Newsletter

Target świętuje 20 lat współpracy z projektantami

01.08.2019, 18:56aktualizacja: 01.08.2019, 18:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Detalista upamiętni 20 lat upowszechniania wysokiej jakości wzornictwa wśród wszystkich klientów przez limitowaną kolekcję rocznicową.

MINNEAPOLIS, 1 sierpnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Tej jesieni Target Corporation (NYSE: TGT) obchodzi 20. rocznicę pierwszej współpracy z projektantem. Był to odważny krok, który nieustannie przyczynia się do wyróżniania detalisty na tle konkurencji jako sprzedawcy szykownego, przystępnego cenowo wzornictwa. Zapoczątkowana współpracą ze znanym architektem Michaelem Gravesem w 1999 r. tradycja zaowocowała ponad 175 inicjatywami z projektantami w ciągu ostatnich dwóch dekad. W ramach obchodów rocznicy Target otworzy archiwa i zaoferuje klientom dostęp do limitowanej kolekcji obejmującej 20 z poprzednich linii.

„Target na zawsze zmienił krajobraz handlu detalicznego robiąc to, co kiedyś uznawane było za niemożliwe, czyli oferowanie świetnego designu w niesłychanych cenach. Rocznica ta jest świętem naszej bogatej historii projektowej i różnorodnych form współpracy, które oferujemy klientom już od 20 lat - skomentował Mark Tritton, wiceprezes wykonawczy i główny dyrektor merchandisingu w Target. - Każda współpraca wniosła ze sobą coś specjalnego i ekscytującego dla naszych klientów. Mając za sobą 20 lat dopiero się rozkręcamy. W przyszłości damy klientom dostęp do jeszcze większej liczby niesamowitych, inspirujących i przystępnych cenowo projektów, zachęcając do Target każdego dnia” - dodał wiceprezes.

W ramach obchodów rocznicy Target przywraca niemal 300 oryginalnych, kultowych wzorów z 20 poprzednich kolekcji. Limitowana kolekcja obejmuje odzież, akcesoria, elementy dekoracyjne i wyposażenie kuchenne. Kolekcja rocznicowa będzie dostępna do wyczerpania zapasów do 14 września we wszystkich sklepach Target i na stronie Target.com w cenach od 7 do 160 dolarów. Dostępność kolekcji i przedmiotów od projektantów będzie różnić się między sklepami, a klienci będą mogli nabywać do pięciu sztuk w danym rozmiarze i kolorze. Klienci mogą wejść na stronę Target.com i zapoznać się z look bookiem po jego udostępnieniu, a następnie odpowiednio zaplanować zakupy. Podkreślając zobowiązanie Target do inkluzywności, odzież damska będzie dostępna w większej liczbie rozmiarów. Projektanci objęci kolekcją rocznicową to:

- Michael Graves (1999-2013),

- Philippe Starck (2002) ,

- Stephen Sprouse (2002),

- Isaac Mizrahi (2003-2009),

- Erin Fetherston (2007),

- Proenza Schouler (2007),

- Thakoon (2008),

- John Derian (2008, 2010),

- Anna Sui (2009),

- Rodarte (2009),

- Stephen Burrows (2010),

- Zac Posen (2010),

- Harajuku Mini (2011-2012),

- Missoni (2011),

- Jason Wu (2012),

- Phillip Lim (2013),

- Altuzarra (2014),

- Lilly Pulitzer (2015),

- Marimekko (2016),

- Hunter (2018).

„Design zawsze był elementem DNA Target. Począwszy od naszych sklepów i produktów, które tworzymy, do współpracy, którą krzewimy, nacisk na przystępny cenowo design wyróżnia Target i jest jednym z powodów, dla których klienci uwielbiają u nas kupować – skomentował Rick Gomez, wiceprezes wykonawczy, główny dyrektor marketingu i działań cyfrowych w Target. – Nasza kampania marketingowa podkreśli inkluzywny charakter projektów w Target i obejmie książkę i film dokumentalny podkreślające wpływ Target na handel detaliczny i życie naszych klientów przez upowszechnianie dobrego wzornictwa” – dodał dyrektor.

Poza wprowadzeniem do sklepów kolekcji rocznicowej przez Target wydawnictwo Rizzoli znane z pokaźnej kolekcji pięknych, wysokiej jakości książek opublikuje książkę opisującą bogatą historię wzornictwa w Target i zawierającą komentarze projektantów i fanów współpracy. Publikacja dostępna będzie od wtorku 3 września. Target zaangażował także partnera produkcji RadicalMedia do opracowania filmu dokumentalnego, który będzie miał swoją premierę tej jesieni. Film przybliży historię przełomowego wpływu innowacyjnego podejścia Target do przystępnego cenowo wzornictwa w całej branży handlu detalicznego. W filmie występują osoby, które odegrały kluczową rolę w nawiązywaniu współpracy z wschodzącymi i znanymi projektantami i markami. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie Target.com/abullseyeview. Klienci mogą dołączyć do rozmowy w mediach społecznościowych w wątkach oznaczonych #Target20.

O Target

Firma Target Corporation (NYSE: TGT) z siedzibą Minneapolis obsługuje klientów w 1850 sklepach i na stronie Target.com. Od 1946 roku firma Target przekazuje 5% zysków na rzecz społeczności, co dziś równa się kwocie milionów dolarów tygodniowo. Najnowsze informacje na temat liczby sklepów można znaleźć na stronie Target.com/Pressroom. Informacje na temat tego, co dzieje się za sklepowymi półkami można znaleźć na stronie Target.com/abullseyeview lub na profilu @TargetNews w serwisie Twitter.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/954885/Target_XXO_Logo.jpg  

Źródło: Target Corporation

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.08.2019, 18:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ