Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, Stany Zjednoczone, 29 lipca 2025 r. - /PRNewswire/ -- Czołowa międzynarodowa marka artykułów i akcesoriów podróżniczych i lifestylowych TUMI z przyjemnością ogłosiła dzisiaj, że ceniony chiński aktor Wei Daxun zostanie nowym ambasadorem marki w regionie Azji i Pacyfiku. Ogłoszenie następuje po otwarciu nowego flagowego sklepu marki w Szanghaju na początku miesiąca. Obydwa wydarzenia stanowią kluczowe kroki milowe w dalszej globalnej ekspansji marki i dbałości o potrzeby podróżujących na całym świecie.
Jeden z najbardziej uznanych chińskich aktorów Wei Daxun przyciąga widzów w całej Azji swoją wszechstronnością, charyzmą i szczerością. Od filmu poprzez telewizję, muzykę i działalność dobroczynną, jego wielowymiarowa kariera przyniosła nie tylko uznanie krytyków, ale niesłabnące uwielbienie fanów. Wei, kierujący się profesjonalizmem, dyscypliną i niestrudzonym dążeniem do doskonałości, jest naturalnym uosobieniem wartości, które definiują markę TUMI od 50 lat - precyzji, kreatywności i ciągłego ruchu naprzód.
Wei oficjalnie debiutuje w trzecim i ostatnim rozdziale kampanii TUMI 19 Degree Lite „Bezkompromisowa lekkość”, stanowiącym celebrację innowacyjności i swobody przemieszczania się z perspektywy osób, których życie polega na byciu w ciągłym ruchu. Kampania, którą wyreżyserował David Pun, ze zdjęciami autorstwa znanego fotografa GK (国琨), wyraża spokojną intensywność stylu życia Weia, który płynnie przemieszcza się między miastami, planami zdjęciowymi i ulotnymi momentami. W drodze towarzyszą mu produkty dopasowane do jego rytmu z ultralekkiej serii 19 Degree Lite i wszechstronnej kolekcji Alpha Bravo. Materiał pokazuje, jak walizka 10 Degree Lite dotrzymuje kroku Weiowi, dopasowując się do każdego etapu podróży - a plecak Alpha Bravo Navigation oferuje niezawodność i funkcjonalność tak potrzebne osobie będącej w ciągłym ruchu. Dla Weia dom to nie miejsce, to uczucie. Dzięki stale towarzyszącym mu produktom dla podróżnych Wei może poruszać się z pewnością i łatwością, niezależnie od tego, gdzie właśnie podąża.
„Wei wnosi energię i autentyczność, która płynnie wpisuje się w wartości marki TUMI” - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Jest prawdziwym uosobieniem nowoczesnego podróżnego - działającego z rozmysłem, dynamicznego, zawsze będącego w ruchu”.
„To dla mnie zaszczyt, że mogę dołączyć do rodziny TUMI” - powiedział Wei. - Od dawna podziwiam tę markę za dbałość o ponadczasową jakość i charakter swoich produktów. Kolekcje marki są tworzone z myślą o codziennym życiu i towarzyszą mi we wszystkich moich podróżach i przedsięwzięciach”.
Marka ma przyjemność powitać Weia Daxuna w prestiżowej, różnorodnej grupie swoich ambasadorów, wśród których można wymienić uwielbianego kierowcę zespołu McLaren F1 Landa Norrisa, golfistkę LPGA Tour Pro Nelly Kordę oraz zawodnika PGA Tour Pro Ludviga Åberga. Dzięki precyzyjnemu wzornictwu, globalnej historii i wybitnym talentom marka TUMI stale wyróżnia się jako lider w dziedzinie luksusowych podróży i stylu życia.
Zapraszamy do kanałów społecznościowych @TUMITravel, gdzie będziemy publikować treści z kampanii, których nie zobaczycie w żadnym innym miejscu.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI na stronie TUMI.com i w mediach społecznościowych - obserwuj @TUMITravel na Instagramie, TikToku, Facebooku i YouTube.
TUMI oraz logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2732552/Wei_Daxun.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Źródło: Tumi, Inc.
Kontakt:
TUMI Global
Jerad Hulse
e-mail: Jerad.Hulse@tumi.com
Plug Agency w imieniu TUMI
Selina Parmanand
e-mail: Selina@plug.agency
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.07.2025, 15:50 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |