Newsletter

Targi Chengdu Motor Show okazją do debiutu dla nowych modeli GWM POER i odnotowania dwieścietysięcznego sprzedanego pojazdu od momentu wejścia na rynek

20.09.2021, 08:33aktualizacja: 20.09.2021, 08:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/GWM
Fot. PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 17 września 2021 r./PRNewswire/ -- W dniu 29 sierpnia kilka nowych modeli GWM POER zadebiutowało na rynku, a podczas XXIV Targów Chengdu Motor Show użytkownikowi przekazano klucz do dwieścietysięcznego sprzedanego pojazdu GWM POER.

Podczas imprezy można było obejrzeć również inne modele GWM POER, takie jak wersja ZHUFENG, JICHE POER, HUO POER, DIANZHUANG POER, LVZHUANG POER, HEIDAN i LONGDAN (transkrypcja). Różne wersje GWM POER mogą zaspokoić zróżnicowane potrzeby użytkowników na całym świecie, na wielu polach i do wielu celów.

Wersja ZHUFENG oferuje wiodącą moc terenowych pickupów GWM POER i jest wyposażona w silnik 2.0T oraz skrzynię biegów 8AT, aby dodatkowo zwiększyć możliwości w zakresie jazdy terenowej; dostępne są różne tryby jazdy ułatwiające jazdę po drogach z nierówną nawierzchnią, zalanych wodą i serpentynach, co łączy ducha wspinaczki z solidnymi osiągami; w strukturze amortyzatorów zastosowano niezależne zawieszenie przednie z podwójnymi wahaczami i tylne zawieszenie wielowahaczowe, aby zapewnić użytkownikom wydajność i komfort.

JICHE POER, skierowany do motocyklistów, posiada dużą skrzynię ładunkową o wymiarach 2480x1520x538 mm, która jest wyposażona w bardzo wytrzymałe podwozie drabinowe i super nośne zawieszenie, umożliwiające załadunek motocykla o długości od 2 m do 2,4 m, zapewniając doskonałą ładowność do 400 kg. Tymczasem łatwa w obsłudze skrzynia może być przemieszczana za pomocą zdalnie sterowanej wciągarki, dzięki czemu użytkownik może sam załadować do niej motocykl. To w prosty sposób rozwiązuje trudności, jakie napotykają motocykliści podczas wypadów, i promuje rozwój kultury motocyklowej.

W ciągu dwóch lat GWM POER przejął udział w rynku dzięki niezwykłej sile produktu i inteligentnej konfiguracji, osiągając globalną sprzedaż na poziomie 200 tys. pojazdów. W okresie od stycznia do sierpnia 2021 r. na całym świecie firma sprzedała 77 356 sztuk GWM POER, co stanowi wzrost o 13,4% w stosunku do roku poprzedniego, stając się tym samym bestsellerową „nową kategorią” na światowym rynku pickupów.

W Chile GWM POER nadal zwiększał wolumen sprzedaży pickupów GWM. Po zdobyciu w czerwcu tytułu mistrza wśród chińskich marek pickupów, w lipcu firma osiągnęła kolejny szczyt i zajęła pierwsze miejsce wśród międzynarodowych i krajowych marek pickupów.

W Arabii Saudyjskiej GWM POER i GWM Wingle, jako pickupy z segmentu high-end i low-end, przyczyniły się do tego, że pickupy GWM znalazły się w pierwszej trójce pod względem sprzedaży w lokalnej branży przemysłowej przez dwa miesiące z rzędu i prześcignęły niektóre japońskie marki. Udział pojazdów w rynku notował stabilny wzrost aż do poziomu 11% ‒ najwyższego wśród chińskich marek pickupów.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2019 r. GWM POER trafił do ponad 50 krajów i regionów świata, w tym do Australii, Chile, RPA, Iraku, Egiptu, Jordanii i Rosji, a w ostatnim czasie także na rynki wschodzące, takie jak Peru i Ekwador. Firma podejmuje dalsze działania ukierunkowane na globalizację swojej działalności.

Zaprezentowane ostatnio, nowe modele GWM POER będą wchodzić na rynki globalne, promując GWM do pierwszej trójki światowych marek pickupów i wzmacniając pozycję GWM w kontekście realizacji globalnej rocznej sprzedaży na poziomie 4 mln sztuk do 2025 roku.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1627655/GWM.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.09.2021, 08:33
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ