Newsletter

Strike Social zaczyna akceptować walutę Dash jako płatność za digitalowe kampanie reklamowe

18.01.2018, 13:18aktualizacja: 18.01.2018, 13:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nr 17 wśród najszybciej rozwijających się firm prywatnych w Stanach Zjednoczonych użyje nowej waluty, aby ułatwić międzynarodową ekspansję.

Chicago, 18 stycznia 2018 r. /PRNewswire/ - Strike Social - nr 17 wśród najszybciej rozwijających się prywatnych firm w Stanach Zjednoczonych, według Inc. 500, z przyjemnością ogłasza włączenie kryptowaluty Dash jako formy płatności za digitalowe kampanie reklamowe.

Strike Social jest obecnie jedną z największych firm reklamowych wykorzystujących YouTube, przy czym połowa dochodu pochodzi z Facebooka i innych digitalowych platform reklamowych, takich jak Amazon, DoubleClick, Snapchat, Twitter, LinkedIn i Instagram. Strike Social operuje w 14 różnych walutach, do których ma dostęp 40 krajów poza Stanami Zjednoczonymi.

"Trudno wyrazić, jak czasochłonna, pracochłonna i kosztowna dla firmy jest praca z wieloma walutami - mówi Patrick McKenna, prezes i współzałożyciel Strike Social. - Bardzo trudno jest prowadzić rachunkowość międzynarodową. W większości przypadków musimy zatrudnić dodatkowych lokalnych specjalistów podatkowych, aby pomogli nam w odprowadzaniu podatków i prowadzeniu bankowości".

Strike Social zajęło 4 lata, aby stworzyć cztery zagraniczne spółki zależne i założyć 10 różnych tradycyjnych relacji bankowych w ośmiu krajach. Niemniej jednak firma nie była w stanie przebić się na niektóre ważne rynki, takie jak Brazylia i Indie.

"Dodawanie kryptowaluty Dash jako formy płatności otwiera nam drugą część świata. Z tak małymi opłatami transakcyjnymi to gwarancja pełnego sukcesu dla nas i naszych klientów" - dodaje McKenna.

Oczekuje się, że w przyszłym roku wydatki na globalną reklamę digitalową wyniosą 269 miliardów dolarów, a w 2020 sięgną 335 miliardów dolarów. "W razie potrzeby wszystko zaakceptujemy w walucie Dash" - mówi McKenna.

Aby uzyskać więcej informacji o Strike Social, odwiedź stronę www.strikesocial.com

Strike Social

Strike Social wykorzystuje moc sztucznej inteligencji aby osiągnąć najlepsze wyniki w reklamie na YouTube i w mediach społecznościowych. Dzięki specjalnie stworzonemu oprogramowaniu i serwisowi z zakresu media buy'ingu Strike Social codziennie zarządza ponad 15 000 kampanii dla wiodących światowych agencji i marek, w tym Beats, Xbox, Honda, Mattel i KFC. Siedziba międzynarodowej agencji Strike Social znajduję się w Chicago.

Dowiedz się więcej na stronie www.strikesocial.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/134531/strike_social_logo.jpg

Źródło: Strike Social

KONTAKT:

Ligia Aguilhar

e-mail: laguilhar@strikesocial.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.01.2018, 13:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii