Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 20 lipca 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka produktów podróżnych i lifestyle’owych, ogłosiła dzisiaj nawiązanie drugiej współpracy międzynarodowej z Tottenham Hotspur Football Club. TUMI będzie oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego podczas jego sezonu przygotowawczego na terenie Azji-Pacyfiku. Tym samym TUMI i Tottenham Hotspur wznawiają zakończone sukcesem partnerstwo, które nawiązali w poprzednim roku na czas koreańskiej trasy klubu.
W tym roku TUMI wesprze angielski klub podczas jego trasy na terenie Azji-Pacyfiku, która obejmie Perth, Bangkok i Singapur. W ostatnim z wymienionych miejsc marka w dniach 23-26 lipca przygotuje specjalne działania marketingowe, w tym ekskluzywne wydarzenie w sklepie TUMI na terenie singapurskiej galerii handlowej ION z udziałem ambasadorów marki oraz zawodników Tottenham Hotspur Son Heung-mina i Richarlisona. Wśród atrakcji znajdą się specjalne upominki dla klientów, możliwość zrobienia sobie zdjęcia z piłkarzami i rozdawanie autografów.
„TUMI z radością po raz kolejny towarzyszyć będzie klubowi Tottenham Hotspur podczas jego trasy zagranicznej w sezonie przygotowawczym, wspierając naszych ambasadorów Son Heung-mina i Richarlisona oraz ich kolegów z drużyny. TUMI stawia na tworzenie wytrzymałych produktów lifestyle’owych, dbając o detale, które decydują o wysokich walorach użytkowych. Z wielką przyjemnością zapewnimy wyposażenie dla klubu Tottenham Hotspur na czas jego podróży, aby stworzyć dla jego zawodników jak najlepsze warunki do pokazania maksimum możliwości jeszcze przed wyjściem na boisko” – oświadczyła Jill Krizelman pełniąca w TUMI funkcję Senior Vice President Global Marketing & eCommerce.
TUMI po raz kolejny dostarczy torby i walizki dla zawodników Tottenham Hotspur. Każdy z nich otrzyma spersonalizowane produkty, które ułatwią i usprawnią ich pracę podczas trasy w sezonie przygotowawczym. Sportowcy otrzymali produkty z najpopularniejszych kolekcji TUMI, w tym plecak Alpha Bravo Search Backpack, walizki z poliwęglanową obudową z możliwością rozszerzenia (19 Degree Polycarbonate Extended Trip Expandable Luggage), walizki kabinowe z czterema kółkami z możliwością rozszerzenia (Alpha 3 International Expandable 4-Wheeled Carry-On) oraz torby na laptopa (Alpha Organizer Brief).
Komentarz Abigail Marshall-Cox, dyrektorki ds. współpracy strategicznej w Tottenham Hotspur: „Po sukcesie naszej zeszłorocznej współpracy podczas trasy w Korei cieszymy się, że firma TUMI kolejny raz wesprze naszych zawodników i pracowników podczas podróży do trzech różnych miast na terenie Azji-Pacyfiku w ramach sezonu przygotowawczego. Dzięki temu partnerstwu nasze drużyny wyposażone będą w najwyższej jakości produkty, które usprawnią przebieg tej wymagającej trasy”.
Warto odkrywać i kupować produkty TUMI na stronie TUMI.com oraz w sklepach stacjonarnych na całym świecie. Na stronie internetowej znaleźć można więcej informacji dotyczących partnerstw, kolekcji kapsułkowych, doskonałości w designie TUMI i na wiele innych tematów.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.
Nazwa i logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe spółki Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2157589/TUMI_Tottenham_Hotspur_Partnership_Logo.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
KONTAKT:
Alexandra Gillis
PR & Social Manager
e-mail: alexandra.gillis@tumi.com
TUMI
Nicole Colasanto
e-mail: ncolasanto@weareshadow.com
SHADOW
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.07.2023, 16:51 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |