Zdaniem rodziców fotelik samochodowy jest zdecydowanie najważniejszym elementem wyprawki dla dziecka, ale tylko połowa z nich kupiła lub planuje dokonać zakupu przed narodzinami maleństwa - pokazują badania zrealizowane przez Biostat* na zlecenie Nest Banku. Ruszająca właśnie kampania "Superfotelik - chroni na bank!" ma uświadomić rodzicom skalę problemu i propagować wiedzę na temat własciwego doboru fotelika samochodowego. Inicjatorem akcji jest Nest Bank, który uruchomił właśnie darmowy kredyt na foteliki bezpieczne dla dzieci**.
Bezpieczeństwo dzieci to kwestia niezmiernie ważna dla większości Polaków. Niestety złudne poczucie bezpieczeństwa, brak fachowej wiedzy i środków finansowych ograniczają Polaków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa swoim dzieciom. Inaugurując kampanię, bank likwiduje powyższe bariery i po raz kolejny podkreśla swoje szczególne zainteresowane bezpieczeństwem, zaradnością i opiekuńczością.
"Nasz bank koncentruje się na potrzebach rodzin, a jedną z najważniejszych jest bezpieczeństwo dzieci. Rozumiemy to i dlatego chcemy umożliwić każdej polskiej rodzinie zakup fotelika samochodowego, który zapewni dziecku odpowiednią ochronę. Uruchamiając zupełnie bezpłatny kredyt na fotelik, dbamy o bezpieczeństwo rodzin" - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku.
W ramach kampanii opracowanych zostało 5 zasad, w które sporządził partner merytoryczny akcji Paweł Kurpiewski z fotelik.info:
1. Dobierz fotelik do wagi, wzrostu i wieku dziecka,
2. Przed zakupem przymierz fotelik do swojego samochodu,
3. Zmieniaj fotelik na większy w odpowiednim momencie,
4. Nie kupuj używanego fotelika,
5. Nigdy nie używaj podstawki samochodowej - fotelik jest bezpieczniejszy dla dziecka.
W akcję zaangażowali się również znani rodzice Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Wzięli udział w filmie edukującym: jak zatrudnić ochroniarza dla dziecka. Akcję patronatem merytorycznym objął Przemysłowy Instytut Motoryzacji.
www.superfotelik.pl
*Badanie Biostat
**Darmowy kredyt, bez oprocentowania i prowizji dostępny jest dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min.80% kwoty kredytu (nie mniej, niż 500 zł) w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu.
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.
Superfotelik chroni na bank!
Zdaniem rodziców fotelik samochodowy jest zdecydowanie najważniejszym elementem wyprawki dla dziecka, ale tylko połowa z nich kupiła lub planuje dokonać zakupu przed narodzinami maleństwa - pokazują badania zrealizowane przez Biostat* na zlecenie Nest Banku. Ruszająca właśnie kampania "Superfotelik - chroni na bank!" ma uświadomić rodzicom skalę problemu i propagować wiedzę na temat własciwego doboru fotelika samochodowego. Inicjatorem akcji jest Nest Bank, który uruchomił właśnie darmowy kredyt na foteliki bezpieczne dla dzieci**.
Bezpieczeństwo dzieci to kwestia niezmiernie ważna dla większości Polaków. Niestety złudne poczucie bezpieczeństwa, brak fachowej wiedzy i środków finansowych ograniczają Polaków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa swoim dzieciom. Inaugurując kampanię, bank likwiduje powyższe bariery i po raz kolejny podkreśla swoje szczególne zainteresowane bezpieczeństwem, zaradnością i opiekuńczością.
"Nasz bank koncentruje się na potrzebach rodzin, a jedną z najważniejszych jest bezpieczeństwo dzieci. Rozumiemy to i dlatego chcemy umożliwić każdej polskiej rodzinie zakup fotelika samochodowego, który zapewni dziecku odpowiednią ochronę. Uruchamiając zupełnie bezpłatny kredyt na fotelik, dbamy o bezpieczeństwo rodzin" - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku.
W ramach kampanii opracowanych zostało 5 zasad, w które sporządził partner merytoryczny akcji Paweł Kurpiewski z fotelik.info:
1. Dobierz fotelik do wagi, wzrostu i wieku dziecka,
2. Przed zakupem przymierz fotelik do swojego samochodu,
3. Zmieniaj fotelik na większy w odpowiednim momencie,
4. Nie kupuj używanego fotelika,
5. Nigdy nie używaj podstawki samochodowej - fotelik jest bezpieczniejszy dla dziecka.
W akcję zaangażowali się również znani rodzice Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Wzięli udział w filmie edukującym: jak zatrudnić ochroniarza dla dziecka. Akcję patronatem merytorycznym objął Przemysłowy Instytut Motoryzacji.
www.superfotelik.pl
*Badanie Biostat
**Darmowy kredyt, bez oprocentowania i prowizji dostępny jest dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min.80% kwoty kredytu (nie mniej, niż 500 zł) w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu.
*** "State of Safety" Britax
Źródło informacji: Made in PR
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.