Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z wyliczeń ekspertów firmy Deloitte przedstawionych w raporcie 2017 HolidaySurvey wynika, że już 27 proc. amerykańskich konsumentów woli kupić prezenty, które są doświadczeniem, a nie przedmiotem. Rysuje się coraz wyraźniejszy trend zmieniający przedświąteczne zakupowe zwyczaje konsumenckie, który dotarł również do Polski.
„Tradycyjne podejście do zakupów, które wiązało się z tłumami w sklepach, długimi kolejkami, korkami oraz trudnością zapakowania prezentu odchodzi do lamusa. Jednocześnie rośnie świadomość Polaków odnośnie rynku kart podarunkowych. Dla konsumentów ważna jest wygoda, dlatego kwitnie handel w internecie. Nie zmienia się jednak cel zakupów - wciąż szukamy oryginalnych prezentów, dopasowanych do osoby, którą obdarowujemy i takich, które zaskoczą. Te w formie przeżyć zostają w pamięci na zawsze, a ich ceny zaczynają się od kilkunastu złotych. Przykładowo na naszej stronie jest blisko 2000 przeróżnych ofert dla każdego i na każda okazję” - mówi Wojciech Stefańczyk, country manager z SuperPrezenty.pl.
Dzień w myśliwcu czy bieszczadzka głusza?
Najlepiej sprzedające się karty podarunkowe to różnego rodzaju ekstremalne doświadczenia (np. loty samolotem nad Warszawą, jazda Lamborghini Gallardo czy monster truckiem, off road, skoki na bungee, jak również romantyczne oferty przygotowane dla par (weekendy w bieszczadzkiej głuszy - bez telefonu i internetu, egzotyczne masaże, kolacje w restauracjach i przedstawienia teatralne).
„W okresie przedświątecznym klienci najchętniej kupują weekendy za miastem, romantyczne kolacje, degustacje wysokogatunkowych trunków m.in. whisky oraz warsztaty kulinarne. Coraz częściej kupowane są też vouchery do escape roomów, zabawa z wirtualną rzeczywistością, zimowe atrakcje na sportowo czy kursy tańca” - mówi Wojciech Stefańczyk, country manager z SuperPrezenty.pl.
„Z każdym rokiem odczuwamy również coraz większe zainteresowanie prezentami bardzo ekskluzywnymi i kosztownymi. Klienci są w stanie zapłacić majątek za niezapomniane emocje na najwyższym poziomie. Lot za sterami odrzutowego myśliwca L-39 lub Dream Jump - skok z najwyższego w Europie, bo 222 - metrowego obiektu do skoków, komina w Głogowie lub Romantyczne podróże to tylko kilka spośród popularnych prezentów kategorii Premium” - dodaje szef SuperPrezenty.pl.
Spełnienie marzeń last minute!
Z danych SuperPrezenty.pl wynika, że po karty podarunkowe na prezenty w formie przeżyć sięgają ludzie młodzi, z wielkich miast, częściej kobiety niż mężczyźni.
„Nasze vouchery można nabyć zarówno stacjonarnie, na wyspach Super Prezenty w centrach handlowych, super i hiper marketach sieci Carrefour - na specjalnie zaprojektowanych, nowoczesnych ekspozytorach, jak również w sieci Empik i w Internecie. Dla niezdecydowanych jest też opcja zestawów prezentowych, umożliwiających wybór jednej, spośród kilkunastu lub kilkudziesięciu różnorodnych ofert. Karty podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy i można je łatwo przedłużyć o kolejne trzy miesiące na stronie internetowej. Jeśli komuś nie spodoba się prezent, jest możliwość zwrotu w ciągu miesiąca lub wymiany na dowolny inny w ciągu roku od zakupu” - mówi Wojciech Stefańczyk, country manager z SuperPrezenty.pl.
Emocjonujące prezenty w formie eleganckich kart i voucherów podarunkowych to nie tylko bezpieczna (możliwość zwrotu i wymiany) opcja wyboru prezentu dla bliskiej osoby na święta. Jest to przede wszystkim bardzo wygodna i pozwalająca zaoszczędzić mnóstwo czasu forma robienia świątecznych podarków, niosąca dodatkowe wartości jak pakowanie w sezonowe (świąteczne) lub spersonalizowane (np. dla super męża) pudełka z załączoną kartką z życzeniami do wyboru lub darmowa w okresie przedświątecznym dostawa prezentu pod wskazany adres. Dla tych, którzy z zakupami prezentów czekają do ostatniej chwili istnieje możliwość samodzielnego wydrukowania e-vouchera w domu w kilka minut. To idealna opcja dla wszystkich zapominalskich Świętych Mikołajów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.12.2017, 13:15 |
Źródło informacji | Super Prezenty Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ