Newsletter

Tommy Hilfiger celebruje większą otwartość świata mody podczas II edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

14.02.2020, 12:42aktualizacja: 14.02.2020, 12:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Panel ekspertów, w którym zasiadali m.in. Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe oraz Noor Tagouri, dziennikarka, aktywistka i mówczyni, wyłonił dwóch zwycięzców.

Amsterdam -- (BUSINESS WIRE) -- Spółka Tommy Hilfiger należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiła, zwycięzców edycji 2019 Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge – Apon Wellbeing i A Beautiful Mess. Ponad 400 zgłoszeń wpłynęło na drugą edycję światowego programu, którego celem jest wspieranie przedsiębiorczych start-upów i rozwijających się biznesów (scale-upów) opracowujących rozwiązania promujące większą otwartość i pozytywne zmiany w świecie mody.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

„W Tommy Hilfiger nie marnujemy żadnych możliwości i jesteśmy otwarci na wszystkich. Ta utalentowana grupa przedsiębiorców społecznych, których innowacje czynią świat mody bardziej ekologicznym i inkluzywnym fascynuje mnie od samego początku - powiedział Tommy Hilfiger. - Jestem dumny, że mogę pogratulować tegorocznym laureatom – Apon Wellbeing i A Beautiful Mess. Dla tych start-upów to dopiero początek. Zamierzamy nadal doradzać i pomagać w rozwoju tym przedsiębiorcom, którzy z tak wielkim zaangażowaniem starają się zmieniać naszą branżę na lepsze”.

„Zwycięzcy drugiej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge to przyszłość branży modowej” - stwierdził Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - W obliczu dynamicznego rozwoju naszej branży, bardzo ważna jest współpraca – zarówno wewnętrzna, jak i z innymi podmiotami na drodze wprowadzania innowacji, które mogą przynieść pozytywne zmiany w świecie mody. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców i finalistów!”

Firma Apon Wellbeing otrzymała nagrodę w wysokości 75 000 €. Rozwijająca się firma z Bangladeszu otwiera sklepy oferujące przedmioty codziennego użytku po przystępnych cenach wewnątrz fabryk. Oferuje produkty z 10% zniżką względem cen zewnętrznych i system punktów, zamienianych na bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne i świadczenia medyczne.

Jak mówi Saif Rashid, założyciel i dyrektor zarządzający Apon Wellbeing, „Kiedy dopiero szukasz swojego miejsca w łańcuchu wartości branży modowej, uznanie ze strony takiej marki jak TOMMY HILFIGER jest nieocenioną pomocą w rozwijaniu twojego start-upu lub scale-upu i daje możliwość większego zaznaczenia swojej obecności na rynku. Najważniejszą rzeczą jest jednak strategiczne wsparcie i mentoring, które daje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Wsparcie udzielone przez markę TOMMY HILFIGER już miało ogromny wpływ na nasz model biznesowy, strategię działań i komunikacji oraz sposób myślenia o przyszłości”.

Nagrodę 75 000 € otrzymał także holenderski start-up A Beautiful Mess. A Beautiful Mess prowadzi przestrzeń kreatywną mającą na celu pomoc uchodźcom w budowaniu swojej niezależności w sferze społecznej i ekonomicznej poprzez opracowywanie wyrobów odzieżowych zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju.

“Aby zwiększyć skalę inicjatyw produkcyjnych opartych na obiegu zamkniętym potrzebujemy wsparcia największych tuzów branży modowej i właśnie to otrzymujemy dzięki Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge - powiedziała Naz Kawan, dyrektor Beautiful Mess Makerspace. - Podejście oparte na współpracy i integracji jest niezbędne, jeśli chcemy odmienić oblicze łańcucha dostaw branży modowej. Przy wsparciu tego ogólnoświatowego programu możemy dążyć do tego, aby świat mody w większym stopniu opierał się na zamkniętym obiegu, transparentności i otwartości”.

Zwycięzcy otrzymali także dostęp do rocznego mentoringu ze strony światowych ekspertów marki Tommy Hilfiger i INSEAD oraz miejsce w programie INSEAD Social Entrepreneurship (ISEP).

Trzeci start-up, Sudara, został wybrany przez publiczność i otrzymał nagrodę „Audience Favorite Vote” w wysokości 10 000 €. Działająca w Indiach i Stanach Zjednoczonych Sudara jest rozwijającym się producentem piżam i odzieży domowej. Firma pomaga kobietom, które były ofiarami handlu ludźmi w celach seksualnych albo znajdują się w sytuacji, w której ryzyko takiego wykorzystania jest duże, ucząc je krawiectwa.

„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge koncentruje się na modzie jako sile służącej dobrym celom, co bezpośrednio koresponduje z motywacjami naszej marki - powiedziała Shannon Keith, założycielka i prezeska Sudara Inc. - Jesteśmy szczególnie zadowoleni z wygrania nagrody +Audience Favorite Vote+, ponieważ pokazuje ona, że nasze działania są naprawdę zauważane przez zespoły w ramach marki TOMMY HILFIGER, które dążą do odmiany branży modowej”.

W ramach trwającego kilka miesięcy wieloetapowego procesu, który rozpoczął się w maju 2019 r. z listy ponad 420 zgłoszonych firm wyłoniliśmy sześciu finalistów. Zaprosiliśmy ich do rozwinięcia i wzbogacenia swoich biznesplanów przy wsparciu zespołu zaangażowanych ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości społecznej. W trakcie finału programu, który został zorganizowany w Kampusie Przyszłości (Campus of the Future) Tommy Hilfiger w Amsterdamie, 13 lutego 2020 r., sześciu finalistów przedstawiło swoje koncepcje biznesowe prestiżowemu jury. W jego składzie zasiadali: sam Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Noor Tagouri, dziennikarka, aktywistka i mówczyni, Martijn Hagman, dyrektor finansowy Tommy Hilfiger Global i dyrektor operacyjny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Willemijn Verloop, główny inwestor Social Impact Venture, Steven Serneels, dyrektor generalny i członek zarządu EVPA oraz Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good.

Tommy Hilfiger posiada wizję tworzenia mody, w której nic się nie marnuje i do której dostęp ma każdy. Więcej informacji na temat wieloletnich działań marki na rzecz zrównoważonego rozwoju, zwłaszcza w obszarach włączenia i gospodarki obiegu zamkniętego, można znaleźć na stronie: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Zapraszamy wszystkich znajomych marki i osoby ją śledzące do uczestnictwa w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PHV wyznacza standardy stylu, uchodząc za jedną z najważniejszych firm modowych i lifestyle’owych na świecie. Posiadamy marki, które wyznaczają dobre kierunki rozwoju mody. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH zatrudnia ponad 38 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,7 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła.

*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

tel. +31 62904 2334

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.02.2020, 12:42
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ