Newsletter

Stradom House 300. hotelem światowej luksusowej sieci Autograph Collection by Marriott

08.12.2023, 13:56aktualizacja: 08.12.2023, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Kamil Biziorek - Mariusz Brzozowski, Maciej Maniewski, Marcin Paprocki
Fot. Kamil Biziorek - Mariusz Brzozowski, Maciej Maniewski, Marcin Paprocki
Kraków ma powody do dumy. Na początku grudnia w prestiżowym krakowskim hotelu Stradom House odbył się wyjątkowy event. Niezwykłe efekty wizualne, pokaz mody, międzynarodowi goście – wszystko okraszone muzyką w wykonaniu najlepszych DJ-ów. Okazją do celebrowania jest dołączenie przez Stradom House do sieci Autograph Collection jako 300. obiekt w portfolio marki. Wydarzenie poprowadził Olivier Janiak, a gościem wieczoru był Ron Ben Shahar – współwłaściciel Stradom House i Angel Poland Group.

Mówisz Kraków, myślisz Stradom House. Mówisz Stradom House, myślisz Hedwig’s

We wnętrzach barokowego, ekskluzywnego klubu Hedwig’s, mieszczącego się w dawnej, zdesakralizowanej kaplicy hotelu przy ul. Stradomskiej w Krakowie, w sobotni wieczór goście podziwiali pokaz mody znanego polskiego duetu Paprocki Brzozowski, na którym prezentowano najnowszą kolekcję „Atelier”. Wybieg ustawiony pośrodku klubu przykuwał uwagę ponad 200-osobowej grupy gości. Krawiecki kunszt i wyrafinowane projekty idealnie komponowały się z odrestaurowanym, dopracowanym w detalach wnętrzem Hedwig’s.

Organizatorzy przygotowali dla gości również wyjątkowy performance. W zimowej scenerii hotelowego patio odbył się występ Adama Pieśniewskiego Ostre Cięcie, który wyrzeźbił w lodzie numer „300” (przyznany Stradom House przez sieć Autograph Collection). Dzieło można podziwiać przez okna restauracji Gaia. Szef kuchni - Robert Kopacz, zadbał o zaspokojenie najbardziej wyrafinowanych gustów smakowych gości biorących udział w evencie. Echa imprezy nie milkły do późnych godzin nocnych za sprawą dwóch znakomitych DJ-ów. Dla publiczności zagrali: Radek Pestka oraz Mike Konstanty.

W myśl odpowiedzialności ekologicznej, która jest jednym z filarów hotelu, każdy uczestnik sobotniego eventu otrzymał sadzonkę sosny. Celem akcji jest walka ze zmianami klimatycznymi, w tym poprawa jakości powietrza.

Nowa definicja lifestyle’u

Stradom House to nowe miejsce na mapie Krakowa, doskonałe do wymiany doświadczeń, emocji i myśli, dające gościom możliwość swobodnego udziału w wydarzeniach kulturalnych, korzystania z pięciogwiazdkowego hotelu, restauracji, klubu czy centrum spa i przestrzeni eventowych.

„Po niespełna 8 miesiącach od otwarcia, dziś możemy potwierdzić, że nasze założenia są w pełni realizowane. Naszym marzeniem było, aby łączyć ludzi, wyzwalać w nich energię, pasje i talenty. Inspirując się otaczającą nas historią, udało nam się zachować niepowtarzalny i unikalny charakter tego wyjątkowego miejsca. Liczne wydarzenia związane z kulturą, modą, biznesem, kulinariami i podróżami regularnie cieszą się zainteresowaniem krakowian” – mówi Izabela Lis-Ozimek, hotel manager w Stradom House Autograph Collection by Marriott.

Stradom House buduje wyjątkową społeczność także wokół swojego klubu członkowskiego – Stradom House Membership. Jego członkowie mają dostęp do strefy SÓL wellness, basenu i siłowni, przywileje w restauracjach oraz klubie, najatrakcyjniejsze ceny w przypadku bezpośrednich rezerwacji pokoi czy możliwość skorzystania z usługi Concierge. Membership Club posiada także kalendarz wydarzeń specjalnych, obejmujących warsztaty, spotkania z uznanymi osobowościami czy aktywności sportowe. W ten sposób można dołączyć do unikalnej, kreatywnej społeczności Krakowa, zyskując też dostęp do wysokiej jakości usług i olśniewających przestrzeni.

„Kraków zyskał nowe, niepowtarzalne miejsce, które z jednej strony wpisuje się w jego architekturę, z drugiej na nowo kształtuje jego wizerunek. Stradom House zapewnia swoim gościom i mieszkańcom miasta nie tylko luksus, ale i swobodę” – podsumowuje Ron Ben Shahar, współwłaściciel grupy Angel Poland i Stradom House Autograph Collection.

Autograph Collection Hotels

Autograph Collection Hotels przyciągają gości swoją oryginalnością, stawiając na indywidualność każdego z 300 niezależnych hoteli zlokalizowanych w najbardziej niezwykłych miejscach, w prawie 50 krajach. Każdy hotel jest połączeniem pasji, duszy i lokalnej historii, które czynią go wyjątkowym, w myśl hasła „Exactly Like Nothing Else”. Rzemieślnicze podejście oraz unikalne spojrzenie na projektowanie i gościnność mają swoich stałych bywalców na całym świecie. Obiekty Autograph Collection oferują bogate przeżycia, które pozostają na zawsze w pamięci.

Partnerzy wydarzenia: Autograph Collection by Marriott, Paprocki Brzozowski, Maniewski, restauracja Gaia, SÓL spa, Stradom House Membership Club.

Zdjęcia: Kamil Biziorek.

https://drive.google.com/drive/folders/1hd8WS2v8UorobLWzqgaHF3nDUr-Hyy1Q?usp=sharing

Źródło informacji: Angel Poland Group

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2023, 13:56
Źródło informacji Angel Poland Group
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ