Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 5 maja 2015 r. /PRNewswire/ - Opinie pasażerów, którzy w ostatnim okresie odbyli podróż liniami lotniczymi, mogą pomóc w wyłonieniu przewoźnika zapewniającego największe zadowolenie klienta. Plebiscyt uznany za najbardziej prestiżowy w branży i oparty na faktycznych ocenach klientów, Nagrody Pasażerów to coroczny konkurs, w którym podróżni z całego świata mogą określić swój poziom satysfakcji poprzez wypełnienie ankiety internetowej.
Konkurs umożliwia pasażerom dzielenie się swoimi opiniami na temat usług świadczonych przez linie lotnicze w trakcie lotu i jest źródłem wartościowych i szczerych komentarzy na temat obsługi. Respondenci oceniają przewoźników między innymi na podstawie usług naziemnych, komfortu na pokładzie, dostępnych możliwości rozrywki i łączności. Podróżni mogą wypełnić dostosowywalną ankietę na stronie: www.passengerchoiceawards.com dowolną ilość razy w okresie od 1 maja do 30 czerwca tego roku.
"Każda ankieta przechodzi tabulację z zachowaniem naukowej precyzji wykonywaną przez firmę Nielsen przodującą w dziedzinie badań konsumenckich. Dzięki temu możliwe jest dokonanie oceny linii lotniczych na całym świecie pod kątem osiągnięć - wyjaśnia Russ Lemieux, dyrektor wykonawczy organizacji APEX, stowarzyszenia stojącego na straży satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych (ang. Airline Passenger Experience Association). - Przewoźnicy biorący udział w konkursie nie tylko mają dostęp do komentarzy klientów, ale także presja przyznawanych nagród zachęca linie do pracy nad zwiększeniem satysfakcji klienta ze świadczonych usług" - dodaje dyrektor.
Zwycięzcy ogłaszani są każdej jesieni podczas gali wręczenia nagród organizacji APEX, która w tym roku odbędzie się 28 września w Portland w stanie Oregon w Stanach Zjednoczonych. Finaliści konkursu zostaną wyłonieni na podstawie opinii pasażerów, a członkowie organizacji APEX wybiorą zwycięzców. Firma OnBoard International jest w tym roku sponsorem zapewniającym usługi tłumaczeniowe w ramach Nagród Pasażerów 2015 r.
O Nagrodach Pasażerów
Konkurs Nagrody Pasażerów powstał w celu umożliwienia pasażerom linii lotniczych przekazywania swoich komentarzy na temat jakości świadczonych usług. Ankietę wypełnić można na stronie: www.passengerchoiceawards.com. Warto także odwiedzić strony Nagród Pasażerów w portalach Facebook i Twitter.
APEX
Airline Passenger Experience Association (APEX), czyli stowarzyszenie stojące na straży satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych to sieć firm i ekspertów niezrzeszonych działających w obszarze zapewniania najwyższego poziomu zadowolenia pasażerów na całym świecie. Każdego dnia członkowie organizacji APEX oceniają satysfakcję klientów poprzez presję społeczności i wpływają na polepszenie każdego aspektu usług przewoźników, od projektów, planowania i rozmieszczenia siedzeń, rozrywkę i systemy komunikacji na pokładach lotów komercyjnych, do salonów na lotniskach i posiłków na pokładzie. Celem stowarzyszenia APEX jest umocnienie branży i zwiększenie szans na rozwój przedsiębiorczości przez edukację, innowację, spotkania biznesowe i reputację.
Źródło: Airline Passenger Experience Association (APEX)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.05.2015, 16:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |