Newsletter

Trillora Packaging Solutions: nowy rozdział w optymalizacji i wydajności opakowań

05.01.2024, 08:49aktualizacja: 05.01.2024, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przejęcie Billerud Managed Packaging we wrześniu ubiegłego roku przez Mimir Group pozwala na połączenie eksperckiej wiedzy w dziedzinie opakowań z azjatycką siecią produkcji i prowadzi do powstania nowej marki Trillora Packaging Solutions.

PORTLAND, Oregon.--(BUSINESS WIRE)-- Trillora Packaging Solutions z dumą przedstawia nową nazwę i markę stworzoną po niedawnym przejęciu firmy przez Mimir Group.

Trillora, która powoli staje się nowym liderem branży opakowań, zapewnia ambitnym markom odzieżowym, obuwniczym, artykułów sportowych i sprzętu stosowanego na zewnątrz precyzyjne strategie i rozwiązania ukierunkowane na świadczenie usług. Wśród klientów firmy znajdują się czołowe marki takie jak Traeger, Wilson czy Barebones.

Przejęcie nastąpiło w drodze wykupienia wyodrębnionej części przedsiębiorstwa od szwedzkiej firmy papierniczej Billerud i zapoczątkowało nowy rozdział w ponad dwudziestopięcioletniej historii firmy. Trillora została założona w Portland w stanie Oregon pod nazwą PACCESS i początkowo świadczyła usługi dla marek takich jak Nike czy Levi Strauss & Co. Od 2013 r. firma działała w branży jako Billerud Managed Packaging.

„Dzisiejszy dzień, w którym z dumą przedstawiamy światu markę Trillora, jest dla naszej firmy znaczącym kamieniem milowym. Nie jest to tylko nowa nazwa; zmiana ta odzwierciedla nasze zaangażowanie w innowacje, zrównoważony rozwój i dążenie do doskonałości” - wyjaśnia Richard Lange, dyrektor zarządzający Trillora Packaging Solutions. - Trillora stanowi nowy etap naszej podróży i cieszymy się, że będziemy nadal świadczyć naszym klientom i partnerom na całym świecie wyjątkowej jakości usługi”.

Amerykańskie biuro Trillora ma swoją siedzibę w Portland w stanie Oregon i jest odpowiedzialne za projektowanie, testowanie, sprzedaż, zarządzanie projektami oraz finanse. Działalność operacyjna jest strategicznie rozmieszczona na trzech kontynentach, gdzie ekspercka sieć produkcji łączy długoletnie partnerstwa w całej Azji z biurami kadry zarządzającej w Shenzhen w Chinach i w Ho Chi Minh w Wietnamie oraz w Indonezji, Kambodży, Bangladeszu i innych krajach. Model Trillora zapewnia markom produkującym w tych regionach kluczową przewagę w odniesieniu do efektywnego zarządzania działalnością operacyjną, pozyskiwania materiałów, zgodności z przepisami, kontroli jakości, projektowania i testowania. Pracownicy działu sprzedaży i obsługi klienta zapewniają niezakłócone świadczenie usług.

Informacje o Trillora Packaging Solutions

Trillora obsługuje czołowe marki o zasięgu globalnym, kładąc szczególny nacisk na projektowanie, produkowanie i dostarczanie eksperckich rozwiązań w zakresie opakowań, które maksymalnie zwiększają ich optymalizację, zrównoważony charakter i wydajność.

Więcej informacji na temat Trillora Packaging Solutions i nowej marki znajduje się na stronie trillora.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240103468483/pl/ 

Źródło: Trillora Packaging Solutions

KONTAKT

Kathy Guilfoyle

Manager ds. marketingu

E-mail: kathy.guilfoyle@trillora.com

Tel. 503.528.6798

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.01.2024, 08:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ