Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Egon Zehnder, światowy lider usług doradczych z zakresu rekrutacji managerów i przywództwa, ogłosił dzisiaj publikację 26. edycji czasopisma THE FOCUS poświęconego tematyce przywództwa. W najnowszym wydaniu rocznika przyjrzano się przywództwu z perspektywy tożsamości. Podjęcie tego tematu świadczy o wzrastającej świadomości faktu, że poza posiadaniem określonych umiejętności i zdobywaniem wyników w przywództwie liczy się charakter i osobowość.
"Tożsamość nie jest cechą stałą - przeciwnie, cechuje ją zmienność, zdolność do adaptacji i dążenie do rozwoju osobistego, nadążanie za zmieniającym się otoczeniem i umiejętność sprostania nowym wyzwaniom - stwierdza Damien O’Brien, prezes Egon Zehnder i wydawca THE FOCUS. - Stale rośnie świadomość faktu, że w przywództwie najważniejszy jest pierwiastek ludzki. Umiejętność angażowania, inspirowania i wpływania na innych jest niezbędna do wprowadzania pozytywnych zmian".
W nowym wydaniu zaprezentowano artykuły i obszerne wywiady z przedstawicielami wyższego kierownictwa z różnych branż i środowisk. Pierwsze artykuły i filmy wideo, jakie pojawią się w sieci, zawierają wywiady z trzema dyrektorami generalnymi: Marissą Mayer z Yahoo!, Jorgenem Vigiem Knudstorpem z LEGO Group i Sonią Cheng z Rosewood Hotel Group. W czasopiśmie można również znaleźć rozmowę na temat emocji związanych z rywalizacją pomiędzy Jillian Ellis, główną trenerką drużyny narodowej USA w piłce nożnej kobiet, która zdobyła Puchar Świata, a dyrektorem generalnym the New York Times Company Markiem Thompsonem.
Przywódcy w biznesie mierzą się z coraz bardziej złożonymi i trudnymi do przewidzenia problemami, a ich sukces zależy od tego, jak w takich warunkach poradzą sobie z zadaniami kierowniczymi i jak zareagują na zmiany. "Najlepsi przywódcy koncentrują się nie tylko na samopoznaniu i rozwoju osobistym, ale również na zmianie tożsamości organizacji, którymi kierują, aby osiągać trwałe efekty w tym nieuporządkowanym świecie" - dodaje O’Brien.
Jako uzupełnienie drukowanej wersji czasopisma na kanale YouTube firmy Egon Zehnder umieszczono na wyłączność filmy wideo z serii In Dialogue With. THE FOCUS jest również dostępne w aplikacji Egon Zehnder Publications do pobrania ze sklepów: App Store lub Google Play.
Egon Zehnder
Firma Egon Zehnder, założona w 1964 r., jest światowym liderem w zakresie rekrutacji managerów i usług doradczych związanych z rozwojem zawodowym, świadczonych przez ponad 400 konsultantów w 69 oddziałach z 41 krajów. Firma świadczy usługi, do których należą rekrutacja pracowników na wyższe szczeble kierownictwa, na członków zarządu i stanowiska doradcze, dyrektorów generalnych, a także doradztwo dla firm rodzinnych oraz ocena i rozwój umiejętności przywódczych na rzecz cieszących się największym uznaniem organizacji na świecie. Do klientów Egon Zehnder należą zarówno duże korporacje, jak i firmy rozwijające się, firmy rodzinne i z kapitałem prywatnym, organy rządowe i regulacyjne, a także najważniejsze organizacje zajmujące się edukacją i kulturą. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.egonzehnder.com oraz na LinkedIn i Twitterze.
Wersja źródłowa informacji dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20150914005637/en/
Źródło: Egon Zehnder
KONTAKT:
Sandra Galvin
Kierownik ds. marketingu i komunikacji w USA
tel. +1 212 519 6103
e-mail: sandra.galvin@egonzehnder.com
-
Hilary Crnkovich
Kierownik ds. globalnego marketingu i komunikacji
tel. +1 312 260 8978
e-mail: hilary@egonzehnder.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.09.2015, 18:34 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |