Newsletter

Tommy Hilfiger ogłasza Lewisa Hamiltona, Mistrza Formuły 1, światowym ambasadorem marki odzieży męskiej Tommy Hilfiger

15.03.2018, 13:50aktualizacja: 15.03.2018, 13:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lewis Hamilton, jeden z najwybitniejszych przedstawicieli świata sportu, reprezentuje markę odzieży męskiej Tommy Hilfiger jako światowy ambasador począwszy od wiosny 2018.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)- Należąca do spółki PVH Corp. [NYSE: PVH] marka Tommy Hilfiger ogłasza, że począwszy od wiosny 2018 pochodzący z Wielkiej Brytanii kierowca rajdowy Formuły 1®, mistrz świata Lewis Hamilton będzie występował w charakterze światowego ambasadora marki odzieży męskiej Tommy Hilfiger, włącznie z kolekcjami HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED i kolekcją odzieży męskiej, bielizny i strojów kąpielowych Tommy Hilfiger. Partnerstwo to wpisuje się w realizowaną przez Tommy Hilfiger strategię wykorzystania bogatej spuścizny marki na polu odzieży męskiej i zapewnienia jej dalszego rozwoju na światowym rynku, ukierunkowaną na kolejne pokolenie jej użytkowników.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

„Zawsze podziwiałem niesamowitą wytrzymałość Lewisa podczas wyścigu, jak również jego niepowtarzalny styl poza torem wyścigowym, który przemawia do nowego pokolenia naszych klientów - powiedział Tommy Hilfiger. - Podąża swoją wspaniałą ścieżką kariery kierowcy rajdowego z pasją, oddaniem i ciężką pracą czyli wartościami, którymi kierowałem się tworząc moją markę. Współpracujemy z Formułą 1 od dłuższego czasu, a nasze partnerstwo oparte jest na tradycji współpracy z przedstawicielami sportów motorowych” - dodał.

Dzięki swoim osiągnięciom Lewis Hamilton dołączył do elitarnej grupy światowej sławy sportowców i uważany jest za jednego z największych kierowców Formuły 1 w historii. Jest rekordzistą pod względem liczby pole position, zdobytych punktów i liczby zwycięstw na różnych torach. Zdobywał przynajmniej jedno Grand Prix w każdym sezonie, w którym startował. Lewis Hamilton jest w bliskim kontakcie z ponad 17 milionami fanów, poprzez niesamowity zasięg swoich profili w mediach społecznościowych, wprowadzając swoją publiczność za kulisy świata wyścigów Formuły 1 i dzieląc się wydarzeniami ze swojego życia prywatnego.

„Wierzę w siłę mody i innowacji w celebrowaniu indywidualizmu i przełamywaniu konwenansów, jak Tommy Hilfiger - powiedział Lewis Hamilton. - Projekty Tommy’ego są dla mnie inspiracją do większej odwagi w doborze ubrania poza torem wyścigowym, co pozwala mi na śmiałe wyrażanie mojej kreatywności i eklektycznego stylu. Jego przełomowe, dostarczające wrażeń wydarzenia TOMMYNOW są jedyne w swoim rodzaju i z niecierpliwością oczekuję na współpracę z tą wizjonerską marką” – dodał.

Zdjęcia do zintegrowanej kampanii reklamowej odzieży męskiej zostały wykonane przez Mikaela Janssona na torze Pocono Raceway, nazywanym również Tricky Traingle, w Pensylwanii, USA. Kampania zostanie zainaugurowana na całym świecie wiosną 2018 r. Kampania obejmuje zwiastuny reklamowe, materiały prasowe, lokowanie produktu w mediach elektronicznych oraz zewnętrznych. Towarzyszyć jej będą unikatowe akcje aktywizacji konsumentów, których zadaniem ma być kontynuowanie unikatowej wizji marki dotyczącej promocji popkultury na całym świecie. Kampania reklamowa marki odzieży męskiej Tommy Hilfiger będzie prowadzona równocześnie z kampanią reklamową odzieży damskiej, w której udział weźmie ambasadorka marki i światowej sławy modelka Gigi Hadid. Wspólnym punktem kampanii był moment, w którym Lewis Hamilton i Gigi Hadid zasiedli za kierownicą Mercedesa ANG GT S na torze Pocono Raceway, a ich pierwsza przejażdżka została uwieczniona na filmie wykorzystującym ujęcia z kamery samochodowej, reżyserowanym przez Matta Barona. Film pokazuje ich reakcje na umiejętności osoby zasiadającej za kierownicą.

Wiosenna kolekcja męska Tommy Hilfiger opiera się na zamiłowaniu twórcy marki do sportów motorowych, w których prędkość i szybkie zwroty akcji łączą się z odrobiną nostalgii. Kolekcja, która miała swoją premierę na pokazie TOMMYNOW „DRIVE” podczas Fashion Week w Mediolanie 25 lutego jest ukłonem w stronę członków załogi obsługi technicznej Formuły 1 poprzez wykorzystanie elementów tradycyjnej odzieży roboczej i mocnym zaakcentowaniu obecności dżinsu. Moda ulicy uwidacznia się w kultowych sylwetkach, odważnych kolorach i nadrukach przedstawiających kierowców rajdowych. Przyglądając się tradycyjnej amerykańskiej kulturze motoryzacyjnej, odzież zaprojektowano w taki sposób, by kolekcja spełniała wymogi dzisiejszego szybkiego tempa życia.

Współpraca z kulturą popularną i ikonami sportu to stały element tradycji marki TOMMY HILFIGER. W latach 90. Hilfiger został jednym z pierwszych projektantów, którzy połączyli światy mody i celebrytów, a także pionierem w branży modowej, ubierając takie gwiazdy, jak Aaliyah, Mark Ronson i Usher oraz nawiązując współpracę reklamową z muzykami pokroju Davida Bowiego czy Beyoncé. Wśród ciekawszych przedsięwzięć marki Tommy Hilfiger w ostatnich latach można wymienić współpracę z jednym z najlepszych tenisistów świata Rafaelem Nadalem, światowej sławy supermodelką Gigi Hadid, a także wielokrotnie nagradzanym duetem muzyczno-producenckim The Chainsmokers. Odzwierciedlają one determinację marki TOMMY HILFIGER w poszerzaniu zasięgu marki i budowaniu relacji z nowym pokoleniem odbiorców. Współpraca marki Tommy Hilfiger z Formułą 1 również ma swoje tradycje. Niedawno ogłoszono, że marka TOMMY HILFIGER będzie Oficjalnym Partnerem Odzieżowym czterokrotnych mistrzów świata Formuły 1 - zespołu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Marka uprzednio sponsorowała zespół Lotus Formula One w latach 1991 -1994 i była pierwszą niezwiązaną z przemysłem motoryzacyjnym marką sponsorującą zespół Ferrari Formula One, włącznie z kombinezonami zaprojektowanymi przez samego projektanta w 1998 roku.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, odzież dla sportowców (odzież golfową i kostiumy kąpielowe), skarpetki, małe wyroby skórzane, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH to spółka o ponad 135-letniej historii, na przestrzeni której odniosła liczne sukcesy w rozwijaniu marek i firm o bogatej tradycji na terenie USA, stając się jednym z największych na świecie podmiotów z branży odzieżowej. Spółka zatrudnia ponad 35 tys. osób w ponad 40 krajach, a jej roczne obroty przekraczają 8 mld USD. Spółka jest właścicielem legendarnych marek takich jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGERVan HeusenIZODARROWSpeedo*Warner’sOlga, a także działającej w Internecie marki bielizny True & Co.. Spółka ponadto posiada szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod tymi markami, a także innymi markami znanymi i licencjonowanymi w różnych krajach i na całym świecie.

* Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

Źródło: Tommy Hilfiger

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

tel. +31 62904 2334

Dyrektor ds. komunikacji globalnej

e-mail: baptiste.Blanc@tommy.com

-

Lewis Hamilton

Emma Philpott

tel. +44 74924 49969

Dyrektor ds. rekreacji i sportu

e-mail: Emma.Philpott@purplepr.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.03.2018, 13:50
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii