Newsletter

Tara Eustace nową dyrektorką ds. możliwości handlowych i sprzedaży w Mary Kay Inc.

06.03.2025, 16:22aktualizacja: 06.03.2025, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Pragnąc przyczynić się do przyszłego rozwoju, kultowa marka kosmetyczna wspierająca przedsiębiorczość, Mary Kay, poinformowała dzisiaj, że Tara Eustace obejmie stanowisko dyrektorki ds. możliwości handlowych i sprzedaży.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250305335237/pl/ 

Eustace, prawdziwa pionierka, która od wielu lat sprawuje funkcje kierownicze w Mary Kay, pokieruje organizacją ds. globalnych możliwości handlowych i sprzedaży, dążąc do realizacji zasadniczej misji, jaką jest umieszczenie „możliwości związanych z Mary Kay” w samym sercu wszelkich strategii biznesowych sprzyjających przedsiębiorczości. Będzie odpowiedzialna za nadzór nad pracą wszystkich regionów Mary Kay i stanie na czele zespołu prezesów regionalnych i dyrektorów generalnych z ponad 40 rynków świata.

Nowo powołana organizacja, którą pokieruje Eustace, będzie koncentrować się na przekształceniu doświadczenia niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych (ang. IBC), aby podnieść ich rolę do rangi osobistych doradców i doradczyń kosmetycznych w zakresie gamy produktów Mary Kay, jej marki oraz oferowanych możliwości. Kierując się tą zasadniczą misją, Eustace pragnie zaangażować kolejne pokolenie w świat przedsiębiorczości. Aby to osiągnąć, wraz z zespołem zapewni wszystkim pokoleniom IBC wszystko, co niezbędne, by nawiązywać kontakt z konsumentami w sferze cyfrowej - w tym celu przewidziano kursy umożliwiające podniesienie umiejętności cyfrowych, innowacyjne narzędzia cyfrowe i rozwiązania e-commerce w ramach zintegrowanych platform i kanałów sprzedaży.

Eustace pokieruje działaniami zmierzającymi do usprawnienia globalnej działalności sprzedażowej poprzez aktywizację czterech strategicznych obszarów: rozwój i kształcenie globalnego zespołu sprzedażowego, doświadczenie w kontaktach z globalnym zespołem sprzedażowym, informacje i analizy na temat globalnego zespołu sprzedażowego oraz handel i komunikacja z globalnym zespołem sprzedażowym w mediach społecznościowych. Starania te obejmują zobowiązanie do zwiększenia oddziaływania Mary Kay, aby wspierać kobiety w realizacji marzeń o własnej małej firmie, niezależnie od miejsca zamieszkania.

„Tara i jej zespół realizują misję, jaką jest rozbudzenie w ludziach pasji i zainteresowanie ich możliwościami płynącymi z Mary Kay, stawiając je w centrum wszystkich naszych działań - powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny (CEO) Mary Kay. - Kierując się przedsiębiorczym, wizjonerskim nastawieniem i doświadczeniem w zakresie zdobywania nowych rynków, Tara odegra zasadniczą rolę w kształtowaniu przyszłości działalności naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych oraz ich klientów, wykorzystując rozwiązania technologiczne i zapewniając nowe poziomy niezrównanych doświadczeń w branży kosmetycznej i sprzedaży bezpośredniej”.

W ciągu ponad trzydziestoletniej kariery zawodowej Eustace sprawowała wiele stanowisk kierowniczych na całym świecie. Jej niezachwiane zaangażowanie na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet przyczyniło się do zmian w branży sprzedaży bezpośredniej, wywierając wpływ na życie milionów kobiet, od rozwoju osobistego po korzyści finansowe i nie tylko. Eustace odpowiadała za rozwój Mary Kay w Europie i innych zakątkach świata, a ostatnio kierowała rozszerzeniem działalności Mary Kay na Węgry w 2023 r. oraz na Kirgistan w 2024 r.

„Zakładając naszą firmę, Mary Kay Ash wiedziała, że nie można zapewnić kobietom lepszych możliwości niż te, które znajdą u nas. Ogromnie cieszę się z możliwości pobudzenia innowacji, wsparcia naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, aby mogli pewnie sprzedawać nasze produkty w dowolnym zakątku świata, oraz otwarcia tętniących życiem, zrównoważonych i dynamicznych możliwości zarobkowych dla nowego pokolenia - powiedziała Tara Eustace, dyrektorka ds. możliwości handlowych i sprzedaży w Mary Kay. - Wszyscy nasi niezależni konsultanci kosmetyczni to właściciele małych firm, którzy czerpią bezpośrednie korzyści ze sprzedaży produktów Mary Kay. Gdy lokalni klienci nabywają produkty Mary Kay od niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, przyczyniają się do wsparcia ich rodzin. A tym samym do spełniania ich marzeń”.

Eustace ukończyła studia humanistyczne pierwszego stopnia na kierunkach rusycystyka i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie w Wirginii (Stany Zjednoczone). Zasiada w zarządzie European Direct Selling Association (Seldia).

W kontekście zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Kobiet decyzja Ryana Rogersa o mianowaniu Eustace na to nowe stanowisko stanowi ukłon w stronę dziedzictwa Mary Kay Ash pod względem wspierania kobiet. W Mary Kay kobiety stanowią 54% kadry kierowniczej, 63% ogółu pracowników na całym świecie i 63% zespołu odpowiedzialnego za prace badawczo-rozwojowe [1].

Czy wiesz, że:

- Niemal 30% pracowników zespołu sprzedażowego, którzy rozpoczęli działalność handlową w celu sprzedaży produktów Mary Kay w ubiegłym roku, to osoby w wieku poniżej 35 lat [2].

- W 2023 r., a następnie po raz kolejny w 2024 r., Mary Kay została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej [3].

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów na ponad 40 rynkach. Od ponad 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn lub w serwisie X.

[1] Źródło: reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2024 r.)

[2] Źródło: dane Mary Kay Inc. dot. USA za rok 2024

[3] Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2023 r.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250305335237/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.

newsroom.marykay.com

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.03.2025, 16:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ