Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NANJING, Chiny, 13 lutego 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Suning.com, zwana dalej firmą, będąca na liście czołowych 500 przedsiębiorstw na świecie według magazynu Fortune, pozostająca w posiadaniu Suning Holdings Group, jednego z największych przedsiębiorstw w Chinach, ogłosiła niedawno otwarcie działu Department Store Group. Nowy dział skupi się na świadczeniu usług na potrzeby odzieżowych domów towarowych firmy, tym samym przyspieszając rozwój scenariuszy w inteligentnym handlu detalicznym w internecie i w sklepach oraz podnosząc satysfakcję klientów. Firma dokona także nabycia w całym kraju domów towarowych Wanda, będących obecnie w posiadaniu Wanda Group, największego w Chinach dewelopera nieruchomości. Decyzja ta doprowadzi do zwiększenia portfela sklepów detalicznych i usprawni łańcuch dostaw we wszystkich kategoriach towarów, co z kolei przyczyni się do zaspokojenia większych grup miejscowych konsumentów i zwiększenia zysków z handlu detalicznego w Chinach.
Jako wiodący inteligentny detalista typu omnichannel w Chinach firma Suning.com od zawsze z oddaniem pracowała nad rozwijaniem ekosystemu handlu detalicznego we wszystkich scenariuszach w sieci i w sklepach w celu utworzenia zróżnicowanych doświadczeń dla klientów w dowolnym miejscu i czasie. Założenie nowego działu i nabycie domów towarowych Wanda ma jeszcze wzmocnić przewagę Suning.com poza siecią, ulepszyć poziom zasobów w sieci detalicznej i przyczynić się do zwiększenia potencjału biznesowego firmy. To z kolei doprowadzi do nowych możliwości biznesowych we wszystkich kategoriach towarów, a zwłaszcza w odzieży, produktach stylu życia i FMCG.
37 domów towarowych Wanda ulokowanych jest w pierwszo- i drugoligowych miastach w Chinach i liczy ponad 4 miliony zarejestrowanych klientów. W ramach umowy Suning.com wykorzysta także swoje możliwości technologiczne, w tym uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i internet rzeczy do przyspieszenia cyfryzacji zarządzania operacjami w tradycyjnych domach handlowych, co z kolei podniesie ogólny poziom satysfakcji z obsługi i rentowności w branży.
„Zyskowność branży handlu detalicznego poza internetem nie może polegać wyłącznie na tradycyjnym modelu i znanych doświadczeniach. Branża musi wykorzystać innowacyjną technologię i koncepcje rynkowe do ciągłego tworzenia jakości i zindywidualizowanych usług na potrzeby konsumentów” – skomentował Zhang Jindong, przewodniczący Suning Holdings Group.
Od 2015 r. firmy Suning i Wanda rozbudowują współpracę strategiczną, a w 2018 r. zacieśniły więzi przez nabycie przez Suning niskiego procentu udziałów w spółce podległej zajmującej się zarządzaniem w Wanda.
O Suning
Powstała w 1990 roku firma Suning Holdings Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie około 69 miliardów EUR (557,875 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.
www.suningholdings.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/821418/Suning_Wanda_Stores.jpg
Źródło: Suning Holdings Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2019, 09:51 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
HOTELEX Shanghai 2025: wspieranie postępu w branży hotelarskiej i gastronomicznej w obliczu gwałtownego rozwoju turystyki
- 23.01.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Przyszłość rynku pracy. Co zmieni się w 2025?
Jak będzie wyglądał rynek pracy w przyszłości? Automatyzacja, nowe technologie i dynamiczny rozwój cyfryzacji sprawią, że zawody przyszłości zyskają zupełnie nowy charakter. Jakie zmiany czekają nas w 2025 roku i jak się do nich przygotować?- 23.01.2025, 12:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GoWork.pl