Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Specjalna platforma internetowa, dająca pierwszym klientom na wybranych rynkach europejskich szansę zamówienia w przedsprzedaży do 30 kwietnia br. ekskluzywnego Jeep® Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, okazała się ogromnym sukcesem. Teraz czas oczekiwania dobiega końca, a marka Jeep otwiera możliwość składania zamówień na samochód każdemu chętnemu.
Aby poradzić sobie z obecną trudną sytuacją, salony Jeepa są otwarte dla klientów za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts Meet, co umożliwia zdalne prowadzenie działalności. Bez wychodzenia z domu klienci mogą odkrywać nowe modele z gamy, porozmawiać na czacie z konsultantem ds. sprzedaży i złożyć zamówienie na samochód. Włochy są pierwszym rynkiem stosującym tę technologię „zdalnego” kontaktu, która zostanie rozszerzona na inne kraje.
Wszystko jest już gotowe na nadejście tych premierowych edycji samochodów, zwiastujących nową erę dla marki Jeep.
By to uczcić, marka Jeep złożyła hołd technikom i inżynierom, którzy się temu przysłużyli, tworząc sugestywny film o tym, jak nowe modele kończyły jazdę testową o długości 3800 km, od fabryki Mirafiori w Turynie do centrum testowego w szwedzkim Arjeplog w Laponii.
W ciągu jednego emocjonującego tygodnia, pierwsze w regionie EMEA hybrydowe elektryczne modele Jeepa typu plug-in zostały przetestowane w rzeczywistych sytuacjach, w jakich mogą się znaleźć klienci, gdy zaawansowane systemy hybrydowe w samochodach poddawane są maksymalnej próbie.
Aby dowiedzieć się więcej, warto obejrzeć film będący hołdem dla codziennego zaangażowania techników i inżynierów, którzy dzień po dniu w bardzo zróżnicowanych sytuacjach przeprowadzają testy, kontrole, zatwierdzenia i badania wytrzymałościowe.
Tak jak wszystkie SUV-y Jeepa, nowy Renegade i Compass 4xe zostały poddane szerokiej gamie złożonych procesów, by zagwarantować klientom jakość, bezpieczeństwo, niezawodność i komfort w każdych warunkach.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, kliknij tutaj.
Wideo z testów nowych modeli Jeep dostępne jest pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.03.2020, 16:17 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Analytic Partners Shapes Marketing Mix Modeling (MMM) for 25 years and Innovates with Commercial Analytics
- 30.04.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Andersen Consulting Expands Capabilities in Brazil
- 30.04.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Prezes PKP S.A.: bez taniej energii kolej nie jest w stanie konkurować z innymi środkami transportu PAP
„Trzydzieści lat temu ludzie jeździli koleją, bo musieli - dziś jeżdżą, bo chcą. Żeby kolej była środkiem transportu pierwszego wyboru, musi zwiększyć swoją dostępność, atrakcyjność” - podkreślił Alan Beroud, prezes zarządu PKP S.A, podczas konferencji „Konkurencyjność transportu kolejowego - wyzwanie i konieczność”, która odbyła się 28 kwietnia 2025 r. we Wrocławiu, w ramach polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.- 30.04.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ