Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wrześniowy raport Najwyższej Izby Kontroli ujawnia niepokojące dane: liczba dzieci potrzebujących wsparcia psychologicznego wzrosła o 50% w ciągu ostatnich trzech lat. Wśród nastolatków wzrost wyniósł aż 68%. Tymczasem na wizytę w poradni psychologicznej czeka się nawet 12 miesięcy.
Fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty, która prowadzi bezpłatne szkoły i przedszkola w siedmiu województwach dba o to, aby dzieci i nastolatkowie mieli wsparcie w miejscu, gdzie spędzają większość czasu - w szkołach i przedszkolach. Aby jednak mogło ono być skuteczne, konieczne jest odpowiednie wyposażenie gabinetów psychologicznych.
„Psychologowie, pracujący w naszych placówkach podkreślają, że najważniejszym obszarem, którym trzeba się umiejętnie zaopiekować już od najmłodszego wieku, są dziecięce emocje - tłumaczy Barbara Wiśniewska, koordynatorka projektu „Taki Tydzień, że OOO!” fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty. - Dlatego chcemy doposażyć ich gabinety w pomoce do zajęć i terapii właśnie z tego obszaru”.
Odwrócony Black Friday z Learnetic
Już 22 listopada rusza więc kolejna edycja charytatywnej akcji „Taki tydzień, że OOO!”. Potrwa aż do Czarnego Piątku, czyli Black Friday, który w tym roku przypada 29 listopada. Na czym polega? To proste.
„Przez tydzień nasi partnerzy, zamiast obniżać ceny produktów, przekazują procent od ich sprzedaży na ważny cel - wyjaśnia Barbara Wiśniewska. - Dzięki temu gorący czas zakupów nabiera głębszego znaczenia i dodatkowego wymiaru”.
W tym roku partnerem „Taki Tydzień, że OOO!” jest firma Learnetic Polska i learn:bit Arcade, zestaw do nauki programowania w Pythonie. Aż 20% ceny każdego sprzedanego w dniach 22-29 listopada zestawu learn:bit Arcade zostanie przekazane na zakup pomocy do realizacji zajęć i terapii z dziećmi.
Programowanie i pomaganie. połączenie doskonałe
Charytatywny zestaw Learnetic Polska składa się z interaktywnego kursu, płytki rozszerzającej i mikrokontrolera. Ten zestaw edukacyjny dedykowany jest dzieciom od 12 lat, nauczycielom, a także rodzicom, którzy chcą wspierać rozwój kompetencji informatycznych swoich dzieci. Pozwala tworzyć, programować i od razu testować własne projekty w świecie rzeczywistym.
„Na naukę programowania nigdy nie jest za wcześnie ani za późno. W pudełku learn:bit Arcade znajduje się wszystko, co potrzebne, aby rozpocząć edukacyjną przygodę. Kurs skonstruowany jest tak, aby wprowadzić w ten temat każdego. A dzięki akcji >>Taki tydzień, że OOO!<< inwestycja w rozwój umiejętności programistycznych wiąże się z robieniem czegoś dobrego także dla innych” - mówi Jacek Świątek, dyrektor marketingu Learnetic Polska.
„Taki tydzień, że OOO!” potrwa od 22 do 29 listopada. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://operator.edu.pl/pl/taki-tydzien-ze-ooo
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | Ogólnopolski Operator Oświaty |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ