Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Caspar Asset Management (CAM) jest czwartą spółką maklerską notowaną na Głównym Rynku GPW. Firma, specjalizująca się w obsłudze kapitału zarówno osób prywatnych, jak i instytucji, podobnie jak większość tegorocznych debiutantów na Głównym Rynku dojrzewała wpierw na rynku NewConnect.
„Obecność na tym rynku alternatywnym GPW pomaga firmie >>dorosnąć<< pod względem organizacyjnym i biznesowym oraz zdobyć wiarygodność w oczach potencjalnych inwestorów. Z dumą przez cały okres obecności Caspar na NewConnect obserwowaliśmy, jak spółka buduje swoją pozycję, stając się, pod względem ilości obsługiwanych klientów, jedną z trzech czołowych firm z tego sektora w Polsce” - przekonywała Monika Gorgoń, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wtorkowy debiut na Głównym Rynku GPW wpisuje się w strategię zarządu spółki, której celem jest uczynienie CAM marką globalną, lokującą powierzone jej przez zamożne osoby prywatne i instytucje środki w inwestycje na całym świecie.
„Wspólnym mianownikiem łączącym wszystkie trzy spółki tworzące CAM jest troska o olbrzymie sumy, którymi dysponujemy w imieniu naszych klientów. W tym biznesie zaufanie ma fundamentalne znaczenie, a dzisiejszy debiut czyni naszą wspólną markę jeszcze bardziej wiarygodną” - zaznaczył Leszek Kasperski, prezes zarządu Caspar AM.
Flagowe subfundusze Caspar TFI - Caspar Akcji Europejskich oraz Caspar Globalny doczekały się już szeregu nagród branżowych i wyróżnień, między innymi w rankingach „Parkietu”, gazety poświęconej działalności warszawskiej giełdy.
„Dotychczasowy rozwój firmy pozwala przypuszczać, że dzisiejsze wydarzenie stanowić będzie przełom dla wszystkich jej pracowników i klientów. Debiut na warszawskim parkiecie - największym i najbardziej znaczącym w tej części Europy - stanowi krok milowy w drodze ku temu celowi” - powiedziała Monika Gorgoń. Następnie przekazała prezesowi Caspar AM i pozostałym członkom zarządów spółek dyplom GPW oraz statuetkę byka symbolizującą giełdową hossę.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2022, 13:56 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ