Newsletter

Tożsamość to ważny aspekt przywództwa

14.09.2015, 18:34aktualizacja: 14.09.2015, 18:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czasopismo THE FOCUS wydawane przez Egon Zehnder przedstawia sposoby najlepszych przywódców na radzenie sobie ze zmianami w wymiarze indywidualnym i w skali organizacji.

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Egon Zehnder, światowy lider usług doradczych z zakresu rekrutacji managerów i przywództwa, ogłosił dzisiaj publikację 26. edycji czasopisma THE FOCUS poświęconego tematyce przywództwa. W najnowszym wydaniu rocznika przyjrzano się przywództwu z perspektywy tożsamości. Podjęcie tego tematu świadczy o wzrastającej świadomości faktu, że poza posiadaniem określonych umiejętności i zdobywaniem wyników w przywództwie liczy się charakter i osobowość.

"Tożsamość nie jest cechą stałą - przeciwnie, cechuje ją zmienność, zdolność do adaptacji i dążenie do rozwoju osobistego, nadążanie za zmieniającym się otoczeniem i umiejętność sprostania nowym wyzwaniom - stwierdza Damien O’Brien, prezes Egon Zehnder i wydawca THE FOCUS. - Stale rośnie świadomość faktu, że w przywództwie najważniejszy jest pierwiastek ludzki. Umiejętność angażowania, inspirowania i wpływania na innych jest niezbędna do wprowadzania pozytywnych zmian".

W nowym wydaniu zaprezentowano artykuły i obszerne wywiady z przedstawicielami wyższego kierownictwa z różnych branż i środowisk. Pierwsze artykuły i filmy wideo, jakie pojawią się w sieci, zawierają wywiady z trzema dyrektorami generalnymi: Marissą Mayer z Yahoo!, Jorgenem Vigiem Knudstorpem z LEGO Group i Sonią Cheng z Rosewood Hotel Group. W czasopiśmie można również znaleźć rozmowę na temat emocji związanych z rywalizacją pomiędzy Jillian Ellis, główną trenerką drużyny narodowej USA w piłce nożnej kobiet, która zdobyła Puchar Świata, a dyrektorem generalnym the New York Times Company Markiem Thompsonem.

Przywódcy w biznesie mierzą się z coraz bardziej złożonymi i trudnymi do przewidzenia problemami, a ich sukces zależy od tego, jak w takich warunkach poradzą sobie z zadaniami kierowniczymi i jak zareagują na zmiany. "Najlepsi przywódcy koncentrują się nie tylko na samopoznaniu i rozwoju osobistym, ale również na zmianie tożsamości organizacji, którymi kierują, aby osiągać trwałe efekty w tym nieuporządkowanym świecie" - dodaje O’Brien.

Jako uzupełnienie drukowanej wersji czasopisma na kanale YouTube firmy Egon Zehnder umieszczono na wyłączność filmy wideo z serii In Dialogue With. THE FOCUS jest również dostępne w aplikacji Egon Zehnder Publications do pobrania ze sklepów: App Store lub Google Play.

Egon Zehnder

Firma Egon Zehnder, założona w 1964 r., jest światowym liderem w zakresie rekrutacji managerów i usług doradczych związanych z rozwojem zawodowym, świadczonych przez ponad 400 konsultantów w 69 oddziałach z 41 krajów. Firma świadczy usługi, do których należą rekrutacja pracowników na wyższe szczeble kierownictwa, na członków zarządu i stanowiska doradcze, dyrektorów generalnych, a także doradztwo dla firm rodzinnych oraz ocena i rozwój umiejętności przywódczych na rzecz cieszących się największym uznaniem organizacji na świecie. Do klientów Egon Zehnder należą zarówno duże korporacje, jak i firmy rozwijające się, firmy rodzinne i z kapitałem prywatnym, organy rządowe i regulacyjne, a także najważniejsze organizacje zajmujące się edukacją i kulturą. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.egonzehnder.com oraz na LinkedIn i Twitterze.

Wersja źródłowa informacji dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20150914005637/en/

Źródło: Egon Zehnder

KONTAKT:

Sandra Galvin

Kierownik ds. marketingu i komunikacji w USA

tel. +1 212 519 6103

e-mail: sandra.galvin@egonzehnder.com

-

Hilary Crnkovich

Kierownik ds. globalnego marketingu i komunikacji

tel. +1 312 260 8978

e-mail: hilary@egonzehnder.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.09.2015, 18:34
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii