Newsletter

Suning podpisuje umowę o współpracy z Czeską Agencją Promocji Handlu w celu poszerzenia działalności w Europie i wzmocnienia więzów z Pasem i Drogą

22.05.2017, 12:03aktualizacja: 22.05.2017, 12:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 19 maja 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Suning Holdings Group, zwana dalej Suning lub grupą, która jest liderem na rynku w branżach sprzedaży detalicznej, nieruchomości, mediów i rozrywki, inwestycji, sportu oraz usług finansowych podpisała umowę o współpracy z Czeską Agencją Promocji Handlu i ogłosiła utworzenie Czeskiego Pawilonu, nowej sekcji w sklepie internetowym grupy suning.com. Na stronie dostępne będą produkty krajowe.

Inicjatywa Pasa i Drogi, zwana dalej inicjatywą, jest chińską strategią rozwoju, która skupia się na budowaniu połączeń i współpracy głównie między Chinami a państwami Eurazji. Nowy Czeski Pawilon na stronie grupy Suning jest jednym z pierwszych przedsięwzięć, którego celem jest dotarcie do rynków docelowych inicjatywy. Sklep internetowy ma w sprzedaży ponad 200 czeskich produktów, włączywszy produkty spożywcze, kosmetyki i ubrania.

Prezydent Republiki Czeskiej Milos Zeman wziął udział w uroczystości podpisania umowy w Nanjing po uczestnictwie w Forum Współpracy Międzynarodowej Inicjatywy Pasa i Drogi, które zakończyło się 15 maja.

Prezydent Zeman zachwalał Inicjatywę Pasa i Drogi, a także nie szczędził komplementów grupie Suning w zakresie osiągnięć na polu wprowadzania zagranicznych marek do Chin.

"Inicjatywa jest naprawdę dobrą strategią. Nie opiera się tylko po prostu na drodze, ale chodzi w niej przede wszystkim o połączenia. Suning jest bardzo prężnie działającą firmą. Mamy nadzieję, że dzięki Suning do chińskich nabywców trafi więcej czeskich produktów” - skomentował prezydent.

"Czeski Pawilon jest symbolem początku całej grupy projektów współpracy z firmami z Czech - skomentował przewodniczący grupy Suning Holdings Group Zhang Jindong. - Otwiera także nowy rozdział w międzynarodowym planie biznesowym grupy Suning” - dodał przewodniczący.

Grupa Suning została wybrana przez Republikę Czeską na głównego partnera w zacieśnianiu więzi w ramach inicjatywy Pasa i Drogi ze względu na osiągnięcia grupy w sześciu branżach w sprzedaży w internecie i świecie rzeczywistym w Chinach oraz tradycję otwierania nowych rynków. Sieć e-handlu grupy obejmuje szereg regionów na całym świecie, włączywszy Hongkong, Japonię, kraje ASEAN, Niemcy i Stany Zjednoczone.

Przewodniczący Zhang potwierdził, że grupa Suning zintegruje zasoby z sześciu branż, w których jest obecna i przeprowadzi szereg projektów współpracy z firmami z Czech.

"Republika Czeska dobrze stoi w piłce nożnej. Grupa Suning ma własne kluby piłkarskie. Będziemy współpracować w ramach trenowania piłkarzy w przyszłości - skomentował przewodniczący. - Inicjatywa Pasa i Drogi stanowi dla przedsiębiorstw prawdziwy wachlarz możliwości. Mam nadzieję, że uda nam się nawiązać współpracę z większą liczbą krajów w celu wzmocnienia rozwoju jeszcze większej liczby firm i oferowania klientom jeszcze większego wyboru” - dodał przewodniczący.

O Suning Holdings Group

Powstała w 1990 roku grupa Suning Holdings Group jest liderem, poprzez spółki podległe, w sześciu branżach: sprzedaż detaliczna, nieruchomości, media i rozrywka, inwestycje, sport i usługi finansowe. Dwie spółki podległe grupy - Suning Commerce Group and LAOX Japan - są notowane na giełdzie. W 2016 roku grupa Suning zajęła drugie miejsce w rankingu największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym. Mając do dyspozycji platformy handlu detalicznego w sieci i w świecie rzeczywistym obejmujące rynek 280 milionów lojalnych klientów, grupa Suning może dostarczać kompleksowe usługi na rzecz konsumentów oraz niezawodne i wydajne usługi wsparcia dla firm zagranicznych, które chcą wejść na chiński rynek.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/514002/Suning_Holdings_Group.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.05.2017, 12:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ