Newsletter

Tony Cairoli - legenda motocrossu zdobywa 9. tytuł mistrza świata

14.09.2017, 18:16aktualizacja: 14.09.2017, 18:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marco Alpozzi/La Presse fot.1
Marco Alpozzi/La Presse fot.1
Na słynnym i widowiskowym torze w Assen w Holandii, motocyklista Tony Cairoli przypieczętował swoje zwycięstwo w motocrossowych mistrzostwach świata MXGP FIM 2017. Tym samym włoski sportowiec przeszedł do historii motocrossu - zdobywając swój dziewiąty tytuł mistrzowski i to na jeden wyścig przed ukończeniem tegorocznej rywalizacji.

Fiat Professional - będący oficjalnym sponsorem mistrzostw - świętuje to niezwykłe wydarzenie razem z legendarnym zawodnikiem, który wzniósł się na wyżyny motocrossowych umiejętności, nieosiągalne dla jego rywali. Dziewiąte mistrzostwo świata to wynik niesamowity, który zapisuje sycylijskiego motocyklistę w historii tej dyscypliny, zaraz po Belgu Stefanie Evertsie, zdobywcy 10 tytułów mistrza.

Cechy mistrza

Nerwy ze stali, szybkość i zdolność do podejmowania decyzji w najbardziej wymagających sytuacjach - te cechy sprawiły, że Tony Cairoli od początku sezonu był liderem rywalizacji i że cała jego kariera przebiega się w tak wyjątkowy sposób. 10 września w Holandii, już na dwa wyścigi przed zakończeniem zawodów zdominował rywali, zbierając niezbędną ilość punktów potrzebnych do zdobycia 9. tytułu mistrzowskiego. Pokazał przy tym światu, że połączenie jego niezwykłych umiejętności z pasją i nieustającym zaangażowaniem - uczyniło z niego genialnego sportowca.

Zajmując czwarte miejsce w 18. zawodach Motocrossowych Mistrzostw Świata MXGP 2017 FIM - których Fiat Professional jest sponsorem oficjalnym po raz drugi z rzędu - Cairoli zdobył 710 punktów i zademonstrował, że jego pragnienie zwycięstwa jest silniejsze niż kiedykolwiek. Taka sama determinacja w osiągnięciu nowych celów jest również charakterystyczna dla Fiat Professional, pierwszej marki „stworzonej do profesjonalizmu”, dedykowanej klientom poszukującym lekkich samochodów transportowych. Ze względu na te same cele i wartości marka Fiat Professional wybrała wielokrotnego mistrza z Sycylii na swojego ambasadora.

Włoska marka samochodów ma ponad stuletnią tradycję i unikalne doświadczenia w produkcji pojazdów użytkowych, których pełna gama modeli została całkowicie odnowiona w ciągu zaledwie dwóch lat, by wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom, jakie może zgłaszać branża transportowa. Produktem flagowym floty i oficjalnym pojazdem motocrossowych mistrzostw świata MXGP FIM 2017 stał się wytrzymały i niezawodny Fullback, który sprawdza się w każdej sytuacji, zarówno w pracy zawodowej, jak i w czasie wolnym. Ten pickup, z logotypem Fiat Professional, towarzyszył Tony’emu Cairoli podczas treningów i udowodnił, że jest lojalnym i niezawodnym partnerem, co doskonale ukazuje nastawienie marki Fiat Professional do ciągłego podejmowania nowych wyzwań.

Publiczność w Assen miała okazję podziwiać także trzy samochody reprezentujące całą linię Fiat Professional. Zaprezentowany został Fullback, który może pochwalić się wyglądem inspirowanym motocrossem, wielofunkcyjny Talento - w wyścigowej stylistyce, z widoczną włoską flagą - oraz nowy Ducato 4x4, który daje nowe możliwości wykorzystywania samochodu w trybie pracy i wypoczynku, szczególnie dzięki stałemu napędowi na cztery koła z dwoma reduktorami oraz automatycznym, centralnym sprzęgłem wiskotycznym. Dodatkowo warto zauważyć, że Ducato 4x4 Expedition 2017, idealny pojazd dla sportowców oraz entuzjastów ekstremalnych przygód, którzy cenią sobie najlepsze rozwiązania technologiczne, odniósł ostatnio duże sukcesy na międzynarodowych salonach samochodowych.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.09.2017, 18:16
Źródło informacji FCA Poland S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ