Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Amsterdam -- (BUSINESS WIRE) -- Spółka Tommy Hilfiger należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiła, zwycięzców edycji 2019 Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge – Apon Wellbeing i A Beautiful Mess. Ponad 400 zgłoszeń wpłynęło na drugą edycję światowego programu, którego celem jest wspieranie przedsiębiorczych start-upów i rozwijających się biznesów (scale-upów) opracowujących rozwiązania promujące większą otwartość i pozytywne zmiany w świecie mody.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/
„W Tommy Hilfiger nie marnujemy żadnych możliwości i jesteśmy otwarci na wszystkich. Ta utalentowana grupa przedsiębiorców społecznych, których innowacje czynią świat mody bardziej ekologicznym i inkluzywnym fascynuje mnie od samego początku - powiedział Tommy Hilfiger. - Jestem dumny, że mogę pogratulować tegorocznym laureatom – Apon Wellbeing i A Beautiful Mess. Dla tych start-upów to dopiero początek. Zamierzamy nadal doradzać i pomagać w rozwoju tym przedsiębiorcom, którzy z tak wielkim zaangażowaniem starają się zmieniać naszą branżę na lepsze”.
„Zwycięzcy drugiej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge to przyszłość branży modowej” - stwierdził Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - W obliczu dynamicznego rozwoju naszej branży, bardzo ważna jest współpraca – zarówno wewnętrzna, jak i z innymi podmiotami na drodze wprowadzania innowacji, które mogą przynieść pozytywne zmiany w świecie mody. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców i finalistów!”
Firma Apon Wellbeing otrzymała nagrodę w wysokości 75 000 €. Rozwijająca się firma z Bangladeszu otwiera sklepy oferujące przedmioty codziennego użytku po przystępnych cenach wewnątrz fabryk. Oferuje produkty z 10% zniżką względem cen zewnętrznych i system punktów, zamienianych na bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne i świadczenia medyczne.
Jak mówi Saif Rashid, założyciel i dyrektor zarządzający Apon Wellbeing, „Kiedy dopiero szukasz swojego miejsca w łańcuchu wartości branży modowej, uznanie ze strony takiej marki jak TOMMY HILFIGER jest nieocenioną pomocą w rozwijaniu twojego start-upu lub scale-upu i daje możliwość większego zaznaczenia swojej obecności na rynku. Najważniejszą rzeczą jest jednak strategiczne wsparcie i mentoring, które daje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Wsparcie udzielone przez markę TOMMY HILFIGER już miało ogromny wpływ na nasz model biznesowy, strategię działań i komunikacji oraz sposób myślenia o przyszłości”.
Nagrodę 75 000 € otrzymał także holenderski start-up A Beautiful Mess. A Beautiful Mess prowadzi przestrzeń kreatywną mającą na celu pomoc uchodźcom w budowaniu swojej niezależności w sferze społecznej i ekonomicznej poprzez opracowywanie wyrobów odzieżowych zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju.
“Aby zwiększyć skalę inicjatyw produkcyjnych opartych na obiegu zamkniętym potrzebujemy wsparcia największych tuzów branży modowej i właśnie to otrzymujemy dzięki Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge - powiedziała Naz Kawan, dyrektor Beautiful Mess Makerspace. - Podejście oparte na współpracy i integracji jest niezbędne, jeśli chcemy odmienić oblicze łańcucha dostaw branży modowej. Przy wsparciu tego ogólnoświatowego programu możemy dążyć do tego, aby świat mody w większym stopniu opierał się na zamkniętym obiegu, transparentności i otwartości”.
Zwycięzcy otrzymali także dostęp do rocznego mentoringu ze strony światowych ekspertów marki Tommy Hilfiger i INSEAD oraz miejsce w programie INSEAD Social Entrepreneurship (ISEP).
Trzeci start-up, Sudara, został wybrany przez publiczność i otrzymał nagrodę „Audience Favorite Vote” w wysokości 10 000 €. Działająca w Indiach i Stanach Zjednoczonych Sudara jest rozwijającym się producentem piżam i odzieży domowej. Firma pomaga kobietom, które były ofiarami handlu ludźmi w celach seksualnych albo znajdują się w sytuacji, w której ryzyko takiego wykorzystania jest duże, ucząc je krawiectwa.
„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge koncentruje się na modzie jako sile służącej dobrym celom, co bezpośrednio koresponduje z motywacjami naszej marki - powiedziała Shannon Keith, założycielka i prezeska Sudara Inc. - Jesteśmy szczególnie zadowoleni z wygrania nagrody +Audience Favorite Vote+, ponieważ pokazuje ona, że nasze działania są naprawdę zauważane przez zespoły w ramach marki TOMMY HILFIGER, które dążą do odmiany branży modowej”.
W ramach trwającego kilka miesięcy wieloetapowego procesu, który rozpoczął się w maju 2019 r. z listy ponad 420 zgłoszonych firm wyłoniliśmy sześciu finalistów. Zaprosiliśmy ich do rozwinięcia i wzbogacenia swoich biznesplanów przy wsparciu zespołu zaangażowanych ekspertów w dziedzinie przedsiębiorczości społecznej. W trakcie finału programu, który został zorganizowany w Kampusie Przyszłości (Campus of the Future) Tommy Hilfiger w Amsterdamie, 13 lutego 2020 r., sześciu finalistów przedstawiło swoje koncepcje biznesowe prestiżowemu jury. W jego składzie zasiadali: sam Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Noor Tagouri, dziennikarka, aktywistka i mówczyni, Martijn Hagman, dyrektor finansowy Tommy Hilfiger Global i dyrektor operacyjny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Willemijn Verloop, główny inwestor Social Impact Venture, Steven Serneels, dyrektor generalny i członek zarządu EVPA oraz Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good.
Tommy Hilfiger posiada wizję tworzenia mody, w której nic się nie marnuje i do której dostęp ma każdy. Więcej informacji na temat wieloletnich działań marki na rzecz zrównoważonego rozwoju, zwłaszcza w obszarach włączenia i gospodarki obiegu zamkniętego, można znaleźć na stronie: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Zapraszamy wszystkich znajomych marki i osoby ją śledzące do uczestnictwa w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
PVH Corp.
PHV wyznacza standardy stylu, uchodząc za jedną z najważniejszych firm modowych i lifestyle’owych na świecie. Posiadamy marki, które wyznaczają dobre kierunki rozwoju mody. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod markami znanymi w różnych krajach, ale i na całym świecie, a także markami licencjonowanymi. PVH zatrudnia ponad 38 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,7 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła.
*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/
Źródło: PVH Corp.
KONTAKT
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
tel. +31 62904 2334
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.02.2020, 12:42 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |