Newsletter

Tumi i Highsnobiety łączą siły w serii rewolucyjnych treści – kolekcja Tumi i McLaren będzie widoczna podczas trzech wyścigów Grand Prix Foruły 1 na trzech kontynentach

21.07.2023, 15:39aktualizacja: 21.07.2023, 15:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire
Wyprodukowana przez Highsnobiety trzyczęściowa seria pt. „The High Road” stanowić będzie kronikę podróży supersamochodami McLaren po Wielkiej Brytanii, Singapurze i Las Vegas, opowiadając trzy wyjątkowe historie z udziałem utalentowanych twórców w efektownej oprawie wizualnej.

NOWY JORK, 21 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka produktów podróżnych i lifestyle’owych, zorganizowała dzisiaj premierę „The High Road”, serii treści stworzonych wspólnie z Highsnobiety, które przedstawiają, jak wygląda współpraca marki z firmą McLaren – elitarnym zespołem w sportach samochodowych i producentem luksusowych supersamochodów.

W trzyczęściowej serii obejmującej materiał filmowy i fotosy udokumentowana zostanie podróż po zupełnie różnych od siebie kulturach i kontynentach w kontekście wyścigów Grand Prix Formuły 1 w Wielkiej Brytanii, Singapurze i Las Vegas, przy okazji której prezentowane będą produkty TUMI | McLaren. W każdym z tych miejsc za kółkiem McLarena GT lub McLarena Artura – najnowszego lekkiego supersamochodu hybrydowego ze stajni brytyjskiego producenta – zasiądzie trendsetter, który wyruszy w drogę na tor wyścigowy, mijając wyjątkowe krajobrazy, zatrzymując się przy lokalnych zabytkach oraz rozmawiając z mieszkańcami. „The High Road” zabierze też widzów do garażu i na padok zespołu F1 McLaren, pokazując rzadko widziane kulisy tego, co dzieje się poza torem.

Stylizowane na dokument filmy, wyprodukowane przez Highsnobiety i wyreżyserowane przez Autre Fish, stanowić będą otoczony aurą świeżości i piękna pokaz technicznych możliwości i wyrafinowania marki. W serii materiałów zobaczymy trendsetterów z różnych części świata, którzy zabierają ze sobą w podróż z TUMI produkty z oferty stałej TUMI | McLaren, jak również te przygotowane specjalnie z okazji 60. rocznicy istnienia marki McLaren.

Dziś – po niedawnym Grand Prix Wielkiej Brytanii – miała miejsce oficjalna premiera pierwszej części serii. Kolejne zobaczyć będzie można po Grand Prix Singapuru, 18 października, oraz po Grand Prix w Las Vegas – 20 listopada. Na torze Silverstone Melvin Israel fotograf mody, udokumentował swoją podróż po Zjednoczonym Królestwie w formie designerskiego zbioru pocztówek, na których wyeksponowano różne produkty. W Singapurze oczami innego trendsettera będzie można się przyjrzeć bliżej temu państwu-miastu, poznając jego kulturę w materiałach nagrywanych przed Grand Prix. Z kolei w Las Vegas widzowie zabrani zostaną w malowniczą podróż, podczas której przekonają się o bogactwie różnorodności południowego zachodu USA i zobaczą najciekawsze fragmenty odbywających się sobotniego wieczoru wyścigów.

„Projekt ten stanowi najwyższą formę partnerstwa czerpiącego siłę z połączonego potencjału TUMI, Highsnobiety i McLaren, ukazując je w świeżym ujęciu. TUMI stawia na innowacyjność, dążenie do doskonałości i podążanie własną drogą. Rezultatem partnerstwa z Highsnobiety jest nowe podejście do opowiadania historii” – powiedziała Jil Krizelmamn pełniąca funkcję SVP Global Marketing and E-Commerce w TUMI.

„Z dumą prezentujemy naszą współpracę TUMI | McLaren, w której zaangażowanie obu marek w rozwój nowoczesnej myśli konstruktorskiej i kunszt wykonania łączy się ze szczytowym potencjałem kreowania przyszłości, efektem czego jest seria treści podkreślających wagę, jaką przykładamy do rozwoju branż produktów podróżnych i luksusowych samochodów – powiedziała Haein Dorin pełniąca funkcję VP & General Manager w Highsnobiety na terenie USA. - Seria ta powstała wskutek niezmiennego zorientowania na przyszłość w Highsnobiety, aby skierować uwagę całego świata na kolekcję TUMI | McLaren”.

Dodatkowo TUMI i Highsnobiety postanowiły zaangażować zarówno klientów, jak i entuzjastów supersamochodów i fanów obu marek poprzez wezwanie do działania w mediach społecznościowych oraz treści i odnośniki zachęcające do kupna produktów w artykule zamieszczonym na stronie Highsnobiety.com. Przy okazji Grand Prix w Las Vegas TUMI weźmie też udział w kilku specjalnych aktywacjach marki na miejscowym rynku – zorganizowany zostanie m.in. Brand Takeover na terenie terminala bagażowego lotniska Harry Reid International Airport, a także sklep tymczasowy (pop-up) w Cesar’s Palace, w którym codziennie odbywać się będą rożne wydarzenia.

Warto śledzić podróże #TheHighRoad – @TUMITravel @Highsnobiety @HighsnobietyDesign. Kolekcja TUMI | McLaren dostępna jest w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie, a także w sklepie internetowym na TUMI.com i w wybranych galeriach handlowych.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji.

Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na TUMI.com

Nazwa i logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe spółki Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.

Highsnobiety

Highsnobiety to marka stworzona dla nowego pokolenia kulturowych pionierów. Jej misją jest odkrywanie i pielęgnowanie największych skarbów kultury, zbliżanie do siebie ludzi poprzez wspólne zamiłowanie do stylu oraz budowanie społeczności utalentowanych twórców. Highsnobiety zawsze wyprzedza trendy, nieustannie wypatrując nadchodzących zmian.

Firma została założona w 2005 r. przez jej obecnego CEO Davida Fischera. Międzynarodowa siedziba mieści się w Berlinie. Highsnobiety posiada też oddziały w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie, Amsterdamie, Paryżu, Mediolanie i Tokio. Świadczy usługi doradcze w obszarze mediów cyfrowych i kultury na styku stylu, sztuki, designu i technologii, kierując ofertę do marek i osób, które wzbudzają entuzjazm.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2157624/Tumi_Inc_cover.jpg 
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:
TUMI
Alexandra Gillis
PR & Social Manager
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com 

Nicole Colasanto
e-mail: ncolasanto@weareshadow.com
SHADOW

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.07.2023, 15:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii