Newsletter

„Taki tydzień, że OOO!”. Odwracają Black Friday, żeby pomóc dzieciom

22.11.2024, 08:00aktualizacja: 22.11.2024, 10:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ogólnopolski Operator Oświaty
Ogólnopolski Operator Oświaty
Już w dniach 22-29 listopada 2024 roku możesz wziąć udział w wyjątkowej inicjatywie, która odmienia Black Friday na lepsze. „Taki tydzień, że OOO!” to akcja charytatywna, która wspiera przedszkolnych i szkolnych psychologów w 69 placówkach w całej Polsce. Organizowana przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, przy współpracy z Learnetic Polska, łączy szczytny cel z technologią.

Wrześniowy raport Najwyższej Izby Kontroli ujawnia niepokojące dane: liczba dzieci potrzebujących wsparcia psychologicznego wzrosła o 50% w ciągu ostatnich trzech lat. Wśród nastolatków wzrost wyniósł aż 68%. Tymczasem na wizytę w poradni psychologicznej czeka się nawet 12 miesięcy.

Fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty, która prowadzi bezpłatne szkoły i przedszkola w siedmiu województwach dba o to, aby dzieci i nastolatkowie mieli wsparcie w miejscu, gdzie spędzają większość czasu - w szkołach i przedszkolach. Aby jednak mogło ono być skuteczne, konieczne jest odpowiednie wyposażenie gabinetów psychologicznych.

„Psychologowie, pracujący w naszych placówkach podkreślają, że najważniejszym obszarem, którym trzeba się umiejętnie zaopiekować już od najmłodszego wieku, są dziecięce emocje - tłumaczy Barbara Wiśniewska, koordynatorka projektu „Taki Tydzień, że OOO!” fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty. - Dlatego chcemy doposażyć ich gabinety w pomoce do zajęć i terapii właśnie z tego obszaru”.

Odwrócony Black Friday z Learnetic

Już 22 listopada rusza więc kolejna edycja charytatywnej akcji „Taki tydzień, że OOO!”. Potrwa aż do Czarnego Piątku, czyli Black Friday, który w tym roku przypada 29 listopada. Na czym polega? To proste.

„Przez tydzień nasi partnerzy, zamiast obniżać ceny produktów, przekazują procent od ich sprzedaży na ważny cel - wyjaśnia Barbara Wiśniewska. - Dzięki temu gorący czas zakupów nabiera głębszego znaczenia i dodatkowego wymiaru”.

W tym roku partnerem „Taki Tydzień, że OOO!” jest firma Learnetic Polska i learn:bit Arcade, zestaw do nauki programowania w Pythonie. Aż 20% ceny każdego sprzedanego w dniach 22-29 listopada zestawu learn:bit Arcade zostanie przekazane na zakup pomocy do realizacji zajęć i terapii z dziećmi.

Programowanie i pomaganie. połączenie doskonałe

Charytatywny zestaw Learnetic Polska składa się z interaktywnego kursu, płytki rozszerzającej i mikrokontrolera. Ten zestaw edukacyjny dedykowany jest dzieciom od 12 lat, nauczycielom, a także rodzicom, którzy chcą wspierać rozwój kompetencji informatycznych swoich dzieci. Pozwala tworzyć, programować i od razu testować własne projekty w świecie rzeczywistym.

„Na naukę programowania nigdy nie jest za wcześnie ani za późno. W pudełku learn:bit Arcade znajduje się wszystko, co potrzebne, aby rozpocząć edukacyjną przygodę. Kurs skonstruowany jest tak, aby wprowadzić w ten temat każdego. A dzięki akcji >>Taki tydzień, że OOO!<< inwestycja w rozwój umiejętności programistycznych wiąże się z robieniem czegoś dobrego także dla innych” - mówi Jacek Świątek, dyrektor marketingu Learnetic Polska.

„Taki tydzień, że OOO!” potrwa od 22 do 29 listopada. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://operator.edu.pl/pl/taki-tydzien-ze-ooo 

Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 22.11.2024, 08:00
Źródło informacji Ogólnopolski Operator Oświaty
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ