Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 4 września 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka artykułów podróżnych i lifestyle’owych, zainaugurowała kampanię „Icons Tested”, która odważnie podejmuje wątek ikoniczności i tego, co ona oznacza. Jej twarzami są Lando Norris, kierowca McLarena w Formule 1, oraz utytułowana golfistka Nelly Korda. Ich wybór miał na celu zwrócenie uwagi na wyraźne podobieństwo pomiędzy sportowcami i TUMI w tym, jak dążą oni do doskonałości - w przypadku tych pierwszych decydująca jest dyscyplina, precyzja i nieustanne wystawianie swoich umiejętności na próbę, w przypadku marki zaś dążenia te wyrażają się w rygorystycznej konsekwencji, z jaką dopracowuje ona każdy projekt. Norris i Kordę oraz ikoniczne produkty TUMI łączy jedno: nadrzędny cel, jakim jest przesuwanie granic i osiąganie najlepszych możliwych rezultatów.
W kampanii - wpisującej się w trwające obchody pięćdziesięciolecia marki - na pierwszy plan TUMI wysunęła swoje dwa najbardziej ikoniczne projekty: plecaki Navigation z kolekcji Alpha Bravo oraz Celina z kolekcji Voyageur. W każdym z nich położono szczególny nacisk na właściwości użytkowe, przeprowadzając rygorystyczne testy, tak by były maksymalnie dopracowane. Łączą one funkcjonalność i nowoczesny sznyt, z łatwością wpisując się w potrzeby dynamicznych użytkowników zorientowanych na osiągnięcia.
Wyreżyserowany przez Kiku Ohe materiał z poruszającymi zdjęciami Simona Lipmana równolegle przedstawia wycinki z życia Lando i Nelly, w których koncentracja, systematyczność i ciągłe przygotowania wysuwają się na pierwszy plan, ukazując nam bez upiększeń, jak naprawdę wygląda dyscyplina tych wyczynowców. W ich sportowej podróży można dostrzec analogię do drobiazgowego procesu tworzenia każdego produktu TUMI, bazującego na równie wysokich standardach, ale w zakresie designu, testowania i udoskonalania w każdym detalu.
„Nie można stać się ikoną na zawołanie. Jest to proces, który wymaga lat konsekwencji i ewolucji - powiedział Victor Sanz, Global Creative Director w TUMI. - Dla TUMI bycie ikoną nie jest celem, ale standardem. Każda pozycja w ofercie TUMI musi przejść próbę jakości i zaufania klientów, ewoluując wraz z ich potrzebami. Nie chodzi jedynie o zapewnienie odpowiednich właściwości użytkowych lub estetycznych, ale również wyjście naprzeciw klientom i towarzyszenie im w osobistej podróży”.
Przesłanie kampanii „Icons Tested” odnosi się do czegoś więcej niż elitarność w wymiarze konkurencyjnym, zwracając uwagę również na nieustanny rozwój i dyscyplinę, jakiej wymaga długofalowa zmiana. W ten sposób TUMI pokazuje, że zależy jej na przekraczaniu granic designu poprzez jego ciągłe udoskonalanie i testowanie w rzeczywistych warunkach. Na wielkość trzeba bowiem zasłużyć. Kampania jest więc nie tyle celebracją sukcesu, co hołdem dla podróży, jaką trzeba przebyć, by go osiągnąć, oraz produktów stworzonych po to, by pomóc nam przetrwać jej trudy.
„Kluczem jest systematyczność. Dążenie do doskonałości to nieustanna praca, bez względu na to, o jaką dziedzinę życia chodzi - powiedział Lando Norris. - Widzę to po moich osiągnięciach na torze i po tym, jak akcesoria TUMI podążają za moimi potrzebami, gdziekolwiek nie jestem”.
„W byciu ikoną nie chodzi o perfekcję, a o konsekwencję i poczucie sensu we wszystkich małych krokach, które składają się na większą całość” - powiedziała Nelly Korda. - Podróż to ciągła zmiana, dlatego najważniejsi są w niej zaufani towarzysze”.
„Icons Tested” to hołd dla tych, którzy pracują z konsekwencją i zaangażowaniem, przesuwając granice doskonałości poprzez wytrwałe dążenie i ciągłe doskonalenie się w najmniejszych detalach. TUMI kieruje swoją ofertę do tych, których cechuje determinacja, dostarczając im dynamiczne produkty sprawdzające się w każdej sytuacji i wydobywając drzemiącą w nich ikonę.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O PRODUKTACH
- Plecak Celina (seria Voyageur)
Celina to lekki, wodoodporny plecak, w którym elegancki design połączono z inteligentnymi funkcjami, które sprawiają, że doskonale sprawdza się zarówno na co dzień, jak i podczas dalekich podróży.
Cena detaliczna: 350$-595$
- Plecak Navigation (Alpha Bravo)
Nowa odsłona plecaka, wykonana z materiału Navy Coated Canvas, wnosi do znanej i sprawdzonej sylwetki TUMI powiew nowoczesności popartej trwałym wykończeniem. Produkt przeznaczony do codziennego użytku dla tych, którzy wiedzą, gdzie idą i co chcą osiągnąć.
Cena detaliczna: 550$-750$
W kampanii pojawią się również takie ikoniczne produkty, jak:
- Kolekcja kapsułkowa plecaków TUMI | McLaren w barwie Super Grey, inspirowanej kolorem wykończenia Supernova Silver w samochodach McLarena;
- 19 Degree Lite, najlżejsze walizki z twardą obudową w ofercie TUMI;
- Klasyczna kolekcja 19 Degree Aluminum;
- Kolekcja pojemnych i wszechstronnych toreb Just In Case™.
Kolekcje Voyageur i Alpha Bravo dostępne są już na stronie TUMI.com oraz w sklepach stacjonarnych TUMI na całym świecie.
Firma zachęca do śledzenia jej profili społecznościowych @TUMITravel, na których publikowane są ekskluzywne zakulisowe materiały z kampanii.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI na stronie TUMI.com, a także profilach społecznościowych na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz YouTubie.
TUMI oraz logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2742143/Tumi_INC_Lando_Norris.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2742144/Tumi_INC_Nelly_Korda.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
Jerad Hulse
e-mail: Jerad.Hulse@tumi.com
Karla Otto w imieniu TUMI
e-mail: tumi@karlaotto.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.09.2025, 15:24 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |