Newsletter

Targi Furniture China 2024: 10-13 września - nowy punkt odniesienia dla branży, hasło „UP” is Just in Time!

30.07.2024, 09:15aktualizacja: 30.07.2024, 09:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Shanghai Sinoexpo Informa Markets International Exhibition Co., Ltd.
PR Newswire/ Shanghai Sinoexpo Informa Markets International Exhibition Co., Ltd.

SZANGHAJ, 30 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Organizowane wspólnie przez CNFA i Shanghai Sinoexpo Informa Markets, 29. Chińskie Międzynarodowe Targi Meblarskie (Furniture China 2024) odbędą się pod hasłem „>>UP<< is Just in Time!”. Impreza stawia na globalny handel towarami masowymi, ułatwienie krajowego i międzynarodowego obiegu rynkowego, kultywowanie nowej produktywności branży i uwolnienie nowej dynamiki w zakresie globalnego handlu produktami dla domu.

Najważniejsze punkty

- Większa skala targów

[Furniture China (SNIEC)]: Edycja 2024 będzie jeszcze większa i osiągnie wyższy poziom niż poprzednie, przyciągając 200 tys. przedstawicieli branży ze 160 krajów i regionów do dzielnicy Pudong w Szanghaju. Na powierzchni 350 tys. m2 prezentowane będą innowacje w dziedzinie mebli domowych, świadczące o potędze Chin w tym sektorze.

[FMC China (FMC) i FMC Premium China (FMP)]: Ponad 800 czołowych spółek oferujących zaawansowane materiały i precyzyjne technologie produkcyjne z naciskiem na zrównoważone innowacje oraz stoiska najlepszych marek chińskich i międzynarodowych. Impreza promuje innowacje przyjazne dla środowiska i przejście z „produkcji” na „inteligentną produkcję”.

[Maison Shanghai (SWEECC)]: Zintegrowane targi B2P2C prezentujące nowoczesny styl życia i nowe trendy w sprzedaży detalicznej produktów dla domu. Idealna forma targów dla globalnych nabywców i młodszych pokoleń z szeroką ofertą marek lifestyle’owych w dziedzinach wystroju wnętrz, oświetlenia, umeblowania i innych. Tegoroczne wydarzenia Maison Buyer Festival i New Retail Home Show zapewnią projektantom możliwość zaangażowania w inwestycje nabywców.

- Oficjalne narzędzie digital sourcing

[DTS]: Wykorzystując platformy wieloterminalowe (PC, aplikacja), narzędzie pozwala połączyć się z międzynarodowymi nabywcami i wybranymi kwalifikowanymi dostawcami, zwiększa możliwości pozyskiwania mebli, podnosi efektywność i promuje handel meblami na skalę światową. Dzięki aplikacji (o nazwie DTS FurnitureChina) nabywcy mogą z łatwością planować, eksplorować i wchodzić w interakcje związane z wizytą na targach przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu, m.in. przeglądając wystawców i produkty.

- Globalna Noc Nabywców: Organizatorzy serdecznie zapraszają przedstawicieli wystawców i globalnych podmiotów zajmujących się handlem transgranicznym na część wieczorną, która rozpoczyna się o godz. 18:00. Inicjatywa oferuje swobodną, towarzyską atmosferę do eksplorowania nowych zasobów, nawiązywania kontaktów zawodowych i budowania perspektyw biznesowych. Dodatkowo specjalny obszar dla zaproszonych nabywców z zagranicy pozwala w wyjątkowy sposób doświadczyć chińskiej kultury i zapewnia przestrzeń do kontaktów społecznych.

- Profesjonalne wydarzenie i fora

W trakcie targów organizowane będą różne wydarzenia na miejscu, które zapewnią możliwość omówienia bieżących tematów branżowych, przełamania bariery informacyjnej i zapoznania się z trendami rynkowymi i branżowymi.

Targi czekają na Ciebie

Łatwiejszy przyjazd do Chin z pomocą rozwiązań bezwizowych i 72/144-godzinnego ruchu tranzytowego. Zarejestruj się, aby wziąć udział w nadchodzących targach Furniture China i Maison Shanghai odbywających się w dniach 10-13 września w dzielnicy Pudong w Szanghaju.

Wkrótce więcej informacji

Strona internetowa imprezy: www.furniture-china.cn | www.maison-shanghai.cn

Portal B2B: dts.jiagle.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2470589/Furniture_China_2024.jpg 

Źródło: Shanghai Sinoexpo Informa Markets International Exhibition Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2024, 09:15
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ