Newsletter

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych

05.10.2015, 18:01aktualizacja: 05.10.2015, 18:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania ma za zadanie zwrócić uwagę na konieczność zmiany opon letnich na zimowe.

BERLIN - (BUSINESS WIRE) - W sam raz na początek jesieni oraz sezonu na opony zimowe Tirendo prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny. Zrealizowana we wrześniu na przedmieściach Warszawy kampania osadzona jest w zimowej scenerii, w której ulice pokryte są śniegiem i lodem. Spot w zabawny sposób ukazuje, jak ważne jest, aby na czas zmienić opony letnie na zimowe.

Niniejszy komunikat Smart News Release dotyczy multimediów. Pełna treść komunikatu znajduje się tutaj: http://www.businesswire.com/news/home/20151005006007/pl/

30-sekundowy spot przedstawia bohatera, który próbuje szybko przejść od drzwi swojego domu do samochodu, w którym czeka jego przyjaciel. Pierwszy zimowy śnieg i śliska droga skutecznie jednak powstrzymują bohatera, który przewraca się i ślizga w stronę samochodu. W tym czasie jego przyjaciel, którego auto wyposażone jest w zimowe opony, spokojnie podjeżdża i bezproblemowo zatrzymuje się na śliskiej nawierzchni. Przyjaciel nie rozumie problemów bohatera i nie zdaje sobie nawet sprawy z tego, jak ślisko jest na drodze. Kiedy bohater w końcu siada w samochodzie, jego przyjaciel zauważa humorystycznie, że zapomniał on swojej torby i będzie musiał wrócić się po nią do domu.

Reklama telewizyjna będzie dostępna w wersji 15 i 30 sekundowej i będzie transmitowana w TVP Info, National Geographic, Polsat Play, TVN Turbo, Comedy Central, Discovery Channel przez 8 tygodni licząc od 5 października 2015. Ponadto, reklamę będzie można oglądać na międzynarodowym kanale YouTube oraz na polskim profilu Tirendo na Facebooku. Spot został zrealizowany i wyprodukowany przez agencję Bomaye, producentem była Ewa Nikic a reżyserem Kuba Lubniewski.

Sklepy internetowe Tirendo należą do grupy Delticom, europejskiego lidera internetowej sprzedaży opon, i cieszą się dużą rozpoznawalnością dzięki swoim zabawnym i pomysłowym kampaniom wirusowym z ambasadorem marki Sebastianem Vettelem w roli głównej.

Kupując w sklepach Tirendo klienci mogą korzystać z wysokich kompetencji i jakości obsługi innowacyjnego sprzedawcy ogumienia. Bezpieczne metody płatności w połączeniu z łatwym procesem składania zamówienia oraz doskonałym stosunkiem jakości towarów do ich ceny stanowią o sile marki.

Po złożeniu zamówienia opony są bezpiecznie, szybko i bezproblemowo dostarczane pod wskazany przez klienta adres lub do jednej z partnerskich stacji montażowych Tirendo na terenie całej Polski.

W Internecie: www.tirendo.pl

Spot TV na YouTubie i Facebooku: https://www.facebook.com/TirendoPL, https://youtu.be/pnDt3mUXfUo

Agencja i produkcja: http://www.bomaye.pl/

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20151005006007/pl/

Źródło: Tirendo Holding GmbH

KONTAKT:

Tirendo Holding GmbH

Viviane Haase

tel. +49 (0)511 936 34 90 15

e-mail: press@tirendo.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2015, 18:01
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii