Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Minneapolis, 1 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Target Corporation (NYSE: TGT) ogłosiła dzisiaj współpracę nad limitowaną edycją z marką Hunter, wiodącą, tradycyjną marką brytyjską powstałą w 1856 roku znaną z kultowych gumowców Original Wellington oraz odzieży ochronnej, toreb i akcesoriów. Kolekcja obejmuje ponad 300 produktów, w tym odzież i akcesoria dla pań, panów, dzieci i maluchów, a także produkty do domu i ogrodu, niektóre po raz pierwszy produkowane przez markę Hunter, jak na przykład hamaki, parasole słoneczne i wiatraki.
"Marka Hunter od dawna cieszy się uznaniem za nienaganną estetykę, bogate dziedzictwo i żartobliwego ducha. Z naszych badań wynika, że jest to marka znana i lubiana przez naszych klientów. Dlatego też współpraca naszych firm ma tyle sensu - skomentował Mark Tritton, wiceprezes wykonawczy i główny dyrektor nabyć w firmie Target. - Od samego początku współpracowaliśmy z firmą Hunter w celu opracowania dobrze zaprojektowanej, przystępnej cenowo kolekcji, która opiera się na zabawie, optymizmie i przygodzie w zasięgu całej rodziny. Kolorowe produkty na każdą pogodę pozwalają na cieszenie się naturą niezależnie od aury i budżetu" - dodał dyrektor.
Kolekcja Hunter for Target dostępna będzie od soboty, 14 kwietnia 2018 r. w wybranych sklepach Target i na stronie Target.com. Kolekcja odzwieciedla zarówno ducha innowacji obu marek, jak i ich współdzielone poczucie radości i optymizmu oraz oddanie na rzecz tworzenia wciągających przeżyć. Ceny produktów zawierają się w zakresie od 5 do 80 dolarów, a większość produktów utrzymuje się w cenie poniżej 30 dolarów. Kolekcja została opracowana w celu łączenia rodzin i przyjaciół we wspólnej zabawie na łonie natury. W ramach pierwszych współprac wzorniczych firmy Target posiadacze karty REDcard będą mieli możliwość zamówienia specjalnych kolorów w wybranych liniach na stronie Target.com już od soboty, 7 kwietnia 2018 r.
"Współpraca z siecią Target jest dla nas wyjątkową i dużą możliwością na podzielenie się historią maki Hunter z ogromną bazą klientów w USA - skomentował Alasdhair Willis, dyrektor kreatywny marki Hunter. - Łączy nas duch i wartości marki. W szczególności to, co mamy ze sobą wspólnego to nastawienie na całą rodzinę, duch radości, optymizmu i codziennych przygód. Współpraca kładzie nacisk na te elementy i nasz związek z kulturą festiwali i naturą" - dodał dyrektor.
Premiera kolekcji Hunter for Target i uroczyste obchody współpracy firm Target i Hunter uświetnione zostaną festiwalem obejmującym zajęcia dla całej rodziny i występy muzyczne. Festiwal planowany jest na koniec marca w obszarze Los Angeles, a przyłączyć się do niego mogą wszyscy klienci, którzy wtedy też będą mogli jako pierwsi zakupić produkty z kolekcji. Firma Target będzie rozpowszechniać dodatkowe informacje na temat festiwalu oraz biletów w nadchodzących tygodniach.
Założona w 1856 roku w Szkocji przez amerykańskiego przedsiębiorcę firma Hunter (pierwotnie znana pod nazwą North British Rubber Company) jest postępową, tradycyjną marką brytyjską znaną z gumowców Original Wellington. W 2013 roku Alasdhair Willis dołączył do marki na stanowisku dyrektora kreatywnego, co rozpoczęło nową epokę w historii marki Hunter. Po mianowaniu Willisa na to stanowisko marka odeszła od strategii pojedynczego produktu i polegania niemal wyłącznie na gumowcach Original i stała się przedsiębiorstwem wytwarzającym produkty w wielu kategoriach, obejmującym produkty na każdą pogodę w odzieży, obuwiu i akcesoriach. Produkty marki cieszą się popularnością wśród uczestników festiwali, a dziś marka Hunter jest rozpoznawalna na festiwalach nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale i na całym świecie.
Więcej informacji na temat kolekcji Hunter for Target można znaleźć na stronie ABullseyeView.com. Zainteresowani mogą dołączyć do rozmowy na kanałach społecznościowych w wątkach #HunterxTarget.
Target
Firma Target Corporation (NYSE: TGT) z siedzibą Minneapolis obsługuje klientów w 1822 sklepach i na stronie Target.com. Od 1946 roku firma Target przekazuje 5% zysków na rzecz społeczności, co dziś równa się kwocie milionów dolarów tygodniowo. Więcej informacji można znaleźć na stronie Target.com/Pressroom. Informacje na temat tego, co dzieje się za sklepowymi półkami można znaleźć na stronie Target.com/abullseyeview lub na profilu @TargetNews w serwisie Twitter.
Hunter
Hunter to tradycyjna, brytyjska marka znana z kultowych gumowców Original. Założona w Szkocji w 1856 roku marka opiera się na tradycjach innowacji i pionierskiego wzornictwa. Marka już od 160 lat bazuje na tych tradycjach, tworząc obuwie i odzież zewnętrzną chroniące przed warunkami atmosferycznymi i sprawdzające się w każdym środowisku. Firma Hunter jest oficjalnym dostawcą dworu brytyjskiej Królowej i Księcia Edynburga w dwóch kategoriach.
Źródło: Target Corporation
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.03.2018, 16:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |