Newsletter

Światowi liderzy i ikony różnych branż łączą siły w ramach Sojuszu BRIDGE w celu wsparcia przyszłości mediów, rozrywki i tworzenia treści kreatywnych

14.11.2025, 10:11aktualizacja: 14.11.2025, 10:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ABU ZABI, Zjednoczone Emiraty Arabskie--(BUSINESS WIRE) -- Nowy międzynarodowy sojusz decydentów politycznych, liderów sektora kreatywnego i innowatorów podejmuje działania pod szyldem BRIDGE, pragnąc wspierać włączenie, inwestycje i zrównoważony rozwój w globalnej gospodarce mediów, rozrywki i treści kreatywnych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20251112284315/pl/ 

Sojusz BRIDGE, którego siedzibę ustanowiono w ZEA, stanowi pierwszy tego rodzaju globalny podmiot, którym przewodzić będzie Abdulla ibn Muhammad ibn Butti Al Hamed. Zarząd sojuszu obejmuje wpływowych byłych szefów rządów, globalnych liderów, decydentów politycznych i dyrektorów generalnych z sektorów mediów, komunikacji, technologii, finansów oraz sektora kreatywnego.

Do zarządu, który powołał do życia sojusz, należą między innymi księżniczka Lamia bint Majed Al Saud, dyrektor generalna Rotana Media Group i sekretarz generalna Alwaleed Philanthropies; Macky Sall, czwarty prezydent Senegalu; dr Jamal Mohammed Obaid Al Kaabi, wiceprzewodniczący Sojuszu BRIDGE; Jessica Sibley, dyrektor generalna TIME; Janet Yang, była prezeska Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej; dr Julie Gichuru, dyrektor generalna Afrykańskiego Instytutu ds. Przywództwa i Dialogu; Daniil Shuleyko, dyrektor generalny Yango Group; Sanford Climan, założyciel Entertainment Media Ventures; strateg Richard Attias; oraz Maryam bin Fahad, dyrektor zarządzająca Sojuszu BRIDGE.

Jako niezależna, celowa organizacja, Sojusz BRIDGE dokonuje ponownej inwestycji wszelkich nadwyżek operacyjnych w badania naukowe, budowanie zdolności i innowacje. Jego celem jest zwiększenie współpracy, aby umożliwić skuteczniejszy przepływ pomysłów, kapitału i talentów we wszystkich docelowych sektorach.

Al Hamed opisuje Sojusz jako „humanitarne i gospodarcze przedsięwzięcie, które zrodziło się w ZEA w celu nadania nowego wymiaru relacjom, jakie łączą media, społeczeństwo i gospodarkę, aby budować mosty służące zrozumieniu, oddziaływaniu i rozwojowi narodów”. Dodał on również, że BRIDGE „stanowi ucieleśnienie globalnego ekosystemu opartego na współpracy, innowacyjności i wspólnej odpowiedzialności, w którym wiedza fachowa pozwala przekuć pomysły w oddziaływanie, a partnerstwa - w postępy”.

Pierwsza istotna inicjatywa Sojuszu, szczyt BRIDGE 2025, odbędzie się w dniach 8-10 grudnia w centrum kongresowym Abu Dhabi National Exhibition Center (ADNEC). W tym największym na świecie debiutującym wydarzeniu medialnym weźmie udział 60 000 uczestników, 400 prelegentów i 300 wystawców w ramach siedmiu segmentów - media, gospodarka twórców, muzyka, gry, technologia, marketing i obraz - umożliwiając przełożenie dialogu na działania i zwiększenie dostępu do globalnej gospodarki treści kreatywnych.

Sojusz BRIDGE z siedzibą w ZEA stanowi globalny ośrodek sprzyjający innowacyjności, współpracy i odpowiedzialnemu rozwojowi mediów, wzmacniając zarazem rolę kraju jako miejsca spotkania i opracowywania pomysłów, stymulowania kreatywności i wspólnego osiągania postępów.

Źródło: AETOSWire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251112284315/pl/ 

Źródło: BRIDGE Alliance

KONTAKT:

Natalie Habib

e-mail: n.habib@nncpr.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2025, 10:11
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ