Newsletter

TCL i MediaMarktSaturn poszerzają strategiczne partnerstwo handlowe o Niemcy

19.05.2025, 08:46aktualizacja: 19.05.2025, 08:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/TCL Europe
PR Newswire/TCL Europe

PARYŻ, 16 maja 2025 r. /PRNewswire/ - TCL, marka zajmująca czołowe miejsce w segmencie ultradużych telewizorów [1] oraz telewizorów Mini LED [2], ogłosiła dzisiaj poszerzenie strategicznego partnerstwa handlowego z grupą detaliczną MediaMarktSaturn będącą czołowym podmiotem zajmującym się handlem elektroniką konsumencką w Europie, które teraz będzie obejmować również Niemcy.

Najnowsza oferta TCL, dostępna już w wybranych krajach, w których działa sieć MediaMarkt, od maja 2025 r. będzie dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych i online sieci MediaMarkt i Saturn w Niemczech.

Z okazji poszerzenia partnerstwa o Niemcy uruchomiono specjalny program cashback do 400 €, który umożliwi klientom końcowym uzyskać bezpośrednie korzyści z nawiązanej współpracy. Więcej informacji tutaj.

Klienci MediaMarktSaturn w Niemczech mogą teraz doświadczyć najświeższych innowacji TCL w zakresie produktów QD-Mini LED, takich jak C7K i rozbudowana seria QLED P7K. Wszystkie produkty zaprojektowano z myślą o dostarczaniu przełomowej technologii i najlepszych wrażeniach użytkownika.

Oprócz technologii spółkę TCL i jej partnerów inspiruje pasja dla sportu i korzyści związane z licznymi tytułami sponsorskimi TCL, na przykład Światowego Partnera Olimpijskiego i Oficjalnego Partnera Reprezentacji Niemiec w Piłce Nożnej.

„Wraz z silnym partnerem, jakim jest MediaMarktSaturn, otwieramy nowy rozdział historii TCL w Niemczech. Wspólnie zwiększamy widoczność i zapewniamy innowacyjną technologię najwyższej jakości większej liczbie osób w całym kraju” - powiedział Alex Ma, kierownik krajowy TCL na Niemcy, Austrię i Szwajcarię.

Bas Eijsink, dyrektor handlowy MediaMarktSaturn Niemcy, powiedział: „TCL jest silnym, myślącym przyszłościowo partnerem, który idealnie wpisuje się w nasze ambicje zostania liderem rynku zarówno pod względem innowacyjności produktów, jak i wrażeń klientów. Razem ulepszamy asortyment i dajemy klientom jeszcze więcej powodów, żeby wybierali MediaMarktSaturn”.

Umowa umacnia pozycję handlową TCL w Niemczech i Europie, wspierając długoterminowy rozwój regionalny. Jako jedna z czołowych marek telewizyjnych TCL wzmacnia zaangażowanie na rzecz udostępniania zaawansowanej rozrywki i technologii do inteligentnego domu większej liczbie klientów. Dzięki współpracy z zaawansowanym liderem detalicznym o szerokim zasięgu na rynku i bogatej wiedzy na temat warunków lokalnych, TCL umożliwia większej liczbie gospodarstw domowych korzystanie z wysokiej jakości rozwiązań opartych na innowacjach stworzonych z myślą o codziennym życiu.

Odkryj więcej produktów na stronie https://www.tcl.com/eu/en.

[1] Dane Udział w rynku dostaw telewizorów 85” i większych według rankingu OMDIA, 2024

[2] Dane: Udział w rynku dostaw telewizorów Mini LED TV i większych według rankingu OMDIA, 2024

TCL

TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji elektroniki użytkowej, w tym telewizorów, telefonów komórkowych, sprzętu dźwiękowego i urządzeń do inteligentnego domu. Łącząc przemyślane wzornictwo i innowacyjne technologie z myślą o inspirowaniu do świetności, nasza oferta produktowa zapewnia niezbędne funkcje i doświadczenia o ogromnym znaczeniu. Jesteśmy jedną z największych marek elektroniki użytkowej na świecie, a nasz zintegrowany pionowo łańcuch dostaw i nowoczesna fabryka wyświetlaczy pomagają TCL zapewnić wszystkim dostęp do innowacji. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.tcl.com.

TCL jest zastrzeżonym znakiem towarowym TCL Corporation. Pozostałe marki i znaki towarowe stanowią własność firm, do których należą.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2689040/Image_20250514132601.jpg

Źródło: TCL Europe

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.05.2025, 08:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ