Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ostatni weekend listopada do Pałacu Kultury i Nauki przyjechało tysiące zainteresowanych turystyką odwiedzających. Stoisko włoskiego regionu Kampania cieszyło się niesłabnącym powodzeniem wśród uczestników targów.
"Odnotowujemy rosnący odsetek przyjazdów z Polski. Polski turysta jest bardzo aktywny - częściej wybiera wycieczki niż pasywną rekreację, jest ciekawy, chce odkrywać nasze terytorium i nasze tradycje” - opowiada przedstawiciel regionalnego wydziału turystyki Corrado Matera.
Kampania przywiozła na targi bogatą ofertę turystyczną obejmującą poza oczywistym zwiedzaniem najważniejszych miast regionu, tj. Sorrento, Neapolu, czy Pompei, wiele nowości. Wśród nich niezwykłe - Szlaki Duszy. Jest to ponad sto wielokilometrowych ścieżek, które można pokonać pieszo lub na rowerze, a w trakcie podróży odkrywać głębię tego malowniczego regionu z duchowego punktu widzenia. A wszystko podane w nowoczesny sposób za pomocą specjalnej aplikacji przygotowanej z udziałem Konferencji Episkopatu Kampanii. Aplikacja zawiera ścieżki, GPS, przewodniki audio i specjalnie stworzony elektroniczny paszport podróżny poświadczający odwiedzenie wszystkich wskazanych miejsc poprzez umieszczenie w nim specjalnego znaczka. Jest to nie lada gratka dla wszystkich turystów, którzy oprócz tradycyjnego zwiedzania, zainteresowani są także odwiedzeniem najciekawszych miejsc związanych z religią katolicką.
Na szczególną uwagę w regionie zasługuje też zimowy spektakl świateł - „Światła Artysty”, organizowany w Salerno oraz niezwykle oświetlone w ramach programu Campagna by Night, zwiedzane nocą, przy świetle gwiazd i opieką przewodnika perełki starożytnej architektury: Pompeje, Ercolano, Paestum.
Udział w warszawskich targach wpisuje się w plan promocji turystyki za granicą, którą region Kampania realizuje w 2017 roku i wedle którego uczestniczy w najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach poświęconych turystyce.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.12.2017, 14:50 |
Źródło informacji | Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT