Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W opinii Ewy Małeckiej sektor finansowy powinien bardzo mocno dbać o rozwój inwestycji, których obecnie jest zbyt mało. Ekspertka przekonywała, że reprezentowana przez nią instytucja nieustannie rozwija ofertę adresowaną do klienta biznesowego i dopasowaną do konkretnego profilu jego działalności.
„Pozytywne prognozy makroekonomiczne skłaniają cały sektor bankowy do coraz większej otwartości, jeśli chodzi o przyznawanie polskim firmom, również tym mniejszym, kredytów na rozwój. W szczególności dotyczy to tzw. zielonego finansowania, czyli wsparcia w zakresie transformacji energetycznej czy spełniania przez nie standardów ESG” - powiedziała Ewa Małecka.
Wśród szczególnie interesujących dla Alior Banku branż dyrektor wymieniła m.in. produkcję i usługi, transport, logistykę oraz budownictwo - zarówno mieszkaniowe, jak i magazynowe.
„Nie wykluczamy nikogo i zachęcamy właścicieli firm, niezależnie od ich wielkości czy branży, do kontaktu z instytucjami bankowymi. Nasze relacje opierają się bowiem na partnerstwie oraz wspólnym poszukiwaniu najlepszych rozwiązań biznesowych” - podkreślała przedstawicielka Alior Bank.
#SposóbNaKapitał to cykl rozmów dziennikarzy ekonomicznych Polskiej Agencji Prasowej ze znanymi ekspertami i przedsiębiorcami dzielącymi się własnymi doświadczeniami w obszarze skutecznego pozyskiwania kapitału na rozwój własnego biznesu.
Źródło informacji: PAP Biznes
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2023, 16:24 |
Źródło informacji | PAP Biznes |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ