Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)-- Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250109091960/pl/.
Nominowany do nagrody SAG i Złotego Globu Washington może się poszczycić nietuzinkową historią naznaczoną dyscypliną, wytrwałością i pragnieniem ciągłego stawiania sobie wyzwań oraz wystawiania na próbę swoich aktorskich zdolności. Decyzję o oddaniu się aktorstwu - pasji, którą przez wiele lat zdawał się ignorować - podjął po latach kariery w zupełnie innej dziedzinie. Pragnąc odnaleźć się na nowo, zadebiutował w lubianym serialu HBO „Gracze” w 2015 r. Następnie jego kariera poszybowała, gdy aktor zagrał główną rolę w zaprezentowanym podczas festiwalu w Cannes filmie Spike'a Lee „Czarne bractwo. BlacKkKlansman”, za którą został został nominowany do Złotego Globu oraz otrzymał nominacje w plebiscytach SAG i NAACP Image Awards. Zwróciwszy uwagę najwybitniejszych reżyserów kina autorskiego, Washington zagrał następnie w wielu produkcjach, takich jak „Tenet” w reżyserii Christophera Nolana, „Malcolm i Marie” w reżyserii Sama Levinsona, „Amsterdam” w reżyserii Davida O. Russella oraz „Twórca” w reżyserii Garetha Edwardsa. Aktualnie można go zobaczyć w ekranizacji książki Augusta Wilsona „Lekcja gry na pianinie” zrealizowanej dla Netfliksa, w której występuje jako Boy Willie - rolę tę zagrał uprzednio w wysoko cenionej adaptacji teatralnej, która powróciła na Broadway w 2022 r. Te wyjątkowe role uplasowały Washingtona w gronie czołowych aktorów współczesnego hollywoodzkiego kina.
Materiały do kampanii wykonał David Sims, tworząc filmową winietę przedstawiającą pisarza wyruszającego w niezwykłą podróż. Kampania, która wystartuje 21 stycznia 2025 roku, obejmuje zdjęcia i materiały wideo prezentujące Washingtona oddającego się urokom regionu Big Sur w północnej Kalifornii. Ciekawość połączona z obietnicą nieskrępowanej swobody twórczej przyciągają go coraz bliżej celu pełnego niesamowitego blasku i istnienia poza granicami bytu. W dążeniu do osiągnięcia wewnętrznego spokoju Washington wyrusza w niezapomnianą podróż do miejsca, w którym głębokie piękno spotyka się z samopoznaniem. Tam może odnaleźć siebie, czerpiąc z siły pradawnych sekwoi.
Zapach Bois Pacifique, który zadebiutuje na rynku w styczniu, pozwala zagłębić się w bezkres swobody, która bierze swój początek w majestatycznych elementach przyrody. W lesie Bois Pacifique można wyczuć nuty drzewa sandałowego, cedru i dębu. Esencja kardamonu, znakomite akigalawood™ i aromatyczna kurkuma spotykają się, nadając całości dynamicznej zmysłowości emanującej z ziemistych lasów. Bois Pacifique to drzewno-korzenny zapach prawdziwie odzwierciedlający źródła inspiracji leżące u jego podstaw.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250109091960/pl/.
Źródło: TOM FORD
KONTAKT:
Marina Christopher
e-mail: marchris@tomfordbeauty.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.01.2025, 09:11 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |