Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>
<p>• Poprzez program Make it Possible, skupiający się na gospodarce o obiegu zamkniętym i integracji społecznej, marka Tommy Hilfiger dąży do zrealizowania celów zrównoważonego rozwoju, zarówno w kontekście ochrony środowiska, jak i w kontekście społecznym.
<p>• Misją programu Make it Possible jest stworzenie świata mody będącego ucieleśnieniem hasła „Wastes Nothing and Welcomes All” /Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność/.
<p>• Program przewiduje osiągnięcie, do roku 2030, 24 celów odnoszących się do czterech filarów zrównoważonego rozwoju.
<p>• www.sustainability.tommy.com
<p>• #TommyHilfiger
AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE:PVH] ogłasza inaugurację programu Make it Possible, śmiałe podejście do zrównoważonego rozwoju w kontekście środowiskowym i społecznym, potwierdzając zaangażowanie marki w stworzenie świata mody będącego ucieleśnieniem hasła „Wastes Nothing and Welcomes All” /Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność/. Poprzez program Make it Possible, marka Tommy Hilfiger podejmuje zobowiązanie do osiągnięcia, do roku 2030, pierwszych 24, ambitnych celów w czterech filarach zrównoważonego rozwoju, związanych z gospodarką o obiegu zamkniętym i integracją społeczną:
Niniejsza notatka prasowa obejmuje materiały multimedialne. Pełna wersja notatki dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/.
• Circle Round /Bądź częścią gospodarki o obiegu zamkniętym/: postaw na produkcję w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym, niech Twoje wyroby staną się częścią zrównoważonego obiegu.
• Made for Life /Na całe życie/: od zakupu surowców po produkt końcowy, działaj z wrażliwością dla ograniczeń planety związanych, między innymi, ze zmianą klimatu, gospodarowaniem gruntami, dostępem do wody pitnej i zanieczyszczeniami chemicznymi.
• Everyone Welcome /Otwórz się na różnorodność/: stań się marką przynoszącą korzyści każdemu wielbicielowi marki TOMMY – dbaj o włączenie społeczne i bądź dostępny dla wszystkich.
• Opportunity for All /Szansa dla każdego/: stwórz równe szanse dla każdego – W Tommy Hilfiger nie stawiamy barier wobec możliwości odniesienia sukcesu w pracy.
Program, uruchamiany przez markę Tommy Hilfiger cieszy się wsparciem spółki dominującej PVH Corp., co znajduje swoje odzwierciedlenie w strategii realizowanej przez spółkę macierzystą o nazwie Forward Fashion, w której ramach określono 15 priorytetów prowadzących do ograniczenia szkodliwego wpływu na środowisko do zera, zwiększenia działań pozytywnych do 100% oraz poprawy bytu ponad 1 miliona osób z całego świata, należących do łańcucha wartości spółki.
„Pierwszy sklep, People’s Place, otworzyłem w 1969 r., w moim rodzinnym mieście, Elmirze, z myślą o tym, aby osoby ze wszystkich warstw społecznych mogły współdzielić ekscytujące doświadczenia oferowane przez kulturę pop - powiedział Tommy Hilfiger. - Wraz z rozwojem naszej marki na przestrzeni lat, któremu przyświecał głównie duch włączenia społecznego, ewoluowało również nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój obejmujący kwestie społeczne i środowiskowe. Dzięki programowi Make it Possible zaangażowanie to będzie jeszcze większe. Wszyscy w naszej firmie są skoncentrowani na realizacji naszej wizji, opartej na tych dwóch obszarach i choć jeszcze nie dotarliśmy do wyznaczonego celu, nie ustajemy w wysiłkach, aby do niego dotrzeć”.
„W dzisiejszej dobie kryzysu zdrowia, człowieczeństwa, środowiska i gospodarki, wszyscy ponosimy odpowiedzialność za tworzenie nowatorskich rozwiązań sprzyjających włączeniu społecznemu i budowaniu bardziej cyrkularnej przyszłości - powiedział Martijn Hagman, dyrektor naczelny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - Wprowadzanie zmian, nawet w najtrudniejszych czasach leży w naszej naturze, dlatego właśnie ogłaszamy nasz ambitny program zrównoważonego rozwoju o nazwie Make it Possible, przewidujący osiągnięcie 24 celów do roku 2030. Tommy Hilfiger to marka o udokumentowanej, dziesięcioletniej tradycji dążenia do zbudowania bardziej zrównoważonej przyszłości, w tym podejmowania pionierskich inicjatyw odnoszących się do ograniczenia szkodliwych skutków produkcji wyrobów dżinsowych do minimum, a także opowiadania się za oszczędzaniem zasobów wody i tworzeniem kolekcji adresowanych do wszystkich grup społecznych. Program Make it Possible to jedna z metod, jakie będziemy wspólnie wykorzystywać, aby wnieść znaczący i długoterminowy wkład w skierowanie branży modowej na nowe tory”.
Make it Possible to kamień milowy w podróży marki Tommy Hilfiger ku zrównoważonemu rozwojowi. Główne osiągnięcia marki na tej drodze to wprowadzenie na rynek kolekcji ubrań „Tommy Hilfiger Adaptive”, zaprojektowanych z myślą o ułatwieniu samodzielnego ubierania się osobom dorosłym i dzieciom z niepełnosprawnościami oraz „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, ogólnoświatowy program ukierunkowany na wsparcie startupów i firm w kolejnej fazie rozwoju (scale-up), opracowujących rozwiązania sprzyjające włączeniu społecznemu i zrównoważonemu rozwojowi w branży modowej. Niedawno Tommy Hilfiger uruchomił program People’s Place mający na celu zwiększenie reprezentacji społeczności osób ciemnoskórych, pochodzenia autochtonicznego i osób o kolorze skóry innym niż biały (BIPOC) w przemyśle modowym i branży kreatywnej. Do dziś, ponad 80% projektantów marki Tommy Hilfiger przeszkolono w zakresie strategii projektowania w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym, a w roku 2019, 72% surowców bawełnianych, wykorzystywanych w produkcji globalnej, pochodziło z upraw zrównoważonych. Ponadto, 2 miliony ubrań dżinsowych wyprodukowano zgodnie z zasadą eliminowania szkodliwych skutków produkcji, ograniczając ilość zużytej w jej toku wody i energii. Każda, sezonowa kolekcja marki TOMMY HILFIGER uwzględnia stylizacje sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi, przy czym w kolekcji zaplanowanej na wiosnę 2021 r. udział tych stylizacji wzrośnie o 50%, co stanowi dwukrotny wzrost w tym zakresie, w porównaniu do kolekcji wiosna 2020.
Mając świadomość, że żadna spółka samodzielnie nie zdoła wpłynąć na zmianę otoczenia zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, marka Tommy Hilfiger, będąca częścią PVH Corp., połączyła siły z partnerami branżowymi podpisując w sierpniu 2019 r. Pakt o Modzie, a także przystąpiła do inicjatyw prowadzonych przez Fundację Ellen MacArthur: Make Fashion Circular i Jeans Redesign. Przez ostatnie kilka lat, marka Tommy Hilfiger współpracowała z WWF na rzecz przeciwdziałania wyczerpaniu zasobów wody w strategicznych lokalizacjach łańcucha dostaw. W ramach tej współpracy przeprowadzono szkolenia w zakresie oszczędzania zasobów wody, adresowane do dostawców i parków przemysłowych mieszczących się w dorzeczu chińskiej rzeki Taihu, a także, jako marka założycielska, Tommy Hilfiger został partnerem nowego programu zarządzania zasobami wodnymi realizowanego w Wietnamie, w dorzeczu rzeki Mekong.
Marka Tommy Hilfiger będzie informowała o postępach w tej podróży. Aby uzyskać dalsze informacje na temat programu Make it Possible oraz pełnej liście osiągnięć, jakie nastąpiły do dnia dzisiejszego, zapraszamy do odwiedzenia strony: http://sustainability.tommy.com.
O marce Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak „TOMMY HILFIGER” czy „TOMMY JEANS”. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, drobna galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby podróżne. Linia produktów „TOMMY JEANS” obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki „TOMMY HILFIGER” i „TOMMY JEANS” można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych „TOMMY HILFIGER” i „TOMMY JEANS”, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
O PVH Corp.
PHV jest jedną z najbardziej podziwianych na świecie firm modowych i lifestyle’owych. Posiadamy marki, które wyznaczają kierunki rozwoju mody. Wspieramy marki wynoszące przemysł modowy na wyższy poziom – raz na zawsze. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD , ARROW, Warner’s, Olga, a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co.. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod tymi i innymi markami uznawanymi i licencjonowanymi na arenie międzynarodowej i lokalnej. PVH zatrudnia ponad 40 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,9 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła. W tym tkwi siła PVH.
Śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/
Źródło: Tommy Hilfiger
KONTAKT:
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Dyrektor ds. Komunikacji i Mediów
e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
tel. +31 62904 2334
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.09.2020, 11:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |