Newsletter

Trillora Packaging Solutions: nowy rozdział w optymalizacji i wydajności opakowań

05.01.2024, 08:49aktualizacja: 05.01.2024, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przejęcie Billerud Managed Packaging we wrześniu ubiegłego roku przez Mimir Group pozwala na połączenie eksperckiej wiedzy w dziedzinie opakowań z azjatycką siecią produkcji i prowadzi do powstania nowej marki Trillora Packaging Solutions.

PORTLAND, Oregon.--(BUSINESS WIRE)-- Trillora Packaging Solutions z dumą przedstawia nową nazwę i markę stworzoną po niedawnym przejęciu firmy przez Mimir Group.

Trillora, która powoli staje się nowym liderem branży opakowań, zapewnia ambitnym markom odzieżowym, obuwniczym, artykułów sportowych i sprzętu stosowanego na zewnątrz precyzyjne strategie i rozwiązania ukierunkowane na świadczenie usług. Wśród klientów firmy znajdują się czołowe marki takie jak Traeger, Wilson czy Barebones.

Przejęcie nastąpiło w drodze wykupienia wyodrębnionej części przedsiębiorstwa od szwedzkiej firmy papierniczej Billerud i zapoczątkowało nowy rozdział w ponad dwudziestopięcioletniej historii firmy. Trillora została założona w Portland w stanie Oregon pod nazwą PACCESS i początkowo świadczyła usługi dla marek takich jak Nike czy Levi Strauss & Co. Od 2013 r. firma działała w branży jako Billerud Managed Packaging.

„Dzisiejszy dzień, w którym z dumą przedstawiamy światu markę Trillora, jest dla naszej firmy znaczącym kamieniem milowym. Nie jest to tylko nowa nazwa; zmiana ta odzwierciedla nasze zaangażowanie w innowacje, zrównoważony rozwój i dążenie do doskonałości” - wyjaśnia Richard Lange, dyrektor zarządzający Trillora Packaging Solutions. - Trillora stanowi nowy etap naszej podróży i cieszymy się, że będziemy nadal świadczyć naszym klientom i partnerom na całym świecie wyjątkowej jakości usługi”.

Amerykańskie biuro Trillora ma swoją siedzibę w Portland w stanie Oregon i jest odpowiedzialne za projektowanie, testowanie, sprzedaż, zarządzanie projektami oraz finanse. Działalność operacyjna jest strategicznie rozmieszczona na trzech kontynentach, gdzie ekspercka sieć produkcji łączy długoletnie partnerstwa w całej Azji z biurami kadry zarządzającej w Shenzhen w Chinach i w Ho Chi Minh w Wietnamie oraz w Indonezji, Kambodży, Bangladeszu i innych krajach. Model Trillora zapewnia markom produkującym w tych regionach kluczową przewagę w odniesieniu do efektywnego zarządzania działalnością operacyjną, pozyskiwania materiałów, zgodności z przepisami, kontroli jakości, projektowania i testowania. Pracownicy działu sprzedaży i obsługi klienta zapewniają niezakłócone świadczenie usług.

Informacje o Trillora Packaging Solutions

Trillora obsługuje czołowe marki o zasięgu globalnym, kładąc szczególny nacisk na projektowanie, produkowanie i dostarczanie eksperckich rozwiązań w zakresie opakowań, które maksymalnie zwiększają ich optymalizację, zrównoważony charakter i wydajność.

Więcej informacji na temat Trillora Packaging Solutions i nowej marki znajduje się na stronie trillora.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240103468483/pl/ 

Źródło: Trillora Packaging Solutions

KONTAKT

Kathy Guilfoyle

Manager ds. marketingu

E-mail: kathy.guilfoyle@trillora.com

Tel. 503.528.6798

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.01.2024, 08:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii