Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/
Michael posiada ponadpiętnastoletnie doświadczenie w pracy na rzecz globalnych marek. Do Tommy Hilfiger przechodzi z firmy Hollister Co., gdzie pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnego marketingu. Jego starania przyczyniły się do sklasyfikowania marki Hollister wśród 5 czołowych marek młodzieżowych w tegorocznym jesiennym badaniu Taking Stock realizowanym przez Piper Jaffray, a także do osiągnięcia przez firmę statusu wiodącego podmiotu prowadzącego sprzedaż za pośrednictwem wielu kanałów. Dzięki ogromnej pasji i doświadczeniu Michael wprowadzi markę Tommy Hilfiger w nową epokę innowacyjnych strategii marketingowych - ze szczególnym naciskiem na platformy cyfrowe i oparte na doświadczeniach - służących skutecznemu dotarciu do nowej generacji konsumentów.
„Ponieważ jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, nasze zespoły marketingowe z całego świata odgrywają ogromną rolę w procesie inspirowania, ekscytowania i angażowania naszych klientów - powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - Jesteśmy zachwyceni, że Michael dołącza do naszej światowej klasy organizacji. Wierzymy, że wspomoże nas w realizowanej obecnie transformacji cyfrowej, podejmowaniu strategicznych działań w odpowiedzi na powstające zakłócenia i kształtowaniu marki Tommy Hilfiger jako lidera wśród podmiotów o podobnym profilu działania”.
„To dla mnie zaszczyt móc dołączyć do tak legendarnej, globalnej marki - powiedział Michael. - Innowacyjność i przywódczość, cechujące markę Tommy Hilfiger od początku jej istnienia, są źródłem inspiracji. Ekscytuje mnie myśl, iż będę blisko współpracować z Tommym, Danielem i utalentowanymi zespołami marketingowymi z całego świata, by wspólnie napisać kolejny rozdział marki Tommy Hilfiger, która w przyszłym roku będzie świętować 35. rocznicę swojego istnienia”.
Michael przeniesie się do siedziby głównej Tommy Hilfiger w Amsterdamie, w Holandii, wraz ze swoją rodziną.
Tommy Hilfiger to jedna z wiodących na świecie firm z branży lifestyle’owej, posiadająca ugruntowaną pozycję i tożsamość globalną. Podejmowane inicjatywy marketingowe stanowiły kluczowy element zwiększania rozpoznawalności marki Tommy Hilfiger poprzez nieustanny rozwój globalnej świadomości marki oraz strategie ukierunkowane na klientów, służące tworzeniu i podtrzymywaniu grupy wiernych fanów. Widoczność marki utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie dzięki wyjątkowym kolekcjom, kampaniom, partnerstwom i działaniom aktywującym klientów, które są realizowane na całym świecie.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak Tommy Hilfiger czy Tommy Jeans. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, małe wyroby skórzane, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów Tommy Jeans obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki Tommy Hilfiger i Tommy Jeans można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych Tommy Hilfiger i Tommy Jeans, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
PVH Corp.
PVH jest jedną z najbardziej uznanych firm odzieżowych i lifestyle’owych na świecie. Wspieramy marki, które napędzają modę - na dobre. Należą do nich Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga i Geoffrey Beene, jak również True & Co., marka odzieży intymnej przeznaczona do sprzedaży online. Wprowadziliśmy na rynek różnorodne produkty pod tymi markami, jak również pod markami własnymi i licencjonowanymi o zasięgu krajowym lub międzynarodowym. PVH posiada ponad 38000 podmiotów stowarzyszonych w ponad 40 krajach, a jej roczne przychody sięgają blisko 9,7 mld USD. To jest siłą PVH.
*Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na obszar Ameryki Północnej i Karaibów.
Oświadczenie zgodne z wymogami programu „Safe Harbor” na mocy ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku (private securities litigation reform act of 1995):
Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, w tym wypowiedzi związane ze strategiami, celami, oczekiwaniami i zamierzeniami Spółki, zostały zamieszczone zgodnie z postanowieniami dotyczącymi programu „Safe Harbor” na mocy Ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku. Informujemy inwestorów, że tego rodzaju wypowiedzi prognozujące są nieodłącznie związane z czynnikami ryzyka i niepewności, przy czym w przypadku wielu z nich nie ma możliwości zapewnienia rzetelnej prognozy, a niektóre mogą wystąpić niespodziewanie. Czynniki ryzyka i niepewności obejmują takie sytuacje, jak: (i) zmiany strategii, celów, oczekiwań i zamierzeń Spółki, wprowadzane w dowolnym czasie, według jej uznania; (ii) Spółka może być uznana za podmiot bez zdolności kredytowej, wykorzystujący znaczną część przepływów pieniężnych do obsługi zadłużenia, co może skutkować brakiem odpowiednich funduszy na działalność operacyjną na oczekiwanym poziomie lub na poziomie, który osiągnięto w przeszłości; oraz (iii) inne czynniki ryzyka i niepewności wskazywane w dokumentach przedkładanych przez Spółkę Komisji Papierów wartościowych i giełd („SEC”).
Spółka nie zobowiązuje się do publicznej aktualizacji wypowiedzi prognozujących, zarówno w wyniku pozyskania nowych informacji, przyszłych zdarzeń, jak i z jakichkolwiek innych powodów.
Wersja źródłowa informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/
Multimedia:
Zdjęcie: Michael Scheiner, dyrektor ds. marketingu Tommy Hilfiger Global (zdjęcie: Business Wire)
Źródło: Tommy Hilfiger
KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
dyrektor ds. komunikacji globalnej
e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
tel: +31 62904 2334
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.10.2019, 13:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |