Newsletter

Biznes i finanse

TUMI ustanawia oficjalne partnerstwo z Tottenham Hotspur

05.07.2022, 08:41aktualizacja: 05.07.2022, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TUMI
TUMI
TUMI wesprze ten klub piłkarski w jego przedsezonowej wizycie w Korei w przyszłym miesiącu.

NOWY JORK, 5 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Klup piłkarski Tottenham Hotspur i TUMI ogłosili dzisiaj początek nowego partnerstwa, wyznaczającego TUMI na oficjalnego partnera przedsezonowej wizyty Klubu w Korei, która odbędzie się w lipcu. W ramach partnerstwa, TUMI wyposaży członków drużyny i delegacji klubu w bagaż podróżny i akcesoria lifestyle’owe.

TUMI, marka produktów podróżnych i lifestyle’owych o zasięgu międzynarodowym, specjalizuje się w dostarczaniu wyrobów o wysokiej jakości wykonania, trwałości i odporności. Każdy członek drużyny Tottenham Hotspur otrzyma spersonalizowane produkty TUMI, które uprzyjemnią podróż, obejmujące szereg elementów ekwipunku, w tym kultowy plecak Alpha Bravo Search Backpack i dużą rozszerzalną czterokołową walizkę 19 Degree, przy czym każdy z tych produktów wykonano z materiałów pochodzących z odzysku.

Son Heung-min, zdobywca nagrody Premier League Golden Boot grający w Tottenham Hotspur, jest już ambasadorem marki TUMI. Funkcja oficjalnego partnera Tottenham Hotspur rozszerza relacje TUMI z tym zawodnikiem i stanowi okazję do wsparcia jego kolegów z drużyny.

Komentując nowe partnerstwo jego klubu z TUMI, Son powiedział: „Jestem szczęśliwy, że TUMI wspiera mój klub tego lata w ramach naszej podróży. Jestem podekscytowany faktem, że koledzy z drużyny dołączą do mnie w mojej ojczyźnie. Doskonale się składa, że będą mogli przyjechać w dobrym stylu dzięki TUMI”.

„Z zaangażowaniem dążymy do sprawienia, że ta podróż będzie wspaniała, przy czym już od dłuższego czasu czerpiemy inspirację z niestrudzonego poświęcenia Sona w jego staraniach ukierunkowanych na osiąganie najlepszych wyników, na jakie go stać i reprezentowanie jego kraju. Jesteśmy zachwyceni faktem rozszerzenia partnerstwa obejmującego wsparcie jego drużyny podczas tej doniosłej podróży i z niecierpliwością czekamy na powitanie ich w Korei.

Świętując to partnerstwo, TUMI Korea uruchomi specjalną inicjatywę w sklepach stacjonarnych i na stronach TUMI.CO.KR (więcej informacji na stronie internetowej).

Todd Kline, dyrektor ds. handlowych Tottenham Hotspur dodał: „Jesteśmy zachwyceni zawarciem partnerstwa z TUMI. Klub i TUMI podzielają te same bezkompromisowe standardy i determinację w dążeniu do doskonałości; wiemy, że nasi zawodnicy i pozostali członkowie delegacji żyją aktywnie i nieustannie podróżują, często zabierając ze sobą w drogę swoje najcenniejsze rzeczy. Chcemy wyposażyć drużynę w akcesoria podróżne i produkty lifestyle’owe wysokiej jakości, oferując im styl i funkcjonalność, oraz możliwość osiągania najlepszych wyników”.

Harmonizując z najnowszymi inicjatywami sportowymi firmy, partnerstwo w Tottenham Hotspur jest drugim, w ramach którego TUMI pełni funkcję oficjalnego partnera. W 2019 roku, firma TUMI ogłosiła wieloletnie partnerstwo z zespołem MacLaren Formuły 1, jako oficjalny partner zespołu w zakresie bagaży.

Produkty TUMI dostępne są w sklepach stacjonarnych i online na stronie TUMI.COM. Na tej stronie znajdują się również dodatkowe informacje na temat partnerstwa, kolekcji, doskonałości wzornictwa i wiele więcej.

Przedsezonowa wizyta Tottenham Hotspur w Korei obejmuje dwa mecze w ramach Coupang Play Series. Pierwszy z nich rozegrany zostanie przeciwko drużynie składającej się z zawodników koreańskiej ligi K League, na stadionie Seoul World Cup Stadium 13 lipca, a Sevilla FC będzie przeciwnikiem drużyny w kolejnym meczu na stadionie Suwon World Cup Stadium 16 lipca 2022 r. Bilety na każdy z tych meczy zostały już wyprzedane.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Produkty marki dostępne są w ponad 75 krajach i w około 2000 punktach sprzedaży.  

Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.COM.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1851980/Tottenham_Horizontal_Son.jpg   

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1851851/Tumi_Combo_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.07.2022, 08:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ