Newsletter

Trzy w jednym. Duża zmiana na polskim rynku portali rezerwacyjnych

05.09.2018, 09:36aktualizacja: 05.09.2018, 09:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nocleg.pl (2)
Nocleg.pl (2)
Osiem milionów użytkowników i 45 tysięcy obiektów noclegowych - Spanie.pl, Nocleg.pl i Noclegi.pl od dziś są jedną platformą rezerwacyjną pod nazwą Noclegi.pl. Za konsolidacją stoi Szallas.hu, działający na polskim rynku regionalny lider branży.

Szallas.hu działa w Polsce od 2 lat jako Nocleg.pl. Po przejęciu platform Spanie.pl i Noclegi.pl dołącza do grupy największych firm tej branży w Polsce. Od teraz ma dla turystów 45 tysięcy obiektów noclegowych na terenie dwóch i pół tysiąca miejscowości. To aż dziewięciokrotnie więcej niż dotychczas. Są to zróżnicowane propozycje: od tanich pokoi i małych apartamentów, przez duże ośrodki, po motele i pięciogwiazdkowe hotele, jednak nacisk położony jest na te lokalizacje i typy miejsc noclegowych, w których urlopy spędzają polskie rodziny.

„Koncentrujemy się na ruchu krajowym, bo rodzimi turyści bardzo lubią wypoczynek w Polsce, co potwierdzają chociażby ostatnie badania GUS - mówi Grzegorz Kołodziej z Noclegi.pl. - Coraz częściej Polacy szukają miejsc bardzo precyzyjnie dostosowanych do indywidualnych potrzeb, stąd konieczność zgromadzenia w jednym miejscu tak zróżnicowanej oferty krajowej” - wyjaśnia.

Dzięki konsolidacji liczba użytkowników Noclegi.pl przekroczy 8 milionów. W przeciwieństwie do największych konkurentów, platforma nie walczy jedynie o rezerwacje online, bo jak twierdzą jej eksperci, w Polsce wciąż jest duże zapotrzebowanie na rezerwacje w trybie zapytań.

„Chociaż z roku na rok lawinowo przybywa rezerwacji online, to wciąż spora część z nas woli najpierw sprawdzić dany obiekt, skontaktować się z obsługą i zapłacić na miejscu. Naszym zadaniem jest więc nie tylko gromadzić w jednym miejscu oferty i pomóc wybrać tę najlepszą, ale też ułatwić kontakt i pomóc uwiarygodnić konkretną propozycję noclegową - tłumaczy Kołodziej. - Dlatego zdecydowaliśmy się na wyjątkowy na polskim rynku hybrydowy rodzaj wyświetlania ofert. Nie dość, że turysta w jednym miejscu ma ogromny wybór propozycji, to jeszcze sam decyduje, jaki ma być rodzaj rezerwacji: online, dostępna od ręki czy rezerwacja na zapytanie” - dodaje.

Dla partnerów biznesowych współpraca w takim modelu oznacza wsparcie marketingowe, dotarcie z informacją do klienta, także spoza Polski, bo portal prezentuje oferty w jedenastu krajach, a także możliwość optymalizacji ceny, gdyż platforma umożliwia analizę wszystkich napływających zapytań.

Grupa Szallas to węgierska firma, jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Wschodniej, wypracowująca roczne obroty rzędu 485 mln złotych brutto. Grupa inwestuje w lokalne strony internetowe z ofertami podróży - ostatnio taki zakup miał miejsce w Rumunii, planowane są kolejne. Szallas zatrudnia dwustu pracowników w oddziałach m.in. w Budapeszcie, Kluż-Napoka, Belgradzie, Warszawie i Zagrzebiu.

Kontakt prasowy:

Grzegorz Kołodziej

e-commerce manager

Noclegi.pl

tel. kom. +48 531 200 716

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.09.2018, 09:36
Źródło informacji Nocleg.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ