Newsletter

TOM FORD prezentuje nową kampanię z udziałem aktora Johna Davida Washingtona promującą zapach Bois Pacifique

22.01.2025, 09:11aktualizacja: 22.01.2025, 09:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/TOM FORD
Business Wire/TOM FORD

NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)-- Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250109091960/pl/.

Nominowany do nagrody SAG i Złotego Globu Washington może się poszczycić nietuzinkową historią naznaczoną dyscypliną, wytrwałością i pragnieniem ciągłego stawiania sobie wyzwań oraz wystawiania na próbę swoich aktorskich zdolności. Decyzję o oddaniu się aktorstwu - pasji, którą przez wiele lat zdawał się ignorować - podjął po latach kariery w zupełnie innej dziedzinie. Pragnąc odnaleźć się na nowo, zadebiutował w lubianym serialu HBO „Gracze” w 2015 r. Następnie jego kariera poszybowała, gdy aktor zagrał główną rolę w zaprezentowanym podczas festiwalu w Cannes filmie Spike'a Lee „Czarne bractwo. BlacKkKlansman”, za którą został został nominowany do Złotego Globu oraz otrzymał nominacje w plebiscytach SAG i NAACP Image Awards. Zwróciwszy uwagę najwybitniejszych reżyserów kina autorskiego, Washington zagrał następnie w wielu produkcjach, takich jak „Tenet” w reżyserii Christophera Nolana, „Malcolm i Marie” w reżyserii Sama Levinsona, „Amsterdam” w reżyserii Davida O. Russella oraz „Twórca” w reżyserii Garetha Edwardsa. Aktualnie można go zobaczyć w ekranizacji książki Augusta Wilsona „Lekcja gry na pianinie” zrealizowanej dla Netfliksa, w której występuje jako Boy Willie - rolę tę zagrał uprzednio w wysoko cenionej adaptacji teatralnej, która powróciła na Broadway w 2022 r. Te wyjątkowe role uplasowały Washingtona w gronie czołowych aktorów współczesnego hollywoodzkiego kina.

Materiały do kampanii wykonał David Sims, tworząc filmową winietę przedstawiającą pisarza wyruszającego w niezwykłą podróż. Kampania, która wystartuje 21 stycznia 2025 roku, obejmuje zdjęcia i materiały wideo prezentujące Washingtona oddającego się urokom regionu Big Sur w północnej Kalifornii. Ciekawość połączona z obietnicą nieskrępowanej swobody twórczej przyciągają go coraz bliżej celu pełnego niesamowitego blasku i istnienia poza granicami bytu. W dążeniu do osiągnięcia wewnętrznego spokoju Washington wyrusza w niezapomnianą podróż do miejsca, w którym głębokie piękno spotyka się z samopoznaniem. Tam może odnaleźć siebie, czerpiąc z siły pradawnych sekwoi.

Zapach Bois Pacifique, który zadebiutuje na rynku w styczniu, pozwala zagłębić się w bezkres swobody, która bierze swój początek w majestatycznych elementach przyrody. W lesie Bois Pacifique można wyczuć nuty drzewa sandałowego, cedru i dębu. Esencja kardamonu, znakomite akigalawood™ i aromatyczna kurkuma spotykają się, nadając całości dynamicznej zmysłowości emanującej z ziemistych lasów. Bois Pacifique to drzewno-korzenny zapach prawdziwie odzwierciedlający źródła inspiracji leżące u jego podstaw.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250109091960/pl/.

Źródło: TOM FORD

KONTAKT:

Marina Christopher

e-mail: marchris@tomfordbeauty.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.01.2025, 09:11
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ