Newsletter

Totalizator: dzięki rozrywce online mamy bliższe relacje z klientem

09.09.2021, 12:47aktualizacja: 09.09.2021, 13:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. T. Klepczyński
Fot. T. Klepczyński
„Pandemia przyspieszyła proces migracji graczy do sieci, a rozrywka online daje nam możliwość lepszego poznania naszych klientów” - powiedział Maciej Kasprzak, dyrektor departamentu gier online Totalizatora Sportowego w trakcie panelu o branży gamingowej na XXX Forum Ekonomicznym w Karpaczu.

Jak zaznaczył Maciej Kasprzak, wejście Totalizatora Sportowego w rozrywkę online trzy lata temu poważnie wpłynęło na zmianę dynamiki i funkcjonowania firmy. Na rynku loteryjnym instytucja ta jest obecna już od 65 lat i oferuje swoje usługi w ponad 18 tys. punktów sprzedaży w całej Polsce. Zdobywanie nowych graczy stanowi jednak nadal duże wyzwanie.

„W ostatnim czasie w segmencie tradycyjnej rozrywki fantastyczny wzrost odnotowują zdrapki. W obszarze online nasza pozycja rośnie. Jesteśmy jedynym legalnym operatorem. Konkurujemy z szarą strefą, ale mamy przewagę w postaci dobrego produktu, znakomitej obsługi klienta i wysokiej wiarygodności” - podsumował Kasprzak.

Dyrektor departamentu gier online Totalizatora Sportowego wspomniał o rozwijaniu segmentu szybkich gier i dopasowaniu do obecnych trendów w branży gamingowej, które zakładają uczestnictwo w grze jako formie spędzania czasu. Jego zdaniem w tym modelu płaci się nie tyle za szansę na wielką wygraną, ile za unikatowe emocje dostarczane przez kilkanaście minut.

„Chcemy, żeby klienci traktowali nasze szybkie gry jako naturalną formę spędzenia czasu np. w drodze do pracy. Myślę, że rozwój naszych produktów będzie podążał właśnie w tym kierunku i spowoduje, że będziemy mogli skutecznie konkurować z innymi dostawcami rozrywki" - stwierdził Maciej Kasprzak.

W dyskusji poruszono również wątek pandemii koronawirusa, który spowodował przeniesienie części graczy do internetu. To zdaniem dyrektora departamentu gier online Totalizatora Sportowego stwarza możliwości dokładniejszej analizy zachowania oraz preferencji klientów w celu lepszego zarządzania.

„Dzięki wejściu w online mamy możliwość nawiązania bliższej relacji z klientem. Do tej pory pozostawało to w rękach naszych sprzedawców. Największa zmiana, jaką w tym momencie obserwujemy, skupia się wzroście znaczenia zarządzania klientem. To oznacza nie tylko większą wiedzę i przychód, ale również odpowiedzialność” - stwierdził Kasprzak.

Przedstawiciel Totalizatora Sportowego przypomniał również o wspierającej roli instytucji w rozwoju polskiego sportu oraz kultury. Zaznaczył, że klienci oprócz samej rozrywki mają szansę pośrednio włączyć się w ten proces. Budowanie świadomości w tym zakresie uznał za konieczne.

Panel dyskusyjny poświęcony wyzwaniom i szansom branży gamingowej w Polsce z udziałem dyrektora departamentu gier online Totalizatora Sportowego odbył się w ramach jubileuszowej XXX edycji Forum Ekonomicznego, odbywającego się w dniach 7-9 września 2021 roku w Karpaczu.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.09.2021, 12:47
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ