Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Według niego, obecność TikToka na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu to ważny sygnał dla środowiska biznesowego, że firma i jej aplikacja rozrywkowa są w Polsce na stałe i że będą się rozwijać wraz z całym rynkiem.
„Podstawowym modelem biznesowym współpracy z TokTokiem jest reklama: kreatywne krótkie formy wideo” – mówił Jakub Olek, podkreślając, że TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się aplikacja na świecie, w tym również w Polsce.
Forum w Karpaczu to dla TikToka również okazja do prezentacji priorytetu w działaniach firmy, czyli kwestii zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom platformy.
„Stosujemy bezwzględne społecznościowe zasady bezpieczeństwa. Prowadzimy też liczne działania moderacyjne i edukacyjne wśród użytkowników, współpracując przy tym z szeregiem partnerów rządowych czy pozarządowych” – powiedział Jakub Olek.
W Polsce to m.in. współpraca z NASK-iem – w zakresie ochrony najmłodszych użytkowników aplikacji oraz pod kątem weryfikowania prawdziwości informacji.
XXXI edycję dorocznego Forum Ekonomicznego zorganizowano w Karpaczu w dniach 6-8 września 2022 roku.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 08.09.2022, 16:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |