Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BRISBANE, Australia, 7 sierpnia 2017 r. /PRNewswire/ - Sztuczna inteligencja i duże dane są wszechobecne i zmieniają obraz dzisiejszego świata. Te dwa trendy wpływają na pracę i życie, procesy podejmowania decyzji, a nawet całe branże. Branża usług językowych nie jest wyjątkiem. Jakie rewolucyjne zmiany wnoszą do społeczeństwa duże dane i sztuczna inteligencja? Jak wpłyną one na branżę usług językowych? Jakie korzyści i inspiracje mogą z nich w przyszłości czerpać specjaliści, dostawcy usług i klienci?
Na 21 Kongresie Międzynarodowego Stowarzyszenia Tłumaczy (FIT 2017), który odbył się w dniach 3 do 5 sierpnia w Brisbane firma Global Tone Communication Technology Co., Ltd. (GTCOM), będąca wyłącznym partnerem strategicznym wydarzenia, pracowała z ponad 1000 ekspertów i praktyków nad sformułowaniem odpowiedzi na powyższe pytania i nie tylko.
Główny dyrektor wykonawczy firmy GTCOM Eric Yu wygłosił przemówienie w trakcie ceremonii otwarcia, w którym podzielił się z uczestnikami przemyśleniami na temat wpływu postępów w tłumaczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji na branżę usług językowych, a także przedstawił, jak zastosowanie nowych rozwiązań wpłynie na poprawę wydajności w całej branży i ułatwi dostęp do lepszych usług językowych.
W trakcie wydarzenia firma GTCOM zaprezentowała nowe narzędzie językowe YEEKIT łączące sztuczną inteligencję i język, a także przedstawiła obecnym YEESIGHT i inne produkty wyposażone w funkcje bazujące na sztucznej inteligencji i dużych danych operujących między różnymi językami. Produkty firmy przyciągnęły uwagę tak miejscowych przedsiębiorców, jak i mediów.
Fora sponsorowane przez firmę GTCOM były okazją do wymiany poglądów na rolę technologii w zapewnianiu usług językowych między kadrą kierowniczą firmy, ekspertami branżowymi z wiodących na świecie biur i organizacji tłumaczeń oraz profesorami z prestiżowych uczelni. Dyskusje objęły również naukę przekładu i badania w tej dyscyplinie, a także okazały się być źródłem interesujących wniosków dotyczących nowych wyzwań i możliwości branży usług językowych w przyszłości.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/542243/photo.jpg
Źródło: Global Tone Communication Technology Co., Ltd. (GTCOM)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.08.2017, 11:14 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |