Newsletter

Spółka Columbia Sportswear wybiera Adyen jako partnera płatności w USA i na świecie

09.10.2020, 12:31aktualizacja: 09.10.2020, 12:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Adyen będzie obsługiwać płatności w ramach ujednoliconej platformy dla Columbia Sportswear Company i należących do niej marek, w tym Columbia, Sorel, Mountain Hardwear i prana.

AMSTERDAM, 8 października 2020 r. /PRNewswire/ -- Adyen (AMS: ADYEN), światowa platforma płatności wybierana przez wiele czołowych firm na świecie, ogłosiła dzisiaj, że zostanie głównym dostawcą usług płatności dla Columbia Sportswear Company (CSC), lidera w dziedzinie ubrań, obuwia, akcesoriów i wyposażenia dla aktywnych. Adyen działa już z markami CSC i będzie kontynuował wprowadzanie usług dla wszystkich największych marek CSC w USA, Kanadzie i Europie, w tym Columbia, Sorel, Mountain Hardwear i prAna.

Dzięki integracji z Adyen, CSC i rodzina należących do niej marek uzyska dostęp do jednolitej platformy handlowej, dającej wgląd do płatności i danych klientów w jednym miejscu dla wszystkich zakupów dokonywanych w sklepach stacjonarnych i online.

Podczas, gdy pandemia zatrzymuje ludzi na całym świecie w domach, klienci coraz częściej wybierają zakupy w Internecie. W 2020 r. posiadanie spójnej platformy dla wszystkich kanałów stało się jeszcze ważniejsze dla CSC i jej marek.

„Adyen był dla nas klarownym wyborem w budowaniu naszych jednolitych zdolności handlowych i jeszcze lepszych doświadczeń klientów zarówno w Internecie, jak i w sklepach stacjonarnych – powiedział Mike Hirt, dyrektor ds. informacyjnych Columbia Sportswear Company. - Jesteśmy zadowoleni z faktu, że pomyśleliśmy o rozpoczęciu współpracy z Adyen jeszcze przed kryzysem COVID-19, gdy konsumenci zaczęli preferować zakupy w internecie i płatności bezkontaktowe”. 

„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy pracować z Columbia Sportswear i jej rodziną marek, aby zaoferować lepsze doświadczenia dla ich klientów w USA, Kanadzie i innych krajach - powiedział Kamran Zaki, dyrektor operacyjny Adyen. - Płatności w branży detalicznej zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek, a firmy muszą być odpowiednio przygotowane, aby podążać za pojawiającymi się trendami. Wiele z tych trendów dotyczy procesu transakcji przy kasie i chcemy wspólnie zapewnić pozytywne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach”.

Więcej informacji na stronie internetowej www.adyen.com.

Adyen

Adyen (AMS: ADYEN) jest platformą płatności wybieraną przez wiele czołowych firm na świecie, zapewniającą nowoczesną i kompleksową infrastrukturę z bezpośrednim połączeniem z kartami Visa i Mastercard, oraz innymi wybieranymi przez klientów metodami płatności. Adyen zapewnia bezproblemowe płatności w kanałach internetowych, mobilnych i stacjonarnych. W oparciu o swoje oddziały na całym świecie, Adyen służy takim klientom, jak Facebook, Uber, Spotify, Casper, Bonobos, czy L’Oréal. Nawiązanie współpracy z Columbia Sportswear Company opisanej w niniejszej informacji handlowej to potwierdzenie ciągłego, wieloletniego rozwoju firmy Adyen jako partnera dla dotychczasowych i nowych sprzedawców.

Columbia Sportswear Company

Spółka Columbia Sportswear Company stworzyła szeroką ofertę marek na rzecz aktywnego życia, stając się liderem światowej branży odzieżowej, obuwniczej, dodatków do ubrań i wyposażenia. Założona w 1938 r. w Portland, w stanie Oregon, Columbia Sportswear sprzedaje produkty w ok. 90 krajach na świecie. Oprócz marki Columbia®, Columbia Sportswear Company posiada również inne marki odzieży wierzchniej, takie jak: Mountain Hardwear®, SOREL® oraz prAna®. Więcej informacji na stronach internetowych

www.columbia.com, www.mountainhardwear.com, www.sorel.com i www.prana.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/432569/Adyen_Logo.jpg

Źródło: Adyen

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.10.2020, 12:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ