Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Bezpieczeństwo dzieci to kwestia niezmiernie ważna dla większości Polaków. Niestety złudne poczucie bezpieczeństwa, brak fachowej wiedzy i środków finansowych ograniczają Polaków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa swoim dzieciom. Inaugurując kampanię, bank likwiduje powyższe bariery i po raz kolejny podkreśla swoje szczególne zainteresowane bezpieczeństwem, zaradnością i opiekuńczością.
"Nasz bank koncentruje się na potrzebach rodzin, a jedną z najważniejszych jest bezpieczeństwo dzieci. Rozumiemy to i dlatego chcemy umożliwić każdej polskiej rodzinie zakup fotelika samochodowego, który zapewni dziecku odpowiednią ochronę. Uruchamiając zupełnie bezpłatny kredyt na fotelik, dbamy o bezpieczeństwo rodzin" - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku.
W ramach kampanii opracowanych zostało 5 zasad, w które sporządził partner merytoryczny akcji Paweł Kurpiewski z fotelik.info:
1. Dobierz fotelik do wagi, wzrostu i wieku dziecka,
2. Przed zakupem przymierz fotelik do swojego samochodu,
3. Zmieniaj fotelik na większy w odpowiednim momencie,
4. Nie kupuj używanego fotelika,
5. Nigdy nie używaj podstawki samochodowej - fotelik jest bezpieczniejszy dla dziecka.
W akcję zaangażowali się również znani rodzice Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Wzięli udział w filmie edukującym: jak zatrudnić ochroniarza dla dziecka. Akcję patronatem merytorycznym objął Przemysłowy Instytut Motoryzacji.
www.superfotelik.pl
*Badanie Biostat
**Darmowy kredyt, bez oprocentowania i prowizji dostępny jest dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min.80% kwoty kredytu (nie mniej, niż 500 zł) w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu.
*** "State of Safety" Britax
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 13.06.2017, 18:58 |
Źródło informacji | Made in PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT