Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BOLONIA, Włochy, 27 maja 2025 r. /PRNewswire/ - Odbyło się uroczyste otwarcie targów Autopromotec 2025. Firma Linglong Tire zaprezentowała swoje główne marki europejskie: „Linglong”, „Crosswind” i „Leao” i wprowadziła na rynek międzynarodowy liczne produkty, zwracając uwagę na swój znaczny udział w rynku europejskim i przywództwo technologiczne.
Główne produkty prezentowane na targach: przywództwo dzięki zaawansowanym parametrom i technologiom korzystającym z nowych źródeł energii
W oponach do aut osobowych o wysokich parametrach Linglong Sport Master najważniejsze jest prowadzenie i przyczepność. W testach wykonanych ostatnio przez renomowany europejski magazyn motoryzacyjny AutoBild droga hamowania na mokrej nawierzchni wyniosła 25,8 m, a na suchej nawierzchni - 34,4 m.
Unowocześnione opony Sport Master e, zaprojektowane specjalnie z myślą o pojazdach zasilanych nowymi źródłami energii, wyposażono w bardzo elastyczną gumę, która zwiększa zasięg o 8%, a technologia obniżania hałasu LLST zmniejsza hałas wewnątrz pojazdu o 3,2 decybele, co przekłada się na cichszą i bardziej komfortową jazdę.
Świeżo wprowadzone na rynek światowy opony Dura Master Van e - opracowane z myślą o autach dostawczych - charakteryzują się zaawansowaną technologią o niskim oporze tocznym i konstrukcją przystosowaną do dużych obciążeń. W połączeniu z solidnymi lokalnymi możliwościami produkcyjnymi europejskiego zakładu Linglong firma zapewnia efektywne i trwałe rozwiązania dostosowane do potrzeb europejskiego rynku logistycznego.
Opony TBR wyprodukowane w europejskim zakładzie Linglong miały swój debiut na targach. Zróżnicowana gama opon o zastosowaniach obejmujących transport dalekobieżny i miejski spełnia ścisłe europejskie normy środowiskowe za sprawą niskiego oporu tocznego i wysokiej odporności na zużycie, zapewniając niezawodne rozwiązania dla rynku pojazdów dostawczych.
Synergia kilku marek: spełnianie zróżnicowanych potrzeb rynkowych
W ramach sieci trzech marek - „Linglong”, „Crosswind” i „Leao" - firma zdecydowanie zaznaczyła swoją obecność na rynku europejskim, napędzając wzrost na rynku za pomocą lokalnych badań i rozwoju, produkcji i strategii marketingowych.
LINGLONG Jako ekspert ds. kompleksowych rozwiązań w zakresie opon marka jest pionierem ekologicznych innowacji, który ogranicza emisję dwutlenku węgla w całym cyklu życia produktu i tym samym wyznacza standardy branżowe dla zrównoważonego rozwoju.
CROSSWIND Marka specjalizująca się w oponach o wysokich parametrach wychodzi naprzeciw specjalistycznym potrzebom w zakresie mobilności i oferuje opony całoroczne i zimowe, zapewniając bogaty wybór do różnych warunków jazdy.
LEAO Marka specjalizująca się w produkcji praktycznych opon dla młodszych klientów zaprezentowała flagowe opony do pojazdów terenowych i miejskich SUV-ów, zaprojektowane z myślą o złożonych warunkach terenowych i jednocześnie zapewniające komfort jazdy w mieście.
Strategiczne tempo rozwoju w Europie
Europejska strategia Linglong nabiera tempa, co wyraża się w masowej produkcji w lokalnym zakładzie firmy i prestiżowe partnerstwa z elitarnymi klubami piłki nożnej, takimi jak Chelsea i Real Madryt.
Na targach Autopromotec 2025 firma Linglong kompleksowo zaprezentowała swoje różnorodne możliwości, od rozwoju produktów po wprowadzenie na rynek. W przyszłości firma będzie nadal angażować się w rozwój innowacji technologicznych i modernizację przemysłową, aby spełniać i przewyższać oczekiwania użytkowników na świecie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2696564/20250524111551.jpg
Źródło: Linglong Tire
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.05.2025, 09:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |