Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwszy wykład poprowadzi dr Piotr Maszczyk z Katedry Ekonomii II SGH. Produkt Krajowy Brutto, inflacja, wzrost gospodarczy, optimum Pareta - takie m.in. pojęcia przybliży kursantom. Tematem pierwszego spotkania będzie też mikroekonomia i makroekonomia oraz rynek.
Wykład zostanie najpierw udostępniony uczestnikom szkolenia na platformie e-learningowej (www.pap21.pl) w lutym. Kilka dni po nim ukaże się test sprawdzający, a 11 marca w Centrum Prasowym PAP odbędzie się praktyczny warsztat, podczas którego dr Maszczyk szczegółowo omówi wszystkie zagadnienia. Będzie to także doskonała okazja do szerszej dyskusji o gospodarce i ekonomii.
Celem "PAP 21" jest podniesienie wiedzy ekonomicznej dziennikarzy. Szkolenie składa się z 10 wykładów (publikowanych na platformie e-learningowej) i praktycznych warsztatów, których autorami są m.in. eksperci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Warunkiem przystąpienia do projektu jest rejestracja na platformie szkoleniowej znajdującej się na stronie: www.pap21.pl. Udział jest bezpłatny.
Więcej informacji i zakres tematyczny na stronach: www.pap21.pl oraz http://kurier.pap.pl/pap21/.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.02.2017, 16:24 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ