Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czytelnicy specjalistycznego niemieckiego magazynu „Auto Bild allrad" poświęconego SUV-om i samochodom 4×4, uznali Jeepa® Wranglera za najlepszy samochód w kategorii „Samochód off-roadowy i SUV w przedziale cenowym od 30 000 do 50 000 euro”.
Ponadto, podobnie jak w zeszłorocznym głosowaniu, Wrangler został uznany za trzeci najlepszy „Samochód terenowy i SUV" w kategorii ogólnej, zaraz za znanymi modelami niemieckich producentów samochodów klasy Premium.
Dowodzi to, że kultowy Wrangler, uważany za prawdziwego następcę modelu 1941 Willys-Overland MB, pierwszej terenówki 4x4, nadal przyciąga entuzjastów SUV-ów i miłośników off-roadowej jazdy, reprezentując wartości, do jakich przywiązują oni dużą wagę, jak wolność, autentyczność i wyjątkowość.
Nagroda ta podkreśliła, już trzeci rok z rzędu, uznanie czytelników niemieckiego magazynu dla niezrównanych osiągów Wranglera zarówno na drodze, jak i na bezdrożach.
W organizowanym corocznie konkursie „Auto Bild allrad”, czytelnicy głosują na swoje ulubione samochody. W tym roku w konkursie wzięło udział w sumie 219 modeli startujących w 10 kategoriach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.04.2018, 12:10 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna swoją działalność
Powołana została Komisja Etyki Public Relations, na której czele stanęła prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.- 13.05.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Firm Public Relations
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ