Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TAIPEI, 31 stycznia 2024 /PRNewswire/ -- Tachiz Group, czołowy tajwański producent kulek popping boba, zamierza zatrząść światem żywności i napojów, szykując się na debiut Crystal Boba. Premiera tego ekscytującego dodatku do zróżnicowanej oferty produktów Tachiz Group została zaplanowana na początek 2024 roku.
Aby dowiedzieć się więcej o możliwości zaoferowania klientom chrupkości i soczystości Crystal Boba firmy Tachiz, należy nawiązać kontakt na: sales.tw@tachiz.com.tw.
W ostatnim czasie nastąpił wzrost popytu na popping boba i kulki wypełnione sokiem owocowym, przy imponującym skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 10,70% w latach 2022‒2029, co wskazuje na potrzebę wprowadzania nieustannych innowacji w celu zaspokojenia zmieniających się preferencji konsumentów. Analizując potrzeby konsumentów w Europie, firma Tachiz odnotowała w ostatnich latach średni roczny wzrost o 65%, do którego przyczynił się 20-procentowy wzrost wolumenu zamówień w regionie.
Delektuj się soczystymi kawałkami i chrupiącymi niespodziankami z Crystal Boba
Jako kolejny produkt w bogatej ofercie firmy Tachiz, Crystal Boba stanowi wyniesienie innowacyjności na wyższy poziom dzięki nowej, ekscytującej teksturze. Kryształki osadzone w każdej kulce zapewniają dodatkową chrupkość, przekształcając konsumpcję tych rozkosznych produktów w wielozmysłową przygodę.
Iris Chang, dyrektor generalny Tachiz Group, powiedziała: „ Konsumenci pragną dziś nie tylko wyrazistych smaków, ale także tekstury produktu, która podniesie kulinarne doznania. Nasz najnowszy produkt Crystal Boba łączy w sobie soczystość i chrupkość, aby stworzyć niezapomniane i rozkoszne doznania przy każdym kęsie”.
Szeroka gama możliwości personalizacji produktu
Tachiz Group specjalizuje się w usługach B2B, dostarczając konfigurowalne produkty dla dystrybutorów żywności i sieciówek. Możliwości personalizacji obejmują:
- Zróżnicowane smaki: sprzedawcy mogą wybierać spośród różnych smaków lub stworzyć niestandardowy smak, aby zaspokoić różne potrzeby rynku;
- Grubość skórki: tekstury mogą być dostosowane do różnych preferencji i gustów, aby zapewnić optymalne doznania sensoryczne;
- Ekskluzywne opakowania: sprzedawcy mogą wybrać specjalne opcje pakowania, aby zapewnić wyróżniający się wygląd swoich marek.
Iris wyjaśnia dalej: „Każda firma, każde podniebienie i każdy rynek mają unikalne cechy. Dzięki szerokiej gamie możliwości personalizacji umożliwiamy naszym klientom tworzenie charakterystycznych smaków, tekstur i wyglądu produktów, które są zgodne z tożsamością ich marki i zaspokajają specyficzne preferencje konsumentów”.
Oprócz dostarczania kulek z możliwością personalizacji Tachiz Group dba o swoją reputację w zakresie doskonałości, łącząc najlepsze naturalne składniki, najnowocześniejsze technologie spożywcze i rygorystyczne standardy jakości produktów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.tachizgroup.com/
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2328597/Tachiz_Picture.jpg
Źródło: Tachiz Enterprise Co., Ltd.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.01.2024, 08:47 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |