Newsletter

Supergwiazda i ikona mody Jennifer Lopez debiutuje z nowym zapachem PROMISE

01.10.2019, 14:41aktualizacja: 01.10.2019, 14:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy Jork, 1 października 2019 r. /PRNewswire/ -- Jedna z najbardziej porywających i wpływowych supergwiazd na świecie Jennifer Lopez wprowadza na rynek perfumy PROMISE. Nowy zapach jest symbolem wielu obietnic, które Lopez złożyła sobie i fanom w trakcie wieloletniej podróży prowadzącej do bezprecedensowego sukcesu i wywierającej ogromny wypływ na popkulturę. We współpracy z firmą Designer Parfums Lopez zadebiutuje z perfumami PROMISE na wyłączność w sieciach Ulta Beauty w USA, Boots i Superdrug w Wielkiej Brytanii oraz Liverpool w Meksyku.

„Jest to dla mnie projekt oparty na pasji. PROMISE jest odzwierciedleniem mnie, nie tylko jako artystki, ale także jako osoby, matki i córki - wyjaśniła Lopez. - Każda marka jest obietnicą, a ta marka ma dla mnie bardzo osobisty charakter”.

W 2018 r. Lopez wypuściła serię hitów, zakończyła pracę nad rekordową rezydencją „All I Have" w Las Vegas, zdobyła wyróżnienie Michael Jackson Video Vanguard Award na rozdaniu 2018 MTV Video Music Awards i została okrzyknięta jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie przez „TIME Magazine". Gwiazda nie poprzestała na tych osiągnięciach i w 2019 r. wypuściła szereg utworów będących owocami współpracy, wyruszyła w międzynarodową trasę „It's My Party" i zdobyła nagrodę ikony mody Council of Fashion Designers of America (CFDA) za międzynarodowy wkład w modę. Ponadto Lopez wzięła niedawno udział w nowym, chwalonym przez krytyków filmie „Hustlers", a jej wystąpienie ludzie z branży określili jako najlepsze w całej karierze. We wrześniu cały świat skupił uwagę na Jennifer i jej spacerze po wybiegu Versace w kultowej, zielonej sukience projektanta. Pokaz miał miejsce z okazji 20-lecia stylu, który „zepsuł internet".

„Wiemy, że w dzisiejszym świecie kosmetyków konsumenci poszukują bezpośredniego, autentycznego związku z markami i produktami. Zdolność Jennifer to nawiązania uczuciowej więzi z kobietami z całego świata nie ma sobie równych - skomentował Dilesh Mehta, główny dyrektor wykonawczy i prezes Designer Parfums. - Perfumy PROMISE łączą w sobie wszystko co sprawia, że artystka jest ikoną: jej talent, wiedzę, moc i nie tylko”.

„Jennifer jest prawdziwą ikoną i inspiracją dla wielu osób - skomentowała Tara Simon, starsza wiceprezes merchandisingu w sieci Ulta Beauty. - Wszystko, co robi, jest wspaniałe. Ogromnie cieszymy się z tego, że będziemy oferować PROMISE konsumentom w USA na wyłączność”.

„Praca z tak nieokiełznaną mocą, jak Jennifer Lopez, nad opracowaniem wyjątkowego produktu w kategorii jest bardzo inspirująca - skomentował Parag Vidyarthi, dyrektor zarządzający w Designer Parfums. - Jako główna wizjonerka i partner kreatywny, Jennifer nie poprzestawała w dążeniach do zapewnienia, że PROMISE jest źródłem potężnych, przepełnionych emocjami doznań, których poszukują kobiety".

Opracowany przy współpracy Robertet zapach PROMISE by Jennifer Lopez cechują kwiatowe i drzewne nuty. Pierwsze nuty to świeży, owocowy zapach włoskiej mandarynki, różowych jagód i gruszki nashi. Nuta serca ujawnia delikatny bukiet kosaćca, jaśminu sambac i lekkiego wiciokrzewu. Nuta bazy opiera się na zmysłowym, drzewnym zapachu kremowego drzewa sandałowego i drzewa kaszmiru z dodatkiem skrystalizowanego bursztynu. Zamknięty w eleganckiej, wielopłaszczyznowej szklanej butelce z błyszczącym, metalicznym wykończeniem w kolorze różowego złota zapach PROMISE ożywia nowoczesny, luksusowy świat Jennifer Lopez przez odbijające światło akcenty i ciepłe, zachęcające barwy bursztynu i szampana.

Produkty

1,0 oz Eau de Parfum Spray 45,00 $

1,7 oz Eau de Parfum Spray 55,00 $

3,4 oz Eau de Parfum Spray 65,00 $

0,33 oz Eau de Parfum Purse Spray 22,00 $

Źródło: PROMISE

KONTAKT:

Christina Cassera/Jackie Sands-Kirchner

Tractenberg & Co.

tel. 212.929.7979

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.10.2019, 14:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii