Newsletter

Sztandarowa marka M&M'S® podejmuje globalne zobowiązanie do budowania świata w taki sposób, aby każdy człowiek czuł się jego częścią

20.01.2022, 16:44aktualizacja: 20.01.2022, 16:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Mars, Incorporated
PR Newswire/Mars, Incorporated
M&M'S, chlubna część firmy Mars, Incorporated, uruchamia globalną platformę, która do 2025 roku ma zapewnić dziesięciu milionom ludzi większe poczucie przynależności, pomagając im łączyć się i celebrować wzajemną obecność.

NEWARK, N.J., 20 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Firma M&M'S® wchodząca w skład Mars, Incorporated, podejmuje globalne zobowiązanie do budowania świata w taki sposób, aby każdy człowiek czuł się jego częścią, a społeczeństwo miało charakter integracyjny. Przyjęte przez kultową markę słodyczy zobowiązanie, które ma zostać zrealizowane do 2025 roku, opiera się na ponad 80-letniej historii łączenia ludzi za pomocą małych, kolorowych cukierków i wpisuje się w ewoluującą strategię celową marki M&M'S, która niesie obietnicę wykorzystania mocy wspólnej zabawy, aby łączyć ludzi, jednocześnie zapewniając 10 milionom osób z całego świata większe poczucie przynależności.

„M&M'S od dawna angażuje się w zapewnianie wszystkim kolorowej zabawy, a ten cel stanowi bardziej skonkretyzowane zobowiązanie do osiągnięcia tego, w co zawsze wierzyliśmy jako marka: że każdy ma prawo cieszyć się chwilą, a zabawa jest najlepszym sposobem na to, by zapewnić ludziom poczucie przynależności - powiedziała Cathryn Sleight, dyrektor ds. rozwoju działalności w Mars Wrigley. - M&M'S to jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy na świecie. Kto bardziej niż my zaangażuje się w tworzenie świata wypełnionego chwilami radości, tym samym pozwalając wszystkim ludziom jeszcze mocniej poczuć się jego częścią?”.

Badania [1] pokazują, że nasze pragnienie, by przynależeć, jest równie silne,jak pragnienie bycia kochanym - jest to wspólne dla wszystkich ludzi, niezależnie od kultury, rasy, pochodzenia etnicznego, geografii czy lokalizacji. W oparciu o to spostrzeżenie firma M&M'S stworzyła narzędzie M&M'S FUNd, aby śledzić wpływ marki na realizację swojej misji, która polega na oferowaniu zasobów, mentoringu, możliwości i wsparcia finansowego w obszarze sztuki i rozrywki, aby zapewnić ludziom doświadczenia, które pozwolą im jeszcze mocniej poczuć się częścią świata.

W tym roku fani kultowej marki M&M'S zobaczą również zmiany w jej wyglądzie i sposobie funkcjonowania. Będą one częścią procesu ewoluowania marki, a każda ma odzwierciedlać nowe zaangażowanie:

  • Świeże, nowoczesne podejście do wyglądu ulubionych bohaterów stworzonych przez firmę i bardziej zróżnicowane osobowości, aby poprzez opowiadane historie podkreślić, jak ważne jest wyrażanie siebie i jak duża siła tkwi w społeczności;
  • Większy nacisk na konwencjonalną paletę kolorów marki oraz wykorzystanie różnych kształtów i rozmiarów drażetek M&M'S we wszystkich punktach kontaktowych marki, aby udowodnić, że razem jest raźniej;
  • Uwypuklenie znaku &, który stanowi charakterystyczny element w logo M&M'S, łącząc obie litery M, aby dowieść, że marka chce zbliżać ludzi;
  • Zaktualizowany przekaz, który ma charakter w większym stopniu integrujący, przyjazny i jednoczący, niezmiennie odzwierciedlając specyficzny dowcip i poczucie humoru marki.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy ujawnić nowy wygląd i styl marki M&M'S, który fani zobaczą we wszystkich punktach kontaktowych M&M'S na całym świecie - powiedziała Jane Hwang, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Mars Wrigley. - Począwszy od innowacji produktowych aż po kampanie promujące markę, odświeżone postacie i sklepy detaliczne, we wszystkich naszych działaniach będziemy wykorzystywać kolorowe elementy wizualne, komunikaty integracyjne i podkreślać nasz cel, aby udowodnić, że razem jest raźniej. Przesłanie to jest już wyraźnie widoczne w nowym sklepie M&M'S w Berlinie, w którym oznakowanie w wielu językach stanowi zaproszenie dla wszystkich, a nasza bardzo zróżnicowana baza współpracowników obejmuje osoby z różnych kultur, środowisk i pokoleń”.

Nowe, globalne zobowiązanie M&M'S jest tylko jednym z wielu działań podejmowanych w Mars, Incorporated na rzecz budowania świata opartego na społeczeństwie integracyjnym. Pozostałe działania to m.in. zobowiązanie do tworzenia zrównoważonych pod względem płci zespołów kierowniczych, niezależny roczny audyt różnorodności w zakresie reklam (prowadzony przez Instytut Geeny Davis ds. Płci w Mediach) oraz współprzewodniczenie organizacji Unstereotype Alliance będącej częścią UN Women.

Aby uzyskać więcej informacji na temat nowego celu marki M&M'S i zobaczyć, w jaki sposób wciela się go w życie, fani mogą odwiedzić profile M&M'S na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter i śledzić markę za pomocą hashtaga #ForAllFunkind lub odwiedzić stronę MMS.com.

MARS, INCORPORATE

Od ponad stu lat Mars, Incorporated działa zgodnie z przekonaniem, że przyszłość, jakiej pragniemy, zaczyna się od tego, jak postępujemy dziś. Ta idea od zawsze przyświecała działalności spółki jako globalnej, rodzinnej firmy. Mars ulega przekształceniom, wprowadza innowacje i ewoluuje w sposób, który potwierdza jej zaangażowanie w wywieranie pozytywnego wpływu na otaczający nas świat.

Zróżnicowana i nieustannie rozszerzana oferta firmy obejmuje słodycze, żywność, produkty i usługi dla zwierząt domowych. Spółka zatrudnia133 tys. współpracowników, którzy podążają w tym samym kierunku: naprzód. Notując roczną sprzedaż na poziomie 40 mld dolarów, firma tworzy niektóre spośród najbardziej lubianych marek na świecie, w tym: DOVE®, EXTRA®, M&M's®, MILKY WAY®, SNICKERS®, TWIX®, ORBIT®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, SKITTLES®, BEN'S ORIGINAL™, WHISKAS®, COCOAVIA® i 5™; połowa zwierząt domowych na świecie również korzysta z produktów firm należących do spółki, zajmujących się żywieniem, zdrowiem i usługami, w tym AniCura, Banfield Pet Hospitals™, BluePearl®, Linnaeus i VCA™.

Według firmy prawdziwy sukces odnieść można tylko wtedy, gdy jej partnerzy i społeczności, w których działa, również dobrze prosperują. Pięć Zasad Marsa - Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność - inspiruje współpracowników spółki do podejmowania codziennych wysiłków na rzecz kształtowania przyszłości w taki sposób, aby cała planeta, jej mieszkańcy i zwierzęta domowe mogły rozkwitać. Narzędzie Mars Compass zainspirowane ekonomią wzajemności służy do pomiaru postępów firmy w realizacji jej celu - Przyszłość, jakiej pragniemy, zaczyna się od tego, jak postępujemy dziś.

Aby uzyskać więcej informacji o firmie Mars, odwiedź stronę mars.com. Dołącz do niej na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram and YouTube.

[1] Maslow i hierarchia motywacji: Pomiar zaspokojenia potrzeb; Coqual: Siła przynależności

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1730087/M_Ms_Characters.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1730089/M_Ms_Different_Shapes.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1730088/M_Ms_logo_Logo.jpg

Źródło: Mars, Incorporated

KONTAKT:

Angelina Franco

e-mail: Angelina.Franco@effem.com

-

Katie Durkin

e-mail: KDurkin@webershandwick.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.01.2022, 16:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ