Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Cieszę się, że będę miał okazję współpracować z siecią sklepów będących w bliskich relacjach ze swoimi klientami, znających ich potrzeby i oczekiwania. Dla takich konsumentów tworzę moje programy kulinarne i przygotowuję przepisy, proponując im smaczne dania, które można przygotować w prosty sposób z produktów dostępnych w osiedlowych sklepach, takich jak Lewiatan” - mówi Tomasz Jakubiak.
Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat Sieć realizuje inicjatywę „Wybieram lokalne”, której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.
Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów „Jakubiak lokalnie” oraz nowego programu „Jakubiak Rozgryza”. W międzyczasie związał się z telewizją TVN, gdzie prowadził program „Sztuka Mięsa” a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie „Masterchef Junior”. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej „Z miłości do lokalności” oraz „Jakubiak lokalnie”.
„Tomasz Jakubiak w swoich programach i książkach promuje polską kuchnię opartą na lokalnych i łatwo dostępnych produktach. Dlatego naturalnie wspiera wyróżnik naszych sklepów, jakim jest szeroki wybór wysokiej jakości produktów pochodzących od lokalnych dostawców w najbardziej popularnych kategoriach: warzywa, owoce, nabiał, pieczywo czy mięso i wędliny” - komentuje Marcin Poniatowski, dyrektor marketingu i członek zarządu PSH Lewiatan.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30000 pracowników. Łączne obroty w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 04.07.2022, 15:57 |
| Źródło informacji | Polska Sieć Handlowa Lewiatan |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Zanurz się w błękicie Malty lub odkryj mityczną Grecję. Jak LOT to złap promocję w środę i wygrywaj w Szalonym Konkursie
- Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają pasażerów do skorzystania z Szalonej Środy - cotygodniowej promocji przewoźnika.
- Tym razem podróżni będą mogli skorzystać z atrakcyjnych cen rejsów z Warszawy do Wilna, Rygi, Aten, Salonik, Kairu i na Maltę.
- PLL LOT zapraszają również do wzięcia udziału w ostatniej już edycji Szalonego Konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć vouchery na wybrane loty z jego regularnej siatki połączeń.- 12.11.2025, 13:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Encouraging first half of financial year 2025/2026 for HEIDELBERG thanks to much improved profitability
- 12.11.2025, 12:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
ThreatDown wprowadza Program Partnerski Nexus, wzmacniając zaangażowanie na rzecz sprzedaży dystrybucyjnej
Nowy program stanowi strategiczną inwestycję, dzięki której partnerzy zyskują zasadniczą rolę w realizacji strategii ThreatDown na rzecz rozwoju.- 12.11.2025, 11:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Busieness Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ