Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 21 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka produktów podróżnych i lifestyle’owych, zorganizowała dzisiaj premierę „The High Road”, serii treści stworzonych wspólnie z Highsnobiety, które przedstawiają, jak wygląda współpraca marki z firmą McLaren – elitarnym zespołem w sportach samochodowych i producentem luksusowych supersamochodów.
W trzyczęściowej serii obejmującej materiał filmowy i fotosy udokumentowana zostanie podróż po zupełnie różnych od siebie kulturach i kontynentach w kontekście wyścigów Grand Prix Formuły 1 w Wielkiej Brytanii, Singapurze i Las Vegas, przy okazji której prezentowane będą produkty TUMI | McLaren. W każdym z tych miejsc za kółkiem McLarena GT lub McLarena Artura – najnowszego lekkiego supersamochodu hybrydowego ze stajni brytyjskiego producenta – zasiądzie trendsetter, który wyruszy w drogę na tor wyścigowy, mijając wyjątkowe krajobrazy, zatrzymując się przy lokalnych zabytkach oraz rozmawiając z mieszkańcami. „The High Road” zabierze też widzów do garażu i na padok zespołu F1 McLaren, pokazując rzadko widziane kulisy tego, co dzieje się poza torem.
Stylizowane na dokument filmy, wyprodukowane przez Highsnobiety i wyreżyserowane przez Autre Fish, stanowić będą otoczony aurą świeżości i piękna pokaz technicznych możliwości i wyrafinowania marki. W serii materiałów zobaczymy trendsetterów z różnych części świata, którzy zabierają ze sobą w podróż z TUMI produkty z oferty stałej TUMI | McLaren, jak również te przygotowane specjalnie z okazji 60. rocznicy istnienia marki McLaren.
Dziś – po niedawnym Grand Prix Wielkiej Brytanii – miała miejsce oficjalna premiera pierwszej części serii. Kolejne zobaczyć będzie można po Grand Prix Singapuru, 18 października, oraz po Grand Prix w Las Vegas – 20 listopada. Na torze Silverstone Melvin Israel fotograf mody, udokumentował swoją podróż po Zjednoczonym Królestwie w formie designerskiego zbioru pocztówek, na których wyeksponowano różne produkty. W Singapurze oczami innego trendsettera będzie można się przyjrzeć bliżej temu państwu-miastu, poznając jego kulturę w materiałach nagrywanych przed Grand Prix. Z kolei w Las Vegas widzowie zabrani zostaną w malowniczą podróż, podczas której przekonają się o bogactwie różnorodności południowego zachodu USA i zobaczą najciekawsze fragmenty odbywających się sobotniego wieczoru wyścigów.
„Projekt ten stanowi najwyższą formę partnerstwa czerpiącego siłę z połączonego potencjału TUMI, Highsnobiety i McLaren, ukazując je w świeżym ujęciu. TUMI stawia na innowacyjność, dążenie do doskonałości i podążanie własną drogą. Rezultatem partnerstwa z Highsnobiety jest nowe podejście do opowiadania historii” – powiedziała Jil Krizelmamn pełniąca funkcję SVP Global Marketing and E-Commerce w TUMI.
„Z dumą prezentujemy naszą współpracę TUMI | McLaren, w której zaangażowanie obu marek w rozwój nowoczesnej myśli konstruktorskiej i kunszt wykonania łączy się ze szczytowym potencjałem kreowania przyszłości, efektem czego jest seria treści podkreślających wagę, jaką przykładamy do rozwoju branż produktów podróżnych i luksusowych samochodów – powiedziała Haein Dorin pełniąca funkcję VP & General Manager w Highsnobiety na terenie USA. - Seria ta powstała wskutek niezmiennego zorientowania na przyszłość w Highsnobiety, aby skierować uwagę całego świata na kolekcję TUMI | McLaren”.
Dodatkowo TUMI i Highsnobiety postanowiły zaangażować zarówno klientów, jak i entuzjastów supersamochodów i fanów obu marek poprzez wezwanie do działania w mediach społecznościowych oraz treści i odnośniki zachęcające do kupna produktów w artykule zamieszczonym na stronie Highsnobiety.com. Przy okazji Grand Prix w Las Vegas TUMI weźmie też udział w kilku specjalnych aktywacjach marki na miejscowym rynku – zorganizowany zostanie m.in. Brand Takeover na terenie terminala bagażowego lotniska Harry Reid International Airport, a także sklep tymczasowy (pop-up) w Cesar’s Palace, w którym codziennie odbywać się będą rożne wydarzenia.
Warto śledzić podróże #TheHighRoad – @TUMITravel @Highsnobiety @HighsnobietyDesign. Kolekcja TUMI | McLaren dostępna jest w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie, a także w sklepie internetowym na TUMI.com i w wybranych galeriach handlowych.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji.
Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na TUMI.com
Nazwa i logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe spółki Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.
Highsnobiety
Highsnobiety to marka stworzona dla nowego pokolenia kulturowych pionierów. Jej misją jest odkrywanie i pielęgnowanie największych skarbów kultury, zbliżanie do siebie ludzi poprzez wspólne zamiłowanie do stylu oraz budowanie społeczności utalentowanych twórców. Highsnobiety zawsze wyprzedza trendy, nieustannie wypatrując nadchodzących zmian.
Firma została założona w 2005 r. przez jej obecnego CEO Davida Fischera. Międzynarodowa siedziba mieści się w Berlinie. Highsnobiety posiada też oddziały w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie, Amsterdamie, Paryżu, Mediolanie i Tokio. Świadczy usługi doradcze w obszarze mediów cyfrowych i kultury na styku stylu, sztuki, designu i technologii, kierując ofertę do marek i osób, które wzbudzają entuzjazm.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2157624/Tumi_Inc_cover.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
TUMI
Alexandra Gillis
PR & Social Manager
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
Nicole Colasanto
e-mail: ncolasanto@weareshadow.com
SHADOW
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.07.2023, 15:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |