Newsletter

S'YOUNG zacieśnia współpracę z marką Jo Loves i wzmacnia jej relacje na rynku chińskim

11.01.2023, 08:53aktualizacja: 11.01.2023, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka pomogła marce stworzonej przez Jo Malone CBE w osiągnięciu bezprecedensowej wartości sprzedaży na rynku chińskim.

SZANGHAJ, 10 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ -- S'YOUNG International („S'YOUNG”, „Spółka”), twórca modelu współpracy CP, otwarta platforma cyfrowa dla międzynarodowych marek kosmetycznych wchodzących na rynek chiński, rozszerzyła współpracę z Jo Loves („marka”), najnowszą marką legendarnej twórczyni perfum Jo Malone CBE. Marka Jo Loves otrzymała lokalne wsparcie S’YOUNG i osiągnęła znaczące wyniki na rynku chińskim mimo trudnych warunków.

W obliczu zmieniających się poglądów konsumentów i ogólnych warunków rynkowych w Chinach zespół S’YOUNG ma jasną wizję, którą dzieli z marką Jo Loves. Spółka ściśle współpracuje z zespołem Jo Loves, aby wspierać tę naprawdę wyjątkową markę, i pełni rolę jej partnera w Chinach, skupiając się na budowaniu marki, zarządzaniu produktem oraz marketingu, a nie wyłącznie na sprzedaży.

Innowacyjna kolekcja zapachów Jo Loves stworzona osobiście przez Jo Malone CBE jest skierowana szczególnie do klientów należących do pokolenia Z. W 2020 r. marka Jo Loves była w połowie procesu wdrożenia na rynku międzynarodowym, kiedy wybuchła pandemia. W wywiadzie udzielonym Vogue Business Jo Malone CBE wyraziła przekonanie, że aby osiągnąć sukces, marka nie potrzebuje eleganckich przestrzeni biurowych i sal konferencyjnych, ale „kreatywności oraz świetnego zespołu i partnerów”.

Bezprecedensowa wartość sprzedaży produktów Jo Loves w Chinach jest możliwa dzięki wsparciu S’YOUNG. Dzięki połączeniu narracji marki opartej na jej głębokim rozumieniu oraz bogatym doświadczeniu z zakresu marketingu i doświadczeniu operacyjnemu firma S’YOUNG pomogła Jo Loves w wywarciu wrażenia na chińskich konsumentach za pomocą zindywidualizowanej strategii. Z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet najpopularniejsze perfumy Jo Loves, Mango Thai Lime, w ciągu zaledwie 5 minut kampanii w formie streamingu na żywo zorganizowanej przez S’YOUNG osiągnęły sprzedaż o wartości powyżej miliona juanów. Stały się one również najlepiej sprzedającymi się perfumami importowanymi na Tmall, największej chińskiej platformie internetowej łączącej przedsiębiorstwa i klientów (B2C).

S’YOUNG International umożliwia globalnym markom kosmetycznym nawiązanie relacji na rynku chińskim, skupiając się na lokalizacji kulturowej, skutecznych operacjach, reklamie i dystrybucji. Liczący ponad 4000 osób zespół współpracował z przeszło 50 najważniejszymi markami międzynarodowymi, m.in. KIKO, CELLEX-C, MEMO PARIS, MESOESTETIC, ZELENS, LUMENE… oraz nawiązał współpracę strategiczną z grupą Johnson & Johnson, aby wspierać wprowadzenie do oferty internetowej pełnej linii towarów konsumpcyjnych w Chinach, m.in. Dr. Ci:Labo, Listerine, Neutrogena i innych.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://syoungintl.com.

Źródło: S'Young Group Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.01.2023, 08:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ