Newsletter

TUMI prezentuje kolekcje Voyageur Leather i 19 Degree Frame na jesień 2024 w kampanii z udziałem globalnej ambasadorki marki Mun Ka Young

14.08.2024, 09:17aktualizacja: 14.08.2024, 09:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/TUMI, Inc.
PR Newswire/TUMI, Inc.
Znana aktorka i ambasadorka TUMI powraca w swojej drugiej kampanii, która podkreśla, jak torby i walizki TUMI uzupełniają jej aktywny styl życia.

SEUL, Korea Południowa, 14 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI przedstawia dziś kolekcje Voyageur Leather i TUMI 19 Degree Frame, oszałamiające nowe wersje dwóch najbardziej uwielbianych kolekcji marki. W ramach świętowania tych nowych kolekcji na jesień 2024 r. firma TUMI zaprosiła globalną ambasadorkę marki, południowokoreańską aktorkę Mun Ka Young, do udziału we wciągającej kampanii, która przenosi widzów na ulice Seulu i daje im wgląd w to, jak wygląda dzień aktorki z TUMI u boku.

W tej dynamicznej kampanii TUMI ponownie wprowadza luksusowe i wyprzedzające aktualne trendy elementy do swojej legendarnej kolekcji Voyageur wykonanej z wysokiej jakości bogatej skóry. Każdy produkt drobiazgowo zaprojektowano z myślą o funkcjonalności i stylu - w tym nowe okucia z logo TUMI „T” - łącząc wysublimowane cechy i innowacje charakterystyczne dla marki z ponadczasowym, minimalistycznym urokiem. Kolekcja Voyageur Leather obejmuje plecaki, torby na zakupy, torby na ramię i listonoszki. Zupełnie nowa w kolekcji jest listonoszka Mini Train Case Crossbody, którą znajdziemy w trzech rozmiarach. Zaprojektowana z myślą o nowoczesnych kobietach, Mini Train Case Crossbody na nowo definiuje modną funkcjonalność w połączeniu z wszechstronnością, która czyni każdą podróż doskonałą - od podróży zagranicznych po stylowe wieczorne wypady. Kolekcja trafi na rynek w klasycznej czerni z okuciami w kolorze złotym lub spiżowym oraz w metalicznym graficie z okuciami w kolorze spiżowym, idealna na prezent w sezonie świątecznym w cenach od 250$ do 750$.

Tej jesieni TUMI poszerza też swoją ofertę dla podróżnych, wprowadzając TUMI 19 Degree Frame, innowacyjną nową wersję charakterystycznej kolekcji 19 Degree. TUMI 19 Degree Frame została zaprojektowana, aby spełnić potrzeby nowoczesnych podróżujących i posiada zintegrowane blokady ramy, które zapewniają bezpieczeństwo przedmiotów, chowane uchwyty ułatwiające użytkowanie oraz gładkie i ciche kółka transportowe, z których słynie TUMI. Zewnętrzny design obejmuje kultowe płynne kontury, które stały się nieodłączną cechą projektów z kolekcji 19 Degree. Wnętrze zawiera pasy stabilizujące i siateczkowe zasuwane kieszenie, które umożliwiają doskonałą organizację i sprawiają, że wyruszenie w podróż życia jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Walizki dostępne są w kolorach czarnym (Black Texture) i perłowej szarości (Pearl Grey Texture) i w czterech rozmiarach od podręcznego po duże pakowne walizy. Kolekcja spełni najróżniejsze potrzeby podróżnych, oferując niezrównaną funkcjonalność i ponadczasową estetykę. Ceny w zakresie od 895 $ do 1195 $.

„Ten sezon pokazuje nasze ciągłe parcie do przodu, w ramach którego eksplorujemy coraz więcej sfer kobiecego stylu życia i dajemy jeszcze lepsze wrażenia z podróży, tworząc jeszcze bardziej bezbłędną, ponadczasową i innowacyjną ofertę produktów - powiedział Victor Sanz, światowy dyrektor kreatywny TUMI. - Jako jedna z naszych cenionych ambasadorek marki, Ka Young jest doskonałym przykładem stylowych i dynamicznych kobiet korzystających z produktów TUMI”.

Marka prezentuje najnowsze premiery poprzez oszałamiającą wizualnie kampanię z udziałem Mun na tle kolorowych i tętniących życiem ulic Seulu. Aby wzbogacić kampanię i nadać jej jeszcze większej autentyczności, TUMI zaangażował południowokoreańskich twórców - reżysera Taejong Songa i znanego fotografa Kima Hee June. Song i Kim łączą zdjęcia w stylu ulicznym z dynamicznymi technikami filmowymi, aby zanurzyć widzów w codziennych podróżach Mun, starając się jednocześnie uchwycić buzującą energię i architekturę miejską Seulu. Dzięki ujęciom subtelnie ukazującym kluczowe cechy produktów - od gładkich, pływających kółek TUMI 19 Degree Frame po stylową funkcjonalność Voyageur Vail Tote - film daje wgląd w to, jak produkty TUMI wnoszą w codzienne życie styl, porządek i radość.

„Osobiście niezwykle ucieszyło mnie to, że zdjęcia do kampanii kręciliśmy w Seulu, w Korei Południowej, bo to miasto jest moim domem - powiedziała aktorka Mun Ka Young. - TUMI to doskonałe uzupełnienie mojego dynamicznego stylu życia. Dzięki produktom marki wszystkie moje rzeczy są uporządkowane, a ja zawsze wyglądam elegancko i stylowo”.

Kolekcje Voyageur i 19 Degree Frame są już dostępne w sprzedaży na stronie internetowej TUMI.com i w sklepach TUMI na całym świecie. Śledź dalsze informacje, aby zobaczyć wyjątkowe materiały z tworzenia filmu do kampanii na kanałach @TUMITravel w mediach społecznościowych.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz obserwując profile w serwisach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2469390/TUMI_Mun_Ka_Young.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2469391/TUMI_Mun_Ka_Young_brand_ambassador.jpg

Źródło: TUMI, Inc.

KONTAKT:

Alexandra Gillis

TUMI

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com

Hailey Hauldren

SHADOW

e-mail: hhauldren@weareshadow.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.08.2024, 09:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ