Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Toyota C-HR+ to elektryczny crossover o stylistyce coupe z bagażnikiem 416 litrów. Model będzie oferowany z bateriami o pojemności 57,7 kWh i 77 kWh brutto oraz silnikami elektrycznymi o mocach od 167 do 343 KM.
Zaktualizowana Toyota bZ4X, zbudowana na platformie e-TNGA, otrzyma baterie litowo-jonowe o pojemnościach 57,7 kWh i 73,1 kWh brutto z silnikami do 343 KM. Nowością będzie opcjonalna ładowarka pokładowa 22 kW i funkcja przygotowania baterii do ładowania.
bZ4X Touring to wydłużona o 140 mm wersja SUV-a z bagażnikiem powiększonym o 148 litrów do 600 litrów. Model będzie dostępny z napędem przednim 224 KM lub napędem AWD 380 KM, z baterią 74,7 kWh.
Toyota Urban Cruiser wykorzysta litowo-żelazowo-fosforanowe baterie o pojemnościach 49 kWh i 61 kWh, oferując trzy warianty mocy od 144 do 184 KM.
Przedsprzedaż nowych modeli rozpocznie się wkrótce. Zamówienia na nową bZ4X będą przyjmowane w IV kwartale 2025 roku.
Kongres Nowej Mobilności, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności i E-Mobility Europe, we współpracy z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią oraz ze współgospodarzem Miastem Katowice, to już szósta edycja wydarzenia. W tym roku na 10 scenach wystąpi ponad 400 prelegentów, a strefa Expo na 12 tys. m kw. pomieści 20 rynkowych premier.
Organizatorzy Kongresu Nowej Mobilności 2025 wprowadzili kilka rodzajów biletów, w tym również darmowy. Zarejestruj się już dziś.
Więcej informacji: https://kongresnowejmobilnosci.pl/.
Źródło informacji: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.09.2025, 11:02 |
Źródło informacji | Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
3 miliony klientów zatankowało taniej w wakacyjnej promocji ORLEN PAP
Sukcesem zakończyła się wakacyjna promocja ORLEN na paliwo. Przez dwa letnie miesiące wzięło w niej udział blisko 3 mln klientów, którzy wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów na tańsze tankowanie niż w ubiegłoroczne wakacje. Z możliwości promocyjnego ładowania korzystali również posiadacze „elektryków”. Liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji ORLEN CHARGE wzrosła w wakacje o ponad 60 proc., a liczba ładowań o ponad 80 proc.- 04.09.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
renature with lavera: First Reforestation Project in Poland - 1,050 New Trees for the Future
- 04.09.2025, 10:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
„Mistrzu, zwolnij” - nowa kampania PZU inspiruje kierowców do bezpiecznej jazdy PAP
1,9 tys. osób zginęło na polskich drogach w 2024 r. i niemal 350 w tegoroczne wakacje. Przyczyną ponad jednej trzeciej śmiertelnych wypadków była nadmierna prędkość. Poprawie bezpieczeństwa drogowego ma przysłużyć się zainaugurowana 2 września kampania prewencyjna Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń „Mistrzu, zwolnij”, której partnerem jest Polska Policja.- 04.09.2025, 09:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ