Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PARYŻ, 16 maja 2025 r. /PRNewswire/ - TCL, marka zajmująca czołowe miejsce w segmencie ultradużych telewizorów [1] oraz telewizorów Mini LED [2], ogłosiła dzisiaj poszerzenie strategicznego partnerstwa handlowego z grupą detaliczną MediaMarktSaturn będącą czołowym podmiotem zajmującym się handlem elektroniką konsumencką w Europie, które teraz będzie obejmować również Niemcy.
Najnowsza oferta TCL, dostępna już w wybranych krajach, w których działa sieć MediaMarkt, od maja 2025 r. będzie dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych i online sieci MediaMarkt i Saturn w Niemczech.
Z okazji poszerzenia partnerstwa o Niemcy uruchomiono specjalny program cashback do 400 €, który umożliwi klientom końcowym uzyskać bezpośrednie korzyści z nawiązanej współpracy. Więcej informacji tutaj.
Klienci MediaMarktSaturn w Niemczech mogą teraz doświadczyć najświeższych innowacji TCL w zakresie produktów QD-Mini LED, takich jak C7K i rozbudowana seria QLED P7K. Wszystkie produkty zaprojektowano z myślą o dostarczaniu przełomowej technologii i najlepszych wrażeniach użytkownika.
Oprócz technologii spółkę TCL i jej partnerów inspiruje pasja dla sportu i korzyści związane z licznymi tytułami sponsorskimi TCL, na przykład Światowego Partnera Olimpijskiego i Oficjalnego Partnera Reprezentacji Niemiec w Piłce Nożnej.
„Wraz z silnym partnerem, jakim jest MediaMarktSaturn, otwieramy nowy rozdział historii TCL w Niemczech. Wspólnie zwiększamy widoczność i zapewniamy innowacyjną technologię najwyższej jakości większej liczbie osób w całym kraju” - powiedział Alex Ma, kierownik krajowy TCL na Niemcy, Austrię i Szwajcarię.
Bas Eijsink, dyrektor handlowy MediaMarktSaturn Niemcy, powiedział: „TCL jest silnym, myślącym przyszłościowo partnerem, który idealnie wpisuje się w nasze ambicje zostania liderem rynku zarówno pod względem innowacyjności produktów, jak i wrażeń klientów. Razem ulepszamy asortyment i dajemy klientom jeszcze więcej powodów, żeby wybierali MediaMarktSaturn”.
Umowa umacnia pozycję handlową TCL w Niemczech i Europie, wspierając długoterminowy rozwój regionalny. Jako jedna z czołowych marek telewizyjnych TCL wzmacnia zaangażowanie na rzecz udostępniania zaawansowanej rozrywki i technologii do inteligentnego domu większej liczbie klientów. Dzięki współpracy z zaawansowanym liderem detalicznym o szerokim zasięgu na rynku i bogatej wiedzy na temat warunków lokalnych, TCL umożliwia większej liczbie gospodarstw domowych korzystanie z wysokiej jakości rozwiązań opartych na innowacjach stworzonych z myślą o codziennym życiu.
Odkryj więcej produktów na stronie https://www.tcl.com/eu/en.
[1] Dane Udział w rynku dostaw telewizorów 85” i większych według rankingu OMDIA, 2024
[2] Dane: Udział w rynku dostaw telewizorów Mini LED TV i większych według rankingu OMDIA, 2024
TCL
TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji elektroniki użytkowej, w tym telewizorów, telefonów komórkowych, sprzętu dźwiękowego i urządzeń do inteligentnego domu. Łącząc przemyślane wzornictwo i innowacyjne technologie z myślą o inspirowaniu do świetności, nasza oferta produktowa zapewnia niezbędne funkcje i doświadczenia o ogromnym znaczeniu. Jesteśmy jedną z największych marek elektroniki użytkowej na świecie, a nasz zintegrowany pionowo łańcuch dostaw i nowoczesna fabryka wyświetlaczy pomagają TCL zapewnić wszystkim dostęp do innowacji. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.tcl.com.
TCL jest zastrzeżonym znakiem towarowym TCL Corporation. Pozostałe marki i znaki towarowe stanowią własność firm, do których należą.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2689040/Image_20250514132601.jpg
Źródło: TCL Europe
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.05.2025, 08:46 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |