Newsletter

SYGNITY SA (17/2022) Informacja o warunkowych zmianach w składzie Rady Nadzorczej Sygnity S.A.

22.04.2022, 19:03aktualizacja: 22.04.2022, 19:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 17/2022

Zarząd Sygnity Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Sygnity") informuje, iż Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Sygnity obradujące w dniu 22 kwietnia 2022 roku podjęło uchwały w sprawie dokonania następujących zmian w składzie Rady Nadzorczej Sygnity, które staną się skuteczne pierwszego dnia następującego po dniu zawarcia transakcji nabycia akcji Spółki przez TSS Europe B.V. w ramach ogłoszonego przez ten podmiot w dniu 22 marca 2022 r. wezwania do zapisywania się na sprzedaż wszystkich akcji Spółki:

1) odwołanie ze składu Rady Nadzorczej Sygnity Pana Piotra Kwaśniewskiego (Przewodniczący Rady Nadzorczej), Pana Raimondo Eggink (Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej) oraz Pana Błażeja Dowgielskiego (Członek Rady Nadzorczej) (uchwały nr 3, 4 i 5);

2) ustalenie liczby członków Rady Nadzorczej Sygnity na 7 osób (uchwała nr 6); oraz

3) powołanie w skład Rady Nadzorczej na indywidualne trzyletnie kadencje Pana Ramona Zanders, Pana Ivo van den Heuvel, Pani Ioany Corutiu, Pana Johana L.M. Knooren, Pana Rafała Wnorowskiego, Pana Raimondo Eggink oraz Pana Przemysława Schmidt (uchwały nr 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13).

Zgodnie ze złożonymi Spółce oświadczeniami, powołane w skład Rady Nadzorczej Sygnity osoby nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki, ani nie są wspólnikiem ani członkiem organu w jakiejkolwiek spółce cywilnej, osobowej ani kapitałowej, konkurencyjnej w stosunku do Spółki oraz nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Informacje nt. wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej osób powołanych w skład Rady Nadzorczej Spółka zamieszcza poniżej.

Ramon Zanders:

Pan Ramon Zanders jest Dyrektorem Zarządzającym w Topicus.com oraz CEO jej spółki zależnej Total Specific Solutions (TSS), gdzie od 2014 roku odpowiada za działalność operacyjną i inwestycyjną grupy w Holandii, Skandynawii, regionach DACH oraz CEE.

Wcześniej, w latach 2011-2014 jako General Manager w TSS odpowiadał m.in. za dynamiczny rozwój rumuńskiej spółki Yonder. Przed dołączeniem do TSS w 2011 roku pełnił funkcje menedżerskie i zarządcze w spółkach softwarowych i konsultingowych w Holandii, USA oraz Tajlandii.

Ivo van den Heuvel:

Pan Ivo van den Heuvel pełni funkcję CFO Grupy Total Specific Solutions (TSS). Od 2004 roku jest zaangażowany w działalność firm softwarowych. Do TSS dołączył w 2007 roku, gdzie pełnił różne funkcje finansowe w różnych jednostkach biznesowych TSS. Od 2018 roku był aktywnie zaangażowany w rozszerzanie zasięgu TSS w różnych regionach geograficznych. Od 2022 roku jako Dyrektor Generalny odpowiada za dalszy rozwój działalności TSS w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Pan Ivo van den Heuvel studiował na University of Technology w Eindhoven i uzyskał w 2003 roku tytuł Magistra Inżynierii Przemysłowej i Nauk o Zarządzaniu (Industrial Engineering and Management Science). W 2016 roku uzyskał certyfikat CMA (Certified Management Accountant).

Ioana Corutiu:

Pani Ioana Corutiu jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Babes Bolyai w Cluj Napoca (Rumunia), gdzie uzyskała tytuł magistra w dziedzinie bankowości i rynków giełdowych. Posiada dyplom EMBA Uniwersytetu w Hull w Wielkiej Brytanii. Ukończyła kilka certyfikowanych szkoleń z zakresu wyceny finansowej i mentoringu biznesowego.

Przez ponad 8 lat pracowała jako Dyrektor Finansowy w Yonder, części TSS, która jest firmą świadczącą profesjonalne usługi IT, zatrudniającą ponad 350 programistów w Cluj Napoca w Rumunii. W tym okresie zaprojektowała efektywną i sprawną funkcję finansową wspierającą skalowalność biznesu w różnych opcjach strategicznych, z koncentracją na zarządzaniu korporacyjnym, strategii ekonomicznej oraz prognozowaniu jako obszarami odpowiedzialnymi za utrzymanie przez organizację stałego wzrostu przychodów poprzez monitorowanie prognoz branżowych, poprawę budżetów oraz dostosowywanie strategii marketingowych. Jako członek zespołu kierowniczego opracowywała strategie i plany finansowe wspierające realizację celów firmy. W 2015 roku dołączyła do zespołu kierownictwa finansowego TSS, aktywnie angażując się w projekty due diligence oraz M_A spółek VMS w Europie. Przeprowadziła ponad 25 projektów due diligence w Szwecji, Finlandii i Europie Środkowo-Wschodniej i z sukcesem zarządzała w okresie 5 lat przejęciem i integracją 11 firm, jak również zbudowała organizację w dwóch krajach w celu przyszłej skalowalności. Od 2021 roku pełni rolę Dyrektora Finansowego TSS, robiąc kolejny krok w kierunku rozbudowy regionalnej strategii rozwoju grupy poprzez transformację finansową i biznesową w celu przyspieszenia wzrostu z wykorzystaniem efektywnego kapitału. Jest odpowiedzialna za formułowanie skutecznych i stabilnych strategii finansowych.

Johan L.M. Knooren:

Pan Johan L.M. Knooren jest Dyrektorem Generalnym Grupy w Total Specific Solutions (TSS) oraz Członkiem Zarządu Topicus.com Inc. Dołączył do TSS w 2011 roku jako CEO i udziałowiec PinkRoccade - dostawcy oprogramowania dla holenderskiego rynku samorządowego. Zanim rozpoczął pracę w firmach międzynarodowych, należących do prywatnego kapitału, był właścicielem i założycielem firmy zajmującej się oprogramowaniem dla rynku pionowego.

Pan Johan L.M. Knooren ukończył z wyróżnieniem studia inżynierskie w zakresie technologii informatycznych, studiował Administrację Biznesową w Nyenrode Business University i uczestniczył w programie INSEAD Advanced Management Program. Biegle posługuje się językiem francuskim, niemieckim, angielskim i holenderskim.

Rafał Wnorowski:

Pan Rafał Wnorowski studiował na Wydziale Biznesu i Administracji PWSBiA. Doskonalił umiejętności menadżerskie w ICAN Institute Harvard BR w ramach programu Personal Leadership Academy. Ukończył szereg szkoleń w zakresie zarządzania.

Pan Rafał Wnorowski posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania organizacją i prowadzenia kluczowych projektów. Jest ekspertem w sprzedaży dla sektora publicznego i prywatnego. Pan Rafał Wnorowski swoją karierę zawodową rozpoczął w Banku Zachodnim WBK S.A., gdzie w latach 1999 - 2004 pracował na stanowiskach Specjalisty w Departamencie Płatności Elektronicznych i Departamencie Sprzedaży. W okresie od 2002 do 2004 pełnił funkcję Menedżera ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Usługi Finansowe Sp. j. W latach 2004 - 2007 był Dyrektorem Handlowym Wapro Sp. z o.o. (Grupa Kapitałowa Asseco Poland S.A.), a w latach 2007 - 2010 był Dyrektorem Handlowym w Asseco Business Solutions S.A. (Grupa Kapitałowa Asseco Poland S.A.). Od 2010 do 2015 był związany z Grupą SIMPLE, gdzie jako Wiceprezes Zarządu odpowiadał za sprzedaż i marketing oraz rozbudowę Grupy SIMPLE. Od września 2015 do lutego 2016 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu CUBE.ITG S.A., gdzie odpowiadał za pion handlowy, wsparcie sprzedaży i marketing. 16 lutego 2016 roku został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu SIMPLE S.A. obejmując nadzór nad wizją i strategią Grupy Simple oraz obszarami: sprzedaży i marketingu, komunikacji zewnętrznej, bezpieczeństwa informacji, rozwiązań biznesowych, relacji partnerskich i inwestorskich. Od 2017 Członek Rady Nadzorczej Sygnity S.A. Od 2017 Członek Rady Nadzorczej EQ System.

Raimondo Eggink:

Pan Raimondo Eggink ukończył studia matematyki teoretycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w 1994 roku, gdzie w 2010 roku uzyskał stopień doktora. Pan Raimondo Eggink od 2002 roku prowadzi samodzielnie działalność konsultingową i szkoleniową na rzecz podmiotów działających na rynku finansowym.

Pan Raimondo Eggink zasiada jednocześnie w radach nadzorczych następujących spółek publicznych i prywatnych: Skarbiec Holding S.A. (od 2017), Sygnity S.A. (od 2016), Suwary S.A. (od 2015) i PERŁA - Browary Lubelskie S.A. (2004-2005 oraz od 2008). W przeszłości był członkiem rad nadzorczych: Stomil-Olsztyn S.A. (2002-2003), Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. (2002-2008), Wilbo S.A. (2003-2005), Mostostal Płock S.A. (2003-2006), Swarzędz Meble S.A. (2004-2005), PKN ORLEN S.A. (2004-2008), KOFOLA S.A. (2004-2012, poprzednio HOOP S.A.), Zachodni Fundusz Inwestycyjny NFI S.A. (2006), Firma Oponiarska Dębica S.A. (2008-2012), Netia S.A. (2006-2014), Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. (2012-2015), Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. (2015-2016), AmRest Holdings SE (2010-2016), Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A. (2009-2019), PKP Cargo S.A. (2015-2019), Prime Car Management S.A. (2015-2020).

We wcześniejszym okresie Pan Raimondo Eggink był członkiem zarządu, dyrektorem inwestycyjnym, prezesem zarządu i ostatnio likwidatorem w ABN AMRO Asset Management (Polska) S.A., firmie zarządzającej aktywami polskich inwestorów instytucjonalnych oraz majętnych osób fizycznych, która zakończyła działalność w 2001 roku. Pan Raimondo Eggink swoją pracę zawodową rozpoczął w 1995 roku, w warszawskim oddziale ING Banku N.V. gdzie odegrał znaczącą rolę w powstaniu pierwszej w Polsce firmy zarządzającej aktywami. Licencję doradcy inwestycyjnego zdobył w marcu 1995 roku. W latach 1995-1997 pełnił funkcję Wiceprezesa Rady Maklerów i Doradców. W 2000 roku stowarzyszenie AIMR (obecnie - CFA Institute) przyznało mu tytuł CFA (Chartered Financial Analyst) a w latach 2004-2013 Pan Raimondo Eggink pełnił funkcję członka zarządu polskiego stowarzyszenia CFA Society of Poland.

Pan Raimondo Eggink opublikował liczne artykuły na temat rozwoju polskiego rynku kapitałowego, zwłaszcza ochrony akcjonariuszy mniejszościowych. Na ósmej "Konferencji Rada Nadzorcza" w Dąbrowie Górniczej otrzymał tytuł "Człowiek Corporate Governance 2018".

Przemysław Schmidt:

Pan Przemysław Schmidt ukończył z wyróżnieniem w 1987 r. Wydział Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdał egzamin sędziowski i radcowski. W latach 1991-1992, w ramach programu Fulbrighta, studiował w Hastings College of the Law (University of California). Ukończył programy podyplomowe na Georgetown University, Leiden University oraz TMC Asser Institute (Asser College Europe). Odbył szereg szkoleń z zakresu finansów, strategii i psychologii biznesu oraz jest autorem szeregu publikacji na tematy związane z gospodarką.

Pan Przemysław Schmidt rozpoczął karierę jako asystent w Katedrze Prawa Cywilnego, Handlowego i Gospodarczego na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu (1987-1992) oraz jako radca prawny w kancelarii Sołtysiński Kawecki _ Szlęzak (1990-1995). W latach 1995 - 1996 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego polskich operacji MeesPierson, banku inwestycyjnego z grupy ABN AMRO, a w latach 1997 - 2000 funkcję Wiceprezesa amerykańskiej spółki @Entertainment Inc. - największego operatora telewizji kablowej i satelitarnej w Europie Centralnej i Wschodniej oraz pierwszej spółki z regionu notowanej na NASDAQ oraz funkcję Prezesa Wizji TV (w ramach grupy kapitałowej).

W latach 2001-2013 pełnił funkcję Partnera Założyciela oraz Przewodniczący Rady Nadzorczej TRIGON Dom Maklerski S.A, a w latach 2017-2020 - pełnił społecznie funkcję Prezesa Sądu Arbitrażowego przy Konfederacji Lewiatan. W latach 2016-2021 był udziałowcem oraz członkiem Zarządu spółki GetFresh Sp. z o.o. - producenta wody Dar Natury, a od 1999 Członkiem oraz Przewodniczącym Europejskiej Rady Dyrektorów międzynarodowej organizacji Young Presidents' Organization (2007-2009).

Pan Przemysław Schmidt jest aktywnym członkiem rad nadzorczych.

Podstawa prawna:

§ 5 pkt 4) w zw. z § 9 oraz § 5 pkt 5) w zw. z § 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. z 2018 r., poz. 757).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.04.2022, 19:03
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ