Newsletter

Targi towarów importowanych w Yiwu 2015 zakończyły się sukcesem, podczas czterodniowego wydarzenia przeprowadzono nowe transakcje handlowe o wartości 193 mln USD

11.06.2015, 11:20aktualizacja: 11.06.2015, 11:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uczestnicy podpisali ponad 10 000 listów intencyjnych z zamiarem prowadzenia działalności na terenie Chin w roli dystrybutorów produktów.

YIWU, Chiny, 11 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ - Targi towarów importowanych w Yiwu 2015 zakończyły się sukcesem dnia 7 czerwca. 176 000 uczestników i odbiorców tego czterodniowego wydarzenia zrealizowało transakcje o wartości 1 179 mln juanów (około 193 mln USD) i podpisało ponad 10 000 listów intencyjnych z zamiarem prowadzenia działalności w roli dystrybutorów.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150608/221439

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150608/221440

W wydarzeniu tym uczestniczyła duża liczba odbiorców z Yiwu, Szanghaju, Chongqing, Tiencin oraz prowincji Hubei, poza 42 profesjonalnymi zespołami zajmującymi się zakupami. Organizatorzy odnotowali 176 000 uczestników i odbiorców, łącznie 44 100 profesjonalnych odbiorców, spośród których 42 400 pochodziło z Chin, natomiast 1 698 z zagranicy. Warto wspomnieć, iż 1 360 profesjonalnych odbiorców z marketów, galerii handlowych i supermarketów z Szanghaju przyjechało na targi koleją dużej prędkości oraz autobusami czarterowymi. Odbiorcy, a w szczególności menedżerowie ds. zaopatrzenia z firm e-commerce oraz dystrybutorzy z Yiwu wykazali wysokie zainteresowanie towarami importowanymi i podpisali ponad 10 000 listów intencyjnych, by zostać dystrybutorami produktów. Wysoka liczba wystawców pochlebnie wyrażała się co do warunków funkcjonowania wystawy. Ankieta wystawców wykazała, że 523 podmiotów jest zainteresowanych założeniem filii w Yiwu International Trade City, a ponad 95% z nich wyraziło zadowolenie z tegorocznego wydarzenia i ochotę wzięcia udziału w przyszłorocznym.

Wystawę ukierunkowano na towary konsumpcyjne producentów zagranicznych, wraz z artykułami gospodarstwa domowego, artykułami żywnościowymi i napojami, rękodziełem i rzemiosłem, ozdobami, odzieżą i dodatkami konfekcyjnymi, jak również na produkty i usługi spółek elektronicznego handlu transgranicznego oraz innych dostawców usług związanych z handlem międzynarodowym. Spośród 1 500 wystawców ze 100 krajów świata, ponad 80% należało do krajów obszaru „Jeden pas, jeden szlak" (One Belt, One Road).

Organizator zapewnił również różne inne wydarzenia i spotkania, wraz z konferencją targów China Yiwu Import Trade Conference, przedstawieniem produktów eksportowanych oraz polityki gospodarczej krajów z obszaru „Jeden pas, jeden szlak" (ang. Introduction to Export Products and Policy Environment in Countries along the „One Belt, One Road" Route), spotkaniem networkingowym dla spółek importujących elektronicznego handlu transgranicznego (Import Cross-Border E-commerce Providers Networking Event), szkoleniem dla chińskich dostawców sklepu elektronicznego Alibaba, seminarium na temat dystrybucji produktów importowanych na chińskie profesjonalne rynki, prezentacją na temat handlu importowego i prawach własności intelektualnej oraz inauguracyjnym posiedzeniem pn. „Dom dla handlowców światowych w Yiwu" (Home for Global Merchants in Yiwu). Cykl imprez i posiedzeń pełnił rolę zaawansowanej platformy komunikacyjnej pomiędzy uczestnikami, umożliwiając zarazem wymianę poglądów.

Źródło: Yiwu Municipal Bureau of Commerce

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2015, 11:20
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ